نویسنده دورین L. هاتون قلم یک grippingly قلبی مسیحی درام با عنوان "Then Sings My Soul"

دورین L. هاتون کانادایی متولد بیوه, مادر بزرگ, مادر بزرگ و مادر بزرگ که بزرگ شده در یک خانواده بزرگ با افتخار

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

دورین L. هاتون کانادایی متولد بیوه, مادر بزرگ, مادر بزرگ و مادر بزرگ که بزرگ شده در یک خانواده بزرگ با افتخار ارائه صمیمی او رمان "Then Sings My Soul." منتشر شده توسط ایمان مسیحی, چاپ و نشر, Doreen کتاب جدید توسط یک گیج و واقع بینانه پرتره از غم و روند درمان آن در موارد تراژدی اغلب تنها واقعا آغاز می شود در لحظه بخشش. به عنوان خانواده در داستان آثار درمانی خود را از طریق موسیقی خود خوانندگان را کشف خدا کار را از طریق قدرت موسیقی به درمان خود را شکسته زندگی می کند.
 
ساموئل شوهر از لیلی Langston است زده و کشته اواخر یک شب او به عنوان عبور از مسیر به خانه خود. راننده پانزده ساله هارون ترنر تنها یک مجوز یادگیرنده و نباید رانندگی شده اند و حتی بیشتر از آن در شب است. لیلی و پدرش در حال مؤمنان در رستگاری. خانواده متقاعد دادگاه به اعطای هارون مشروط شدن و خدمت به جامعه است. اما رز, 15, نمی تواند ببخشد و عصبانی است زیرا هارون نمی رفتن به زندان و یا پرداخت برای قتل پدر او. لیلی و دختران او عبارتند از نوازندگان بزرگ استعداد. آنها اغلب انجام کلیسا و جامعه توابع. در حالی که برخورد با این فاجعه از ساموئل مرگ آن کشف شده است که هارون نیز آواز می خواند و نقش گیتار. با هم آنها را کشف برکت بخشش و از طریق قدرت موسیقی دل خود را شفا هستند. این داستان سفر خود را.
 
شاهد سلیقه گردد و الهام بخش ادبیات دورین L. هاتون با حمایت از او کتاب "Then Sings My Soul" او به عنوان ارائه این Aug 26, 2020 - Aug 30, 2020 در سال 2020 پکن نمایشگاه بین المللی کتاب و یا خرید Kindle یا شومیز کپی از آن را در آمازون است.
 
 
Then Sings My Soul
نویسنده | دورین L. هاتون
ناشر | دورین هاتون انتشار
| تاریخ انتشار ژانویه 24 سال 2020
نوع | مسیحی
ISBN-13 | 978-0578229652
شومیز قیمت | $11.99
 
درباره نویسنده
 
دورین L. هاتون متولد و بزرگ شده در Lethbridge, آلبرتا, کانادا. او یکی از سیزده کودکان و ششم و دختر جوان در خانواده است. برادران او آمد پس از او. او به طور طبیعی بسیار خجالتی و درونگرا; اما یک شب او رفت تا در بالای یک تپه کوچک در اموال خود را. او شش یا هفت ، به عنوان او با نگاه کردن به آسمان شب او هیجان زده بود از آنچه او را دیدم – میلیاردها چشمک ستاره برق زده فقط به او فکر می کردم. آن لحظه او می دانست که خدا و پسرش او را دوست داشتم چرا که آنها ایجاد کرده بود که همه زیبایی برای او و بله برای همه کودکان مانند او. تجربه به رهبری او را به می دانم که او نه تنها با خانواده بلکه با خدا و با ارزش خود را ،
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن