نویسنده یوآب استیگلیتز به میزبان یک کتاب-امضای خود را برای هیجان رمان "پیرمرد درخواست: کتاب یکی از Utgarda سه گانه"

پنجاه سال پیش یک گروه از دوستان در کالج تفننی در این نهفته و منتشر شد كه حضور در جهان است. در حال حاضر در بستر

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

پنجاه سال پیش یک گروه از دوستان در کالج تفننی در این نهفته و منتشر شد كه حضور در جهان است. در حال حاضر در بستر مرگ آخرین از دانش آموزان در حال حاضر متولی از Reister دانشگاه enlists کمک از سه تازه واردان برای دور کردن چیزی را احضار کردند. روسی شناس آنا Rykov دکتر هری بره و پدر شان اومالی هستند همه مدیون این بیمار متولی برای خود موقعیت. با هم آنها به دنبال دانش و منابع مورد نیاز برای انجام مراسم. مانع پیر مرد حریص پسر چروکیده مدیر کتابخانه دانشگاه و یک محقق خصوصی با گذشته مشکل می تواند به آنها در انجام مراسم و محو نهاد? "پیر مرد درخواست" یک خمیر ماجراجویی مجموعه در سال 1920 برای اولین بار بخشی از Utgarda سه گانه است.
 
ران Fortier بررسی این کتاب برای ESO شبکه ستایش این کتاب را قابل تجدید نظر و در حال تعلیق است. او می گوید:
 
"در تابستان سال 1929 سه نفر در حال احضار به بیمارستان توسط بیمار استاد دانشگاه. ترس خود را در زمان کوتاه است; Prof. Jason Longborough confides یک راز وحشتناک به خود prorge آنا Rykov یک انسان شناس دکتر هارولد بره کلی practioner و پدر شان اومالی یک کشیش کاتولیک آشنا در کلیسا مراسم جنگیری. پنجاه سال قبل از آن Longbrough سپس یک دانش آموز کالج و چند تن از دوستان ساخته احمقانه تصمیم به dable در این نهفته است; نتیجه نهایی بودن آنها در واقع احضار وحشتناک شیطان نام Urgarda. به دام افتاده در جهان ما از آن زمان شکل-تغییر هیولا نگه داشته است وجود خود راز قتل کسانی که با هر گونه آگاهی از حضور.
 
"قدیمی استاد متوجه می شود آن است که مسئولیت خود را به نوعی دوباره احضار شیطان به خانه رعیتی رها شده که در آن او برای اولین بار ظاهر شد و وجود او از بین ببرد. این کار بیش از حد دشوار است برای یک فرد و در نتیجه Longborough به ارمغان می آورد سه نفر از همکاران جوان به برنامه های خود را. اما زمان اجرا برای گناه زده و پس از مربوط وحشی خود را به سه نفر او می میرد.
 
"در ابتدا هر سه سوال که آیا داستان پیر مرد واقعی بود یا rantings از یک شکست داشته باشید. هنوز به چشم پوشی از آن را جدی نتیجه; رئیس در میان این اجازه می دهد شیطان به ادامه دسیسه های شیطانی خود را در بعد ما. ذره ذره هر سه شروع به قبول این ماموریت شده است که در foisted در آنها و وحشت واقعی آن برتري دارد. بدون داشتن دیگر رجوع آن است تا آنها را به انجام Longborough نهایی درخواست و مقابله با جانور.
 
"یوآب استیگلیتز ارائه می دهد تا واقعا به خوبی گردد, هیجان انگیز کافی پر تعلیق و اقدام به ماهرانه حرکت می کند طرح خود را همراه. آنا دکتر بره و پدر اومالی نیست ابرقهرمانان اما نه خوب مردم در امر فراتر از هر چیزی در هر یک از آنها را تا کنون تجربه کرده بودند قبل از. آن را به تمام شجاعت خود و اعتماد متقابل در یکدیگر برای احضار شیطان و شکست آن است. در صورتی که حتی ممکن است ؟ "پیر مرد درخواست" یک آتش مطمئن شوید که صفحه تبدیل شده است. نیاز من بیشتر می گویند؟"
 
تجربه خود را در grippingly سرگرم کننده و suspenseful ادبیات یوآب استیگلیتز با حمایت از او در کتاب "پیر مرد درخواست: کتاب یکی از Utgarda سه گانه (جلد 1)" او به عنوان ارائه آن را در کتاب خود-امضای این مه 30th, 2020 از 10 AM - 11 AM در سال 2020 BookExpo جدید عنوان ویترین و یا خرید Kindle یا شومیز کپی از آن را در آمازون است.
 
 
پیر مرد درخواست: کتاب یکی از Utgarda سه گانه (جلد 1)
نویسنده | یوآب استیگلیتز
ناشر | CreateSpace Independent Publishing Platform; 1 edition
| تاریخ انتشار جولای 26, 2016
نوع | Lovecraftian / داستان نهفته
ISBN-13 978-1533613615
شومیز قیمت | $10.00
 
درباره نویسنده
 
یوآب استیگلیتز متولد و بزرگ شده در, Warren, New Jersey. او یک برنامه مشاور برای یک شرکت نرم افزاری. او همچنین به عنوان یک نرم افزار مربی یک شبکه مهندس مدیر پروژه و ویژگی های نویسنده بیش از 30 سال کار حرفه ای. او زندگی می کند در الکساندریا ،
 
او مشتاق است, میز RPG بازیکن و بازی کارشناسی ارشد از وحشت و جاسوسی فانتزی و علمی تخیلی ژانرهای.
 
یوآب کانال خود نقش تجربه در Utgarda سری که خمیر ماجراجویی رمان با Lovecraftian تأثیرات مجموعه در سال 1920.
 
شما می توانید به دنبال یوآب در توییتر @JoabStieglitz در Facebook و در وبلاگ خود: joabstieglitz.com.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن