اتریش فعال مارتین Sellner یوتیوب حساب 'خاتمه'

رهبر راست سازمان Identitarian جنبش contravened یوتیوب را بیان نفرت سیاست های به گفته گوگل این پلت فرم را صاحب.

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

رهبر راست سازمان Identitarian جنبش contravened یوتیوب را بیان نفرت سیاست های به گفته گوگل این پلت فرم را صاحب. مارتین Sellner نیز به حساب توییتر خود را به حالت تعلیق در هفته گذشته است.

رهبر یک جنبش راستگرای اتریش به حال خود یوتیوب حساب "فسخ" ویدئو پلت فرم را صاحب گوگل در بیانیه ای گفت: در روز سه شنبه.

مارتین Sellner سر از Identitarian جنبش اتریش یک سازمان شرح داده شده توسط اتریش سرویس های اطلاعاتی به عنوان "عوامل مدرن جناح راست افراط گرایی است." جنبش شده است giventhe برچسب مشابه در آلمان توسط آن سرویس های اطلاعاتی.

ادامه مطلب: چگونه خطرناک است Identitarian ،

31 ساله Facebook و Instagram حساب تعطیل شد, در سال 2018 در حالی که توییتر بريدن کردن حساب خود در هفته گذشته در زمینه ترویج افراط گرایی خشونت آمیز.

"گوگل/یوتیوب می تواند تایید کند که این کانال توسط مارتین Sellner پایان داده شد در خط با ما بیان نفرت سیاست" گوگل در بیانیه ای گفت: ارسال به آژانس خبری AFP.

لینک به نیوزیلند حمله تروریستی

در سال گذشته Sellner بستری شده بود در تماس با Brenton, Tarrant, استرالیا سفید supremacist که به کشته شدن 51 مسلمانان در یک حمله تروریستی در نیوزیلند مسجد. Tarrant ساخته شده از €1 ٬ 500 در ($1,700) کمک مالی به Sellner در ژانویه 2018 فقط بیش از یک سال قبل از Christchurch حمله.

Sellner و Identitarian جنبش طرفداران راست "و جایگزینی" تئوری توطئه است که سفید و اروپایی ها هستند که عمدا جایگزین غیر سفید مهاجران.

اتریش نه تنها محل برای جنبش با شعب در سراسر اروپا است. این Identitarian جنبش فعال بوده است در آلمان از سال 2012. آلمان شعبه دارد که در حدود 600, اعضای, به ملی برجسته در سال 2016 زمانی که فعالان اشغال دروازه براندنبورگ و افراشتند بزرگ ضد پناهنده آگهی ها.

این Identitarians به خوبی شناخته شده برای ضد مهاجر مانع از چنین به عنوان یکی از در برلین. یک رویداد مشابه رخ داد و یک سال بعد در وین که اعضای این جنبش به دست اورد دسترسی به پشت بام سفارت ترکیه در پایتخت اتریش آشکار یک بنر خطاب به رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان که گفت: "اردوغان خود را ترک خانه."

حرکت به خاتمه Sellner حساب می آید به عنوان غول رسانه های اجتماعی قرار داده شده تحت بررسی بیشتر برای واکنش خود را به اطلاعات غلط و نفرت سخنرانی گسترش کاربران است.

صدها نفر از تبلیغات از جمله بزرگ نام مارک های مصرف کننده و بریتانیا حزب کارگر به تازگی به حالت تعلیق در تبلیغات با Facebook به عنوان بخشی از #StopHateForProfit" کمپین.

jsi/stb (AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن