نویسنده ادوین فرارو قلم الهام بخش رمان با عنوان "اگر من می تواند آن من آن را"

این زندگینامه توسط Latino نویسنده ادوین فرارو انگیزشی بینش مثبت خود آگاهی دست زدن به مبارزات زندگی روزانه و پی

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

این زندگینامه توسط Latino نویسنده ادوین فرارو انگیزشی بینش مثبت خود آگاهی دست زدن به مبارزات زندگی روزانه و پیگیری بهتر خود.
 
ادوین می گوید: "من می دانم که برای دیدن حقیقت در خودم و چیزهایی که به کار خودم مهم هستند. هر چه زودتر ما دیدن چیزهایی که بهتر است فرد ما می تواند تبدیل به. این نشان می دهد که چگونه ما می تواند همه را از طریق بار دشوار است. ما نبرد با یک لبخند. حتی اگر ما ممکن است آن را فورا ببینید همه ما باید این را در داخل خودمان است. من سعی کنید برای نشان دادن شخصیت من و لبخند را به دیگران حتی در روز های سخت را امتحان کنید و کمک به مردم از طریق بار سخت خود به خود آگاهی و به طور مداوم سعی کنید و بهترین نسخه از خودم امکان پذیر است. آن را در مورد که ما تبدیل شده و آنچه که ما می تواند به بازگشت."
 
"این کتاب کمک به خود در مورد سختی ها و احتمالا همه ما تجربه اگر زندگی یک راه یا دیگری. بنابراین من می دانم که داشتن من گسل و چند به من کمک کرد تا حرکت رو به جلو و رشد است."
 
تجربه خود را در بسیار انگیزشی و الهام بخش ادبیات ادوین فرارو با حمایت از او در کتاب "اگر من می تواند آن من آن را" در آن کتاب امضای این رویداد مارس 27th مارس 31st در سال 2020 BookExpo جدید عنوان ویترین در نیویورک, و یا خرید Kindle یا شومیز کپی از آن را در آمازون است.
 
اگر من می تواند آن من آن را
نویسنده | ادوین فرارو
ناشر | صفحه: چاپ و نشر
| تاریخ انتشار 15 اکتبر 2019
نوع | زندگینامه
ISBN-13 | 9781646285549
شومیز قیمت | $16.95
 
درباره نویسنده
 
ادوین فرارو است لاتین که موسیقی را دوست دارد و مردم را به خنده و یا لبخند. او دوست دارد به سعی کنید به دیگران نشان می دهد با اعمال خود به به عنوان مثال منجر شود بهتر است. او بیشتر خود آگاه از تلاش به بهترین نسخه از خودش را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن