نویسنده آنیتا فیسک با افتخار ارائه کتاب خود با عنوان "شفا کاسه: هارلی و دوستان ماجرا"

نقطه عطفی برای بسیاری از دانش آموزان میانه زندگی است که اغلب کلاس هفتم, فقط به عنوان آن را برای هارلی و بهترین

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

نقطه عطفی برای بسیاری از دانش آموزان میانه زندگی است که اغلب کلاس هفتم, فقط به عنوان آن را برای هارلی و بهترین دوست خود یعنی در JFK دبیرستان. آنها بخشی از یک کوارتت از دوستان نزدیک در حال رشد در یک cul-de-sac. این کشف که مردم همیشه که آنها به نظر می رسد حتی معلمان است. حادثه در یک مسابقه فوتبال مجموعه آنها را در زندگی صرفه جویی در تلاش است. هارلی و TJ خود را پیدا کنید در یک دنیای عجیب و غریب که در آن آنها باید forge به بعد برای تکمیل این تلاش است. غوطه ور به انیشتین نظریه از زمان سیالیت و رانده شده توسط نفوذ از خانم Clio اساطیر پسران صورت یکی از موانع یکی پس از دیگری با دو غیر منتظره اما مهم دوستان آپولو را کلاغ و آتنا جغد. یکی هرگز متوجه قدرت یک شخصیت تا زمانی که یکی می آید چهره به چهره با یکی از بزرگترین ترس.
 
کشف استادانه گردد middle school-یادآور ادبیات آنیتا فیسک با حمایت از او کتاب "شفا کاسه: هارلی و دوستان ماجراجویی", و یا خرید Kindle یا شومیز کپی از آن را در آمازون است.
 
 
شفا کاسه: هارلی و دوستان ماجراجویی
نویسنده | آنیتا Fisk
ناشر | Readersmagnet LLC
| تاریخ انتشار اکتبر 26 2019
نوع | داستان
ISBN-13 | 978-1950947553
شومیز قیمت | $10.95
 
درباره نویسنده
 
آنیتا R. فیسک می برد یک زندگی طولانی و اتصال به نویسندگان و ادبیات خود را. برای نزدیک به 50 سال با او به اشتراک گذاشته است عشق او را از زبان دانش آموزان امیدوار است که آنها را کشف عشق به خواندن. داستان های او تا حدودی برگرفته از تجربیات شخصی و از این داستان از تجربیات دیگران است. او در می یابد ایجاد یک مجموعه متنوع از شخصیت های برای گفتن این داستان بود واقعا رضایت بخش است. برای او نوشتن شبیه به راحتی از گرمای خورشید; آن تسلی روح او است.
 

آخرین مطالب