اتریش رونمایی طراحی جدید برای هیتلر زادگاه

او در خانه که در آن دیکتاتور نازی آدولف هیلتر متولد خواهد شد در حال حاضر تبدیل به یک ایستگاه پلیس. براق طراحی

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

او در خانه که در آن دیکتاتور نازی آدولف هیلتر متولد خواهد شد در حال حاضر تبدیل به یک ایستگاه پلیس. براق طراحی جدید به دنبال "خنثی" از لحاظ سیاسی و تاریخی شارژ ساختمان و جلوگیری از نئو نازی ها.

دولت اتریش نشان داد برنده برنامه ریزی برای طراحی مجدد آدولف هیتلر تولد خانه در روز سه شنبه با زرد ساختمان مجموعه برای تبدیل شدن به یک ایستگاه پلیس.

این حرکت عبارتند از دهه بحث بر سر چه چیزی برای انجام با ساختمان در شمال اتریش شهر برانائو ام این که هیتلر در آن متولد شد در ماه آوریل سال 1889 و صرف اولین ماه از زندگی خود را.

"یک فصل جدید باز خواهد شد برای آینده از تولد یک دیکتاتور و جرم قاتل" وزیر کشور کارل Nehammer گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

"این است که بیشتر مناسب استفاده کنید [برای ساختمان]. چرا ؟ پلیس محافظ از حقوق اساسی و آزادی های" Nehammer گفت.

a design for the conversion of the birth house of Adolf Hitler in Baraunau am Inn in Austria. Austrian authorities have presented plans for the redesigning of the house (picture-alliance/AP Photo/Marte.Marte Architekten)

معماران امیدواریم این طرح کمک خواهد کرد که خنثی کردن این سایت به طوری که نئو نازی ها دیگر برای آن کشیده شده

اتریش شرکت معماری Marte.Marte. ضرب و شتم 11 رقبای دیگر خود را ساده و مدرن برای طراحی مجدد ساختمان است. این برنامه نه با رشوه دادن ماده اصلی ساختمان, اما آن را تازه نما.

ادامه مطلب: هیتلر محل تولد: نبرد قانونی در نهایت به پایان می رسد

دولت انتظار دارد که نوسازی پروژه تکمیل خواهد شد در اوایل سال 2023 که این پروژه هزینه خواهد شد در اطراف €5 میلیون (5.6 میلیون).

ساخت هیتلر زادگاه 'خنثی'

وجود دارد در حال حاضر نشان می دهد که زرد رنگ در گوشه خانه در Braunau am Inn زادگاه مردی که می رود برای تبدیل شدن به رهبر آلمان نازی باعث جنگ جهانی دوم و هولوکاست.

وجود دارد بدون پلاک, صرفه جویی برای حکاکی سنگ در مقابل خانه که می خواند: "فاشیسم هرگز دوباره" اما اشاره نمی کند هیتلر با نام.

وزارت کشور رسمی هرمان Feiner اشاره کرد که سنگ خواهد شد نقل مکان کرد به یک موزه و طراحی است که به معنای ایجاد ساختمان سیاسی خنثی و جلوگیری از نئو نازی ها بازدید کنندگان است.

"خنثی سازی از این محل بود که در نهایت در قلب این نتیجه" Feiner گفت و اشاره کرد که اصطلاح "خنثی سازی" منابع طراحی معماری.

ادامه مطلب: 'هیتلر تمساح" که جان سالم به در نبرد برلین می میرد در مسکو

اگر چه او تنها زندگی می کردند در ساختمان یک زمان کوتاه نازی هواداران از سراسر جهان ادامه به بازدید از اموال.

رو به گذشته

پس از جنگ جهانی دوم ساختمان مورد استفاده قرار گرفت به عنوان یک کتابخانه و یک مرکز مراقبت از معلولین و فنی مدرسه.

در اوایل سال 2017, دولت مصادره ساختمان از آن مالک خصوصی راه اندازی یک نبرد قانونی بیش از جبران خسارت که در پایان سال گذشته است.

دولت اتریش که قبلا در نظر طیف وسیعی از طرح های پیشنهادی برای ساختمان از جمله احتمالا تخریب آن مواجه پوش بک از مورخان.

اتریش که ضمیمه آلمان در سال 1938 آهسته بوده است به اذعان به نقش آن در ظهور نازیسم و آن مسئولیت مشترک از هولوکاست. وجود دارد چند یادآوری در زندگی روزمره مورد آن فصل در اتریش ،

rs/rc (AP, AFP, dpa, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن