Avaya گسترش همکاری با Telarus کانادا به پیشنهاد جدید Avaya ابر OfficeTM راه حل همکاری در کانادا بازار

Avaya منابع شرکت (NYSE:AVYA) یک رهبر جهانی در راه حل های برای افزایش و تسهیل ارتباطات و همکاری امروز اعلام کرد

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

Avaya منابع شرکت (NYSE:AVYA) یک رهبر جهانی در راه حل های برای افزایش و تسهیل ارتباطات و همکاری امروز اعلام کرد که Telarus کانادا را در حال حاضر پیشنهاد جدید Avaya ابر دفتر™ توسط RingCentral® UCaaS راه حل خود را از طریق شبکه های شریک در کانادا. به عنوان یک پیشرو استاد عامل Telarus کانادا است که قادر به ارائه Avaya ابر راه حل های ارتباطات از طریق شبکه در سراسر کشور از عوامل فروش.

Avaya در ادامه به رسیدگی به نیازهای منحصر به فرد از بازار کانادا با جدید ارتباطات یکپارچه (UC) و مرکز تماس (CC) ابر راه حل های ارائه شده از طریق گسترده خود شریک اکوسیستم. Avaya یک رهبر جهانی در راه حل های برای افزایش و تسهیل ارتباطات و همکاری و Avaya ابر دفتر فراهم می کند یک راه حل برای همه نیازهای ارتباطی, از جمله تماس, چت, جلسات و همکاری فایل و به اشتراک گذاری دسکتاپ و وظیفه مدیریت.

"ما احساس می کنیم priviledged تواند شامل راه اندازی Avaya ابر کار در کانادا گفت:" برایان Ochab تورنتو بومی و منطقه ای معاون رئیس جمهور از کانادا برای Telarus. "ما به شدت سرمایه گذاری در بازار کانادا به طوری که ما می توانید فعال مشاوران مورد اعتماد و MSPs در اینجا با راه حل های که در حال میانجیگری به جای rebilled. با لایه بندی منابع ما ابزار مهندسی و بازاریابی دانش UCaaS ما اعتماد به نفس ما قادر خواهید بود برای کمک به شرکای ما در اینجا منظور توسعه یک کسب و کار جامد فروش و معرفی Avaya ابری به مشتریان خود را."

Avaya ابر دفتر در سطح جهان UC-as-a-Service (UCaaS) راه حل توسعه یافته به عنوان بخشی از همکاری استراتژیک بین Avaya و RingCentral. راه حل خواهد بود به طور کلی موجود در کانادا در اواخر ماه ژوئن فراهم می کند و بدون درز سفر به ابر مبتنی بر UC ساخته شده در این صنعت پیشرو UCaaS پلت فرم همراه با Avaya نوآوری دستگاه قابلیت همکاری و مهاجرت ابزار.

"Avaya ابر دفتر فراهم می کند Avaya مشتریان و همکاران با دسترسی به یک مجموعه کامل از راه حل های ابر و ما خوشحالیم که Telarus کانادا کار در کنار ما به عنوان یک عامل اصلی برای آوردن این ارائه به بازار کانادا گفت:" مایلز دیویس, VP کانال فروش Avaya کانادا. "Avaya ابر دفتر را قادر می سازد به کاربران برای بهره مندی از Avaya شرکت های درجه فن آوری و قابلیت های با سهولت و سرعت از پیشرو, ابر, ارتباطات یکپارچه پلت فرم برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد خود و بودجه. ما در حال راه اندازی راه حل در کانادا این سه ماهه و ما هیجان زده برای کمک به درایو مشتریان ما سفر به ابر."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برای شروع با Avaya ابر با Telarus کانادا, تماس با برایان Ochab در bochab@telarus.com.

در مورد Avaya
کسب و کار ساخته شده است در تجارب آنها ارائه و هر روز میلیون ها نفر از کسانی که تجربه های ساخته شده توسط Avaya (NYSE: AVYA). برای بیش از یک صد سال ما فعال سازمان در سراسر جهان برای برنده شدن – با ایجاد ارتباطات هوشمند تجربه برای مشتریان و کارکنان. Avaya می سازد باز همگرا و راه حل های نوآورانه به منظور افزایش و تسهیل ارتباطات و همکاری در ابر فرض و یا ترکیبی از هر دو. خود را به رشد کسب و کار ما در حال متعهد به نوآوری مشارکت و بی امان تمرکز بر روی آنچه که در آینده. ما فن آوری شرکت شما اعتماد برای کمک به شما ارائه تجارب است که مهم است. دیدار ما در www.avaya.com.

در مورد Telarus

ساخته شده برای شما Telarus بزرگترین خصوصی برگزار شد, تکنولوژی, خدمات, توزیع کننده (عامل اصلی) در ایالات متحده و کانادا است. پویا ما عامل-شریک جامعه منابع داده های صوتی, ابر, و خدمات مدیریت از طریق ما قوی مجموعه ای از 160 پیشرو ارائه دهندگان خدمات. ما بهترین و شناخته شده برای ما در خانه رشد نرم افزار قیمت گذاری ابزار و برنامه های تلفن همراه است که منحصر به فرد در این صنعت است. برای کمک به شرکای ما رشد کسب و کار خود ما و مونتاژ بهترین پشتیبانی سازمان در صنعت که شامل SD-WAN, ابر تحرک مرکز تماس و ILEC شیوه های تخصصی که هدف اصلی این است برای کمک به شرکای ما شناسایی و طراحی مناسب راه حل های فناوری برای مشتریان خود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Telarus فرصت مراجعه کنید www.telarus.com و یا دنبال ما را در توییتر @Telarus.

توجه داشته باشید احتیاطی در مورد اظهارات به جلو نگاه

این نسخه شامل برخی از "اظهارات به جلو نگاه." تمام اظهارات دیگر از اظهارات واقعیت تاریخی هستند "به دنبال" اظهارات برای مقاصد ایالات متحده فدرال و ایالتی قوانین اوراق بهادار. این اظهارات ممکن است شناسایی با استفاده از رو به جلو به دنبال اصطلاحات مانند "پیش بینی" "ايمان" "ادامه" "می" "برآورد" "انتظار" "قصد," "مه" "ممکن است" "ما چشم انداز" "طرح" "بالقوه" "مقدماتی" "پیش بینی" "باید" "را" و یا "می" و یا منفی آن و یا تغییرات دیگر آن و یا مقایسه اصطلاحات. این شرکت بر اساس این اظهارات به جلو نگاه در آن زمان انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی. در حالی که این شرکت معتقد است که این انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی های معقول هستند چنین اظهارات به جلو نگاه تنها پیش بینی و شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته و عدم قطعیت که بسیاری از آنها خارج از کنترل خود. این عوامل مورد بحث در این شرکت در گزارش سالانه در فرم 10-K زمینه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (از "SEC") و ممکن است علت واقعی آن نتایج عملکرد و دستاوردهای به اختلاف مادی از هر آینده نتایج عملکرد و دستاوردهای بیان شده یا ضمنی با این اظهارات به جلو نگاه. برای بیشتر از لیست و شرح خطرات و عدم قطعیت مراجعه به شرکت براده با SEC است که در دسترس هستند در www.sec.gov. شرکت شما اخطار می دهد که لیستی از عوامل مهم گنجانده شده در این شرکت براده SEC ممکن است حاوی تمام مواد عواملی که برای شما مهم هستند. علاوه بر این در نور از این خطرات و عدم قطعیت مسائل مورد اشاره در اظهارات به جلو نگاه موجود در این گزارش ممکن است در واقعیت رخ می دهد. این شرکت متعهد هیچ الزامی برای عموم به روز رسانی و یا تجدید نظر به دنبال بیانیه به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت به جز به عنوان در غیر این صورت توسط قانون مورد نیاز.

همه علائم تجاری تعیین شده توسط ®, TM, و یا SM ثبت نام علامت علائم تجاری و علائم خدماتی به ترتیب از Avaya, Inc. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند.

منبع: Avaya Newsroom



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب