بافتا اعلام برندگان جوان طراحان بازی رقابت در اولین دیجیتال مراسم

The British Academy of Film and Television Arts (بافتا) امروز اعلام کرد چهار برندگان 10 در سراسر کشور بافتا جو

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

The British Academy of Film and Television Arts (بافتا) امروز اعلام کرد چهار برندگان 10 در سراسر کشور بافتا جوان طراحان بازی (YGD) رقابت. برندگان امسال انتخاب شده اند توسط یک هیئت منصفه از کارشناسان صنعت نازل شد در اولین دیجیتال مراسم امروز به میزبانی مجری Aoife ویلسون.

بافتا YGD می یابد و ویترین و پشتیبانی بریتانیا بازی جوان با استعداد با فراهم کردن امکان دسترسی به برخی از خلاق ترین ذهن در صنعت از طریق یک در طول سال برنامه های آموزشی و کارگاه های آموزشی شبکه. اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت نشد.

در این سال گروهی از 53 با استعداد فینالیست شد رقابت در چهار دسته بندی ها: دو YGD مفهوم بازی, جشن بهترین بازی اصلی ایده از 10-14 و 15-18 گروه های سنی و دو برای YGD بازی ساخت, پاداش مهارت های برنامه نویسی مورد استفاده برای ایجاد یک نمونه اولیه بازی در همان دو گروه سنی. نوشته شد در نظر گرفته در طراحی گیم پلی و خلاقیت و شایستگی برای انتخاب بازی ها پلت فرم.

2020 بافتا YGD برندگان شامل چهار مشتاق سازندگان بازی در سن بین 10 و 18:

  • کامرون Croslandصحافی تا - مفهوم بازی جایزه (10-14 سال, دسته)
  • Evie سانگر-Davies, میوه شور - مفهوم بازی جایزه (15-18 سال, دسته)
  • الکس رابینسونپیچیده همکاری- بازی ساخت جایزه (10-14 سال, دسته)
  • مایکل Ballantyne, Contramotion - بازی ساخت جایزه (15-18 سال, دسته)

آماندا بری ابع مدیر اجرایی بافتا گفت: "ما در حال افتخار به جشن دهمین سالگرد بافتا YGD ابتکار با تمرکز بر به رسمیت شناختن و دفاع از استعدادهای جوان در بازی. ما خیلی تحت تاثیر قرار با میزان مهارت و خلاقیت به نمایش ما 53 فینالیست از سراسر انگلستان و مایل به گسترش یک تبریک بزرگ به ما چهار درخشان برندگان! من همچنین می خواهم از این فرصت برای تشکر از همه مربیان سراسر کشور که همچنان به حمایت از این ابتکار مهم و الهام بخشیدن به دانش آموزان خود را از طریق قدرت بازی است."

در نور از دولت محدودیت و مشاوره در رابطه با COVID-19 امشب را بافتا YGD جوایز در زمان قالب یک پیش تولید دیجیتال نشان می دهد جریان به عنوان زندگی می کنند و در دسترس به تماشای پس از آن در بافتا یوتیوب. این مراسم به میزبانی Aoife ویلسون (نویسنده و مجری و تهیه کننده برای یوروگیمر) با قابل توجه صنعت ارقام تبریک این سال را مستحق برندگان از جمله ابوبکر سلیم, Alysia قاضی, جولیا هاردی, Elle-Osili چوب Austin Wintory تروی بیکر و Siobhan ردی.

در این مراسم همچنین برجسته برجسته حلقه به دنبال بازگشت در 10 سال گذشته از بافتا YGD از جمله ظاهر از برندگان قبلی دان پیرس و Rhianna هاوکینز. Rhianna هاوکینز بود برنده بازی مفهوم جایزه در سال 2014 و دن پیرس برنده بود از اول تا کنون بافتا YGD رقابت در سال 2010. دن پس از آن رفته به دریافت بافتا بازی نامزد جایزه در سال 2014 برای بازی قلعه در آسمان است.

کلیپ از مراسم دیجیتال را می توان در اینجا یافت نشد.

در علاوه بر این به معتبر بافتا YGD جایزه برندگان داده خواهد شد و شانس خود را برای ساخت بازی های خود را ایده ها از طریق یک رابط آموزشی طرح با چهره های پیشرو در بازی به عنوان به خوبی به عنوان یک بینش را به یک حرفه ای در بازی ها و صنعت به عنوان یک کل. و همچنین به عنوان پشتیبانی برای توسعه بیشتر از خود بازی برندگان نیز دریافت انبوهی از جوایز از جمله کارگاه های آموزشی, بازی, نرم افزار اشتراک, کالا, و بسیاری دیگر.

حمایت از شرکای بافتا جوان طراحان بازی عبارتند از: Creative Assembly (SEGA), معیار (EA), Jagex, PlayStation, Tencent, Ubisoft و برادران وارنر سرگرمی های تعاملی.

بافتا YGD برندگان در سال 2020 – اطلاعات بیشتر:

مفهوم بازی جایزه (10-14) - صحافی بالا - تصاویر در اینجا

کامرون Crosland (14) - headshot اینجا

شفیلد

جذاب و چالش برانگیز metroidvania با آوردن داستان.

علاقهمندان به بازی به عنوان یک زن به نام سام و نوه اش لانا. این دو مجموعه در تلاش برای پیدا کردن 7 رشته است که یک طناب که می توانید کراوات روح به جهان نگه داشتن کسی زنده پس از مرگ است. وجود دارد 8 جهان هر کدام با خود داستان و شخصیت. وجود دارد platforming و مبارزه و کلکسیونی در سراسر جهان است. شما سوئیچ بین هر دو شخصیت را به پایین دشمنان و حل پازل ، این بازی پر است از جذاب گفت و گو و بررسی اثرات است که چشم انداز مرگ قریب الوقوع می تواند بر روی مردم است. اما پایان دادن به یک پیچ و تاب: Lana مجموعه با مادر بزرگ سالمندان چرا که او فکر می کند طناب برای او اما معلوم است که لانا دارای یک بیماری است که می تواند کشتن او در چند روز. لانا بنفش شال جایگزین شده است با یک رنگین کمان رنگی ساخته شده از رشته ها و پس از او زندگی خوش و خرم در اواخر مادربزرگ کلبه. در ضمن سام گذشت اما بسیار هیجان زده و پر انرژی است که او می رقصد و می خندد برای همیشه در زندگی پس از مرگ هرگز بی حوصله بودن. رشته شما جمع آوری خواهد شد به سام توانایی های است که لازم است به ضرب و شتم بازی.

مفهوم بازی جایزه (15-18) - دیوانگی میوه - تصاویر در اینجا

Evie سانگر-Davies (15) - headshot اینجا

گرنتهم

سرگرم کننده و سریع گام تسمه نقاله از یک پلت فرم بازی که در آن یک گروه از میوه های تازه مقابله با چالش های بدتر از حشرات و مخرب قالب برای رسیدن به پرداخت در "گروس-ery" فروشگاه - در برابر ساعت از بهترین های خود را قبل از تاریخ!

این میوه فقط می خواهم به آن را برای پرداخت در سوپر مارکت قبل از آنها نابود شوند. در هر سطح به شما کمک کند خود را تازه برداشت میوه از طریق نوار نقاله سیستم عامل برای پرداخت در پایان. اما سوپر مارکت یک محل خائنانه برای زیبا میوه. مگس میوه و زنبورهای حمله خواهد کرد کسانی که شیرین ترین میوه ها را به عنوان زمان کنه میوه می رود mouldy! اخم های بد بو میوه نمی تواند موفق - وجود قدرت های یو پی اس برای کمک به آنها را مانند پرواز اسپری و زنبور و همچنین خود میوه های دفاعی و سالم و خوبی است. به شما به عنوان فاصله از طریق راهروی شما می توانید جمع آوری و بانک این برای استفاده از زمانی که مورد نیاز است. به عنوان شما را از طریق سطوح آنها سخت تر با قدرت کمتر یو پی اس و بیشتر دشمنان به چهره و عمر کوتاه تر است. پس از تکمیل چک کردن شما دریافت پاداش کوپن است که می تواند برای رد و بدل میوه بیشتر به عنوان پیشرفت شما. در برخی از سخت ترین سطوح وجود خواهد داشت یک خود پرداخت (نه کاملا در پایان دوره!) اگر شما آن را به که پس از تبریک شما به پایان سطح اولیه و اضافی را جمع آوری وفاداری پاداش کوپن.

بازی ساخت (10-14) - پیچیده همکاری - تصاویر در اینجا

الکس رابینسون (13) - headshot اینجا

لندن

دو بازیکن متصل شده توسط یک طناب الاستیک که راه خود را از طریق 12 منحصر به فرد قلعه هر کدام با موانع مسدود کردن راه به دو خروجی.

راه خود را از طریق یک سری از سطوح و 12 مختلف قلعه در حالی که همه در حال متصل شده توسط یک نشکن الاستیک طناب که به طور مداوم می کشد دو شخصیت نزدیک تر است. هر قلعه ارائه چالش های مختلف و موانع; گدازه که می سوزد و آب هل می دهد که سیستم عامل است که کمک کند و مانع راه خود سیستم عامل است که اجازه می دهد یا قرمز یا سبز بازیکنان را از طریق تصویب و در نهایت به درب است که شما اجازه می دهد برای تصویب به سطح بعدی قلعه.

بازی ساخت (15-18) - CONTRAMOTION - تصاویر در اینجا

مایکل Ballantyne (17) - headshot اینجا

اولدهام

مینیمالیستی 2D platformer بر اساس اطراف آینه تصاویر و بد puns.

Contramotion یک بازی حول دو دانلود نر و ماده مکعب Remmie و سر و صدا که بیش از این دوره از بازی رسیدن به مطلقا هیچ چیز به جز ساخت تمام کسانی که شنیدن آنها گفت و گو انقباض غیر ارادی ماهیچه در ناامیدی. کشف 20 صنایع سطوح و لذت بردن از 8 موسیقی متن اصلی و آماده شدن برای مرگ بارها و بارها به عنوان مشکل از بازی سطح شیب دار تا نمایی. تست توانایی خود را برای چند وظیفه و نگه داشتن چشم در هر یک نیمی از صفحه نمایش در همه زمان ها به عنوان برخی از خطرات تنها به اعمال خاصی مکعب است. بازی-بازی بازی کنار, شما را پیدا کنید که تصاویری در این بازی بسیار ساده است با توجه به عدم توانایی به منظور جلب. اما ترس نیست: شما را پیدا خواهد کرد این داستان نیست که خیلی بهتر هم نیست. بنابراین پرش! گول زدن! شکستن به قطعات کوچک! اما بیشتر از همه سعی کنید آن را به پایان! به من گفته شده است آن را آسان نیست.

-- به پایان می رسد --

در مورد بافتا

The British Academy of Film and Television Arts (بافتا) در جهان پیشرو مستقل هنر موسسه خیریه است که به ارمغان می آورد بهترین کار در, فیلم, بازی, و تلویزیون به توجه و کمک به رشد استعداد خلاق در انگلستان و در سطح بین المللی. از طریق آن جوایز مراسم و در طول سال برنامه یادگیری رویدادهای و طرح – که شامل کارگاه های مستر, کمک هزینه تحصیلی, سخنرانی ها و نظارت طرح در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا و آسیا و بافتا را شناسایی و جشن تعالی کشف الهام بخش و پرورش استعداد های جدید و امکان یادگیری و همکاری خلاق. برای مشاوره و الهام بخش از بهترین ذهن خلاق در کار در, فیلم, بازی, و, تلویزیون, بازدید www.bafta.org/guru. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.bafta.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب