با این نکات حلقه شنا بادی خود را تقویت کنید

حلقه شنا بادی کودک طرح جدید یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس به عنوان لوازم شنا و تفریحات کودکان می

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

حلقه شنا بادی کودک طرح جدید یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس به عنوان لوازم شنا و تفریحات کودکان می باشد که قابل استفاده بر روی آب های آرام و کم عمق به خصوص استخر ها بوده است. استفاده از این حلقه شنا می تواند برای کاهش ترس کودکان از آب و همچنین افزایش جنبه تفریحی شنا بسیار مفید باشد. حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل پو یک محصول با وزن بسیار کم بوده که در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده و به راحتی راه اندازی و برای استفاده کودک اماده خواهد بود. همچنین می تواند به دور بدن کودکان قرار گیری و تعادل آن ها در زمان قرار گیری در محیط های آبی را برقرار سازد. حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ Intex 59256 از نمونه حلقه های شنا مناسب برای تفریحات آبی می باشد که برای سنین بالای 9 سال طراحی شده است ، استفاده از این حلقه های شنا بادی حتی برای بزرگسالان نیز میسر است ، این محصول دارای رویه ای طرحدار و زیبا است که به دلیل داشتن طرح ستاره به نام حلقه شنا بادی بزرگسال طرح ستاره اینتکس معروف شده است ، این حلقه شنا بادی دارای قطر 91 سانتی متری است که کودکان زیر 9 سال نمی توانند به خوبی از حلقه استفاده کنند ، در کناره این حلقه بادی دو دستگیره قرار داده شده است که می توانید با گرفتن آن ها تعدل خود را به خوبی حفظ کنید . Th​is ᠎data was w​ritten by GSA Content  Ge​ne᠎rator DEMO᠎!

این محصول زیبا و با دوام را به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید از سایتاینتکس انتخاب کرده و سفارش دهید تا درب منزل خود آن را تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های لازم در جهت تعمیرات و یا ارسال محصول به همراه ضمانت نامه معتبر با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . اگر وزن فردی نسبت به همسالان خود بیشتر است، بهتر است در هنگام خرید مدلی را انتخاب کنید که تحمل وزن بالاتری داشته باشد. البته لازم به ذکراست شما عزیزان می توانید این پمپ های باد را از طریق فروشگاه اینتکس به صورت جداگانه تهیه کرده و با استفاده از آن ها محصول بادی شخصی خود رادر عرض چند دقیقه و به راحتی باد کنید. عرض رینگ در رابطه با تایر عاملی در مشخصات هندلینگ خودرو است، زیرا رینگ از مشخصات لاستیک پشتیبانی میکند. کشش خشک - کشش خشک اندازهگیری توانایی تایر در ارائه چسبندگی، یا گرفتن در شرایط خشک است. رنگ زرد: آموزش یا زمینی که در آن تخم کاشته شده نمو و جوانه میزند. از آنجا که دلفینی که به صورت کامل به خواب برود، غرق میشود، این جانوران بر خلاف انسانها به تک تک نفسهایشان کنترل کامل دارند. تیم کریکت افغانستان با بازی خوب کریم و نوروز مَنگَل کاپیتان این تیم، در بازی ۵ اکتبر، مقابل جرزی توانست ۲۰۳ امتیاز را از آن خود کند. This  po st has be᠎en generat ed by GSA Co nt ent Ge ne rator DE᠎MO!

این محصول بادی دارای طراحی رویه موجودات دریایی و ماهی بوده که از رنگ های شاد و دلنشین برخوردار است و نظر هر کودکی را جلب خود خواهد کرد و برای آن ها بسیار لذت بخش و مهیج خواهد بود. تایر، یک ساختار لاستیکی است که بر روی چرخهای ارابه یا هر وسیلهٔ نقلیه سوار میشود، به گونهای که با رویه زمین همواره در تماس است و با کاستن از لرزشهای ناشی از ناهمواریهای جاده و انتقال بار وارده، چرخش چرخ و جابهجایی وسیلهٔ نقلیه را آسان میکند. بدنه به صورت یک دایره بادی می باشد که از ضخامت مناسبی تشکیل شده است. این محصول را می توان با خیالی آسوده خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد. البته شما برای انجام این کار نیاز به یک عدد پمپ باد دارید که پیشنهاد می کنیم آن را هم به صورت جداگانه از فروشگاه سعید اینتکس خریداری نمایید. لاستیکهای تخت دوخته شده نیاز به تایر اضافی را برطرف میکنند، زیرا در زمان سوراخ شدن میتوان با سرعت کم رانندگی کرد و از فاق سفت استفاده کرد تا از آسیب رسیدن به لبه تایر پیشگیری کند. نیاز خو گرفتن بیشتر این گروه با حرکت در آب و روشهای شکار در آن باعث تغییرات بسیار در ساختار بدنی آنها شد.

به علاوه، بیشتر آنها دندانهایی بزرگ و خردکننده داشتند که بر خلاف بیشتر جفتسمسانان، نشان از رژیم غذایی گوشتخواری داشت. به همین دلیل نیز در این بخش سعی بر این داریم تا در مورد این محصول با شما بیشتر صحبت کنیم. طراحی ظاهری این محصول با توجه به رده سنی مصرف کننده آن که برای کودکان کمتر از 6 سال طراحی شده ، بر گرفته از اینیمشن مشهور پو بوده تا مورد استقبال مصرف کنندگان خود واقع گردد. افراد می توانند به دلخواه دستان خود را به دور این محصول حلقه کنند و یا وارد آن شده و نیم تنه بالای آن را بیرون از آب نگه دارند و به راحتی شنا کنند و همچنین می توانند بر روی این حلقه شنا بنشینند. حلقه شنا بادی طرح جدید یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین وسیله های بادی برای تفریح در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که برای کودکان بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن