#AutopilotWhopper

در خلبان خودکار حالت برخی از خودروها ممکن است اشتباه BK لوگو برای واقعی علامت توقف و آهسته به توقف برگر کینگ

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

در خلبان خودکار حالت برخی از خودروها ممکن است اشتباه BK لوگو برای واقعی علامت توقف و آهسته به توقف

برگر کینگ | خلبان اتوماتیک گنده

انتخاب سردبیر

ماشین های هوشمند نمی تسلط بر جاده ها است. اما به اندازه کافی وجود دارد خارج وجود دارد که یک نام تجاری خاص است که با دعوت از رانندگان خود را به توقف برای غذا.

برگر کینگ آخرین تلاش های بازاریابی نشان می دهد که ماشین های هوشمند آنقدر هوشمند است که آنها می دانند که به شیر ترمز هنگامی که نزدیک یکی از رستوران خود را. و برخی از ماشین های هوشمند به نظر می رسد, به نظر می رسد برای شناسایی یک Burger King ثبت نام خود را با حروف بزرگ با حروف قرمز در یک بخشی از پس زمینه سفید به عنوان یک علامت توقف.

BK منتشر شد تصویری شات از آنچه به نظر می رسد تسلا عنوان یک جاده خالی است. در این ویدئو راننده روایت آنچه که او را از دیدن جلو و در ماشین را روی صفحه نمایش. "وجود دارد یک برگر کینگ نشانه آن است که به پایین تپه و آن را به تلاش برای متوقف کردن" او می گوید. "توقف برای کنترل ترافیک برای یک برگر کینگ ،

این کمپین بر اساس تسلا خلبان اتوماتیک و به نظر می رسد به ضرب گلوله کشته شده است در داخل یک تسلا اما تسلا خود را درگیر نمی شد در این پروژه است. متن کوچک در مبارزات تصویری جادوها که هیچ خودروساز و یا نقشه شرکت تایید شده است که پیشنهاد یا ضمنی.

"خلبان اتوماتیک هوپر" کار می آید از آندره Tyukavkin اجرایی, مدیر خلاق در Publicis لتونی در همکاری با MullenLowe آمریکا شما ممکن است به یاد داشته باشید او را از deepfake ویدئوها او ایجاد مشهور آگهی رهبران از جمله الکس Bogusky دیوید Droga, آرتور Sadoun و Eka Ruola.

مانند بسیاری از Burger King, کمپین وجود دارد به سادگی ارائه دهد. افرادی که به اشتراک گذاشتن یک ویدئو و یا تصویر در توییتر خود ماشین های هوشمند در خارج از یک رستوران برگر کینگ با استفاده از هشتگهای #autopilotwhopper و #freewhopper می توانید دریافت رایگان اندازه بزرگتر در ژوئن 23, و یا در حالی که کوپن های گذشته است.

این مقاله در اصل منتشر شد در سن آگهی

آخرین مطالب