اتریش Kurz میسازد شرایط اتحادیه اروپا برای coronavirus بازیابی مقابله

صدراعظم اتریش Sebastian Kurz اعلام کرده است این شرایط است که او نیاز به تایید اتحادیه اروپا €750 میلیارد pande

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

صدراعظم اتریش Sebastian Kurz اعلام کرده است این شرایط است که او نیاز به تایید اتحادیه اروپا €750 میلیارد pandemic طرح بازیابی. بلوک انتظار می رود که برای رسیدن به یک توافق در اواخر این ماه.

صدراعظم اتریش Sebastian Kurz روز یکشنبه گذاشته شرایط او نیاز به تصویب یک بحث برانگیز اتحادیه اروپا coronavirus همه گیر بازیابی بسته است.

"اگر ما صرف مقدار زیادی از پول دولت ما حداقل باید اطمینان حاصل شود که آن را به جریان راست مناطق" Kurz گفت: روزنامه آلمانی Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung.

"بالاتر از همه بیشتر در تحقیق و توسعه نسبت به خوب زیرساخت های دیجیتال از جمله در انتقال فن آوری است که مورد نیاز است برای بهتر حفاظت از آب و هوا" اضافه شده اتریش رهبر.

Kurz است که نه تنها در اعتقاد داشتند که به اصطلاح بازیابی بسته باید هموار کردن راه برای سبزتر و بیشتر دیجیتال اتحادیه اروپا.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان است که در میان کلید طرفداران طرح بازیابی.

ادامه مطلب: Coronavirus coverup: آیا اتریشی سیاست و صنعت تبانی کردن?

اجلاس

رهبران اتحادیه اروپا در حال تنظیم برای دیدار در یک نشست فوق العاده در تاریخ 17-18. بسیاری امیدوار هستند که این را ببینید نشانه هایی از توافق بر سر پیشنهاد کمیسیون اروپا بهبودی بسته به ارزش €750 میلیارد دلار ($851 میلیارد دلار).

اما اتریش همراه با دانمارک و هلند و سوئد — شناخته شده به عنوان اتحادیه اروپا صرفه چهار ترجیح می دهند وام به جای کمک های مالی.

"مشروط لازم است به طوری که پول نیست فقط خدمت به پلاگین سوراخ در بودجه" Kurz گفت. او تکرار باور است که کشورهای دریافت کننده باید به بازپرداخت حداقل بخشی از کمک.

اسپانیا و ایتالیا از اتحادیه اروپا بدترین کشورها را تحت تاثیر قرار در coronavirus بحران انتظار می رود که در میان گیرندگان اصلی در هر برنامه بهبود.

هر دو را دیده اند اقتصاد خود را از مبارزه به عنوان بخش گردشگری اساسا تعطیل برای چند ماه.

مذاکرات در جزئیات این طرح بازیابی به پایان رسید inconclusively قبل از.

اد/mm (AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن