Avaya را قادر می سازد کسب و کار در سطح جهانی به توانمند سازی نیروی کار خود را با ابتکاری دستگاه های ارتباطی در دسترس از طریق اشتراک

Avaya منابع شرکت (NYSE: AVYA) امروز اعلام کرد که گسترش آن به عنوان دستگاه ارائه خدمات به دوازده بازارهای جدید

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

Avaya منابع شرکت (NYSE: AVYA) امروز اعلام کرد که گسترش آن به عنوان دستگاه ارائه خدمات به دوازده بازارهای جدید است. این ارائه کسب و کار را قادر می سازد برای به دست آوردن Avaya آخرین برنده جایزه کسب و کار دستگاه های ارتباطی با انعطاف پذیری از یک اشتراک ماهانه به جای صف خرید.

گسترش این ارائه می آید در طول زمان افزایش تقاضا برای پرداخت قابل انعطاف برنامه برای کمک به مشتریان در مدیریت هزینه ها و آینده اثبات خود را سرمایه گذاری. Avaya گزارش 200 درصد چهارم بیش از سه ماهه رشد در اشتراک خدمات مبتنی بر آن در آخرین گزارش درآمد.

"موفقیت Avaya برنامه اشتراک در نتیجه مشتریان شتاب خود را انتقال دیجیتال فعالیت ها – از جمله ایجاد یک جدید 'همه آب و نیروی کار است که می تواند کار ایمن از هر نقطه و با اضافه کردن فن آوری قادر می سازد که آنها را به خدمت بهتر به مشتریان. آنها می خواهند آخرین نرم افزار و پشتیبانی در یک نقطه قیمت است که اجازه می دهد تا آنها را بیشتر به جلو بلافاصله به طوری که آنها می توانند نوآوری زمانی که آنها باید نیازهای اضافی گزینه های مالی گفت:" استیو براک مدیر Avaya اشتراک بازاریابی Avaya.

Avaya دستگاه به عنوان یک سرویس ارائه مکمل Avaya اشتراک برنامه – تجهیز مشتریان با دستگاه های مورد نیاز برای به حداکثر رساندن پتانسیل این نرم افزار را قادر می سازد مشتریان به خرید آنها را در همان انعطاف پذیر و قابل پیش بینی به شیوه ای.

کسب و کار در آرژانتین و استرالیا و کلمبیا, هنگ کنگ, ژاپن, مکزیک, نروژ, سنگاپور سوئیس تایوان تایلند و امارات متحده عربی هم اکنون می توانید پیوستن به لیست در حال رشد از مشتریان در سراسر جهان است که اشتراک Avaya دستگاه برای محل کار و دفاتر خانه برای افزایش دیجیتال بهره وری کارگر و فعال بهتر خدمات به مشتریان است. با پلت فرم منکر قابلیت های Avaya دستگاه نمونه این دستگاه را می توان مستقر در هر دو Avaya و غیر Avaya سیستم عامل است.

Avaya دستگاه به عنوان یک سرویس وب سایت فراهم می کند یک منوی کشویی لیست بازارهای جدید از جمله جغرافیای که در آن دستگاه به عنوان یک سرویس در حال حاضر در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای آن کاربر متمرکز بر طراحی نوآورانه و قابلیت های منحصر به فرد و تجربه دسکتاپ Avaya همچنین اعلام کرد که دستگاه های خود را نمونه کارها شناخته شده با Frost & Sullivan را جهانی 2020 خط تولید استراتژی رهبری جایزه. این جایزه ویترین Avaya ادامه داد: سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه زوج با شرکت نوآوری در قوی متفاوت مجموعه ای از آی های دسکتاپ گوشی و گوشی های چند رسانه ای پیشرفته با قابلیت ها و ویژگی های که ارائه یک گوشی هوشمند را تجربه کنند. اطلاعات بیشتر در مورد این جایزه در اینجا در دسترس است.

در مورد Avaya

کسب و کار ساخته شده است در تجارب آنها ارائه و هر روز میلیون ها نفر از کسانی که تجربه های ساخته شده توسط Avaya (NYSE: AVYA). برای بیش از یک صد سال ما فعال سازمان در سراسر جهان برای برنده شدن – با ایجاد ارتباطات هوشمند تجربه برای مشتریان و کارکنان. Avaya می سازد باز همگرا و راه حل های نوآورانه به منظور افزایش و تسهیل ارتباطات و همکاری در ابر فرض و یا ترکیبی از هر دو. خود را به رشد کسب و کار ما در حال متعهد به نوآوری مشارکت و بی امان تمرکز بر روی آنچه که در آینده. ما فن آوری شرکت شما اعتماد برای کمک به شما ارائه تجارب است که مهم است. دیدار ما در www.avaya.com.

توجه داشته باشید احتیاطی در مورد اظهارات به جلو نگاه

این سند شامل برخی از "اظهارات به جلو نگاه." تمام اظهارات دیگر از اظهارات واقعیت تاریخی هستند "به دنبال" اظهارات برای مقاصد ایالات متحده فدرال و ایالتی قوانین اوراق بهادار. این اظهارات ممکن است شناسایی با استفاده از رو به جلو به دنبال اصطلاحات مانند "پیش بینی" "ايمان" "ادامه" "می" "برآورد" "انتظار" "قصد," "مه" "ممکن است" "ما چشم انداز" "طرح" "بالقوه" "مقدماتی" "پیش بینی" "باید" "را" و یا "می" و یا منفی آن و یا تغییرات دیگر آن و یا مقایسه اصطلاحات و عبارتند از: اما نه محدود به, رود, پول, پس انداز و بیانیه در مورد رشد لیست ارز و بهبود معیارهای عملیاتی. این شرکت بر اساس این اظهارات به جلو نگاه در آن زمان انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی. در حالی که این شرکت معتقد است که این انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی های معقول هستند چنین اظهارات به جلو نگاه تنها پیش بینی و شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته و عدم قطعیت که بسیاری از آنها خارج از کنترل خود. عوامل مورد بحث در این شرکت در بیانیه ثبت نام در فرم 10 زمینه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ممکن است باعث آن نتایج واقعی عملکرد و دستاوردها به اختلاف مادی از هر آینده نتایج عملکرد و دستاوردهای بیان شده یا ضمنی با این اظهارات به جلو نگاه. برای بیشتر از لیست و شرح خطرات و عدم قطعیت مراجعه به شرکت براده با SEC است که در دسترس هستند در www.sec.gov. شرکت شما اخطار می دهد که لیستی از عوامل مهم گنجانده شده در این شرکت براده SEC ممکن است حاوی تمام مواد عواملی که برای شما مهم هستند. علاوه بر این با توجه به این خطرات و عدم قطعیت مسائل مورد اشاره در اظهارات به جلو نگاه موجود در این گزارش ممکن است در واقعیت رخ می دهد. این شرکت متعهد هیچ الزامی برای عموم به روز رسانی و یا تجدید نظر به دنبال بیانیه به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت به جز به عنوان در غیر این صورت توسط قانون مورد نیاز.

همه علائم تجاری تعیین شده توسط ®, TM, و یا SM ثبت نام علامت علائم تجاری و علائم خدماتی به ترتیب از Avaya, Inc. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند.

منبع: Avaya Newsroom



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب