بحرین منتشر مشهور activist Nabeel Rajab

بحرین فعال است و نقش مهمی را در آوردن به نور نقض حقوق بشر در بحرین و منطقه شرق میانه است. او محکوم به پنج سال

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

بحرین فعال است و نقش مهمی را در آوردن به نور نقض حقوق بشر در بحرین و منطقه شرق میانه است. او محکوم به پنج سال زندان برای به tweeting انتقاد از عربستان جنگ در یمن.

بحرین مقامات روز سه شنبه منتشر برجسته و فعال حقوق بشر نبیل رجب بود که محکوم به پنج سال زندان برای انتقاد از عربستان سعودی در جنگ بی رحمانه در یمن در رسانه های اجتماعی.

"نبیل رجب برجسته بحرین مدافع حقوق بشر منتشر شده گفت: آیا Majzoub, بحرین پژوهشگر دیده بان حقوق بشر. "او در زندان بوده است از سال 2016 به صورت صلح آمیز خود را انتقاد از دولت را نقض حقوق."

مقامات گفت: او را خدمت بقیه دوران محکومیت خود را در غیر وادار سازد تنظیم. مدت کوتاهی پس از او منتشر شده او دیده می شد لبخند با اعضای خانواده خود است.

هدف از آزار و اذیت'

رجب در مورد گل رز به شهرت پس از او بود که آمریکا در سال 2016 برای به tweeting انتقاد از عربستان سعودی که رهبری ائتلاف مبارزه با حوثی ها در یمن و اتهام شکنجه در زندانهای بحرین همراه با تلویزیون ظاهر که در آن او بود به انتقاد از بحرین دولت است.

که در آن سال سازمان ملل متحد گروه کاری بازداشت های خودسرانه را محکوم کرد خود را بازداشت کرد و گفت رجب بوده است "هدف از آزار و اذیت از جمله محرومیت از آزادی برای سال های بسیاری است و هیچ توضیح دیگری برای این تفاوت که او در اعمال حق خود برای بیان چنین دیدگاه ها و اعتقادات."

"آقای رجب سیاسی دیدگاه ها و اعتقادات به وضوح در مرکز این مورد در حال حاضر و مقامات نشان داده اند نگرش نسبت به او که تنها می تواند به عنوان مشخصه تبعیض آمیز گفت:" پنل.

محوری مدافع حقوق بشر

رجب محوری صدا در نقض 2011 قیام در بحرین. جنبش اعتراضی بود به نام برای برابری و تغییر اجتماعی در اسلام-اکثر کشور اجرا شده توسط علی سلطنت.

ادامه مطلب: نظر: خاور میانه دیدن جدید عربی بهار ؟

او نقش مهمی در به چالش کشیدن نقض حقوق بشر در منطقه است. او از بنیانگذاران و رئیس جمهور از بحرین مرکز حقوق بشر و کمک به پیدا خلیج فارس مرکز حقوق بشر است.

او بازداشت شده است چندین بار خود را برای فعالیت از جمله مشارکت در تظاهرات در طول سال 2012 مسابقه فرمول 1 در بحرین که بحث برانگیز جلو رفتم پس از سال 2011 بود و در نهایت کنار گذاشته با توجه به ناآرامی های داخلی.

ls/msh (AFP ایسنا)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن