پخت ورق ؟ کوکی سینی? هر آنچه که شما به آنها تماس بگیرید: اینها بهترین

ورق های پخت یکی از کسانی که در مورد شما خرید یک بار و پس از آن نگه بر روی برای چند دهه. آنها فوق العاده همه کا

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

ورق های پخت یکی از کسانی که در مورد شما خرید یک بار و پس از آن نگه بر روی برای چند دهه. آنها فوق العاده همه کاره آشپزخانه مورد و من با استفاده از معدن به طور مداوم. من فکر می کنم ما عاشق ورق پخت آنقدر به این دلیل که حتی اگر یکی از شما ممکن است همه ترد و پوسته پوسته آن دارای یک داستان. هر داستان متفاوت است: برخی از آنها موفق یک پر شکلات مذاب چیپس دیگران به عنوان تیره سوخته کوکی پایین اما در هر صورت آنها باقی می ماند stalwartly شما از طریق و از طریق. من استفاده می شود به فکر می کنم که من هرگز ارتقا ورق پخت. اما به تازگی, من, و من برای همیشه سپاسگزار. وجود دارد بسیاری از گزینه های بسیار عالی را انتخاب کنید که آیا آن را شیک تر و یک است که دو برابر به عنوان یک خنک کننده رک و یا با یک راه بهتر سطح برای پخت. در حالی که شما در آن شما باید خود را ارتقا پخت حصیر بیش از حد. فقط مطمئن شوید که به خوردن بیش از حد بسیاری از کوکی ها در طول راه.

برای شیک ترین ورق کوکی

بزرگ جونز مقدس ورق

این ورق پخت از بزرگ جونز شیک ترین یکی در لیست توسط یک شات طولانی. اما بسته به برخی از مواد ، این نیم-اندازه ورق pan ساخته شده از aluminized جراحی و تقویت با میله های فولادی برای اطمینان از آن می تواند مقاومت در برابر درجه حرارت بالا. این شهر همچنین دارای یک سفارشی پوشش نچسب ساخت آن را بسیار آسان برای تمیز کردن.

برای یکی با یک خنک کننده رک

نوردیک افزار های طبیعی آلومینیوم ورق پخت

این نیم ورق می آید با یک نچسب شبکه است که توابع به عنوان یک خنک کننده رک. ساخته شده از آلومینیوم و این گرما به طور مساوی و قهوه ای و هر آنچه که شما در حال پخت و پز به کمال است. آن را نیز تار و مقاوم به لطف محصور فولاد گالوانیزه رینگ.

برای یکی که هم یک خنک کننده رک

Silpat طبخ N' سرد سینی پخت

این سینی پخت از Silpat است که هر دو یک سینی پخت و خنک کننده رک همه در یک قطعه. آن را با این نسخهها کار با هر Silpat پخت حصیر و هنگامی که شما انجام می شود شما می توانید فقط آن تلنگر بیش و جای خود را به محصولات پخته شده در بالای آن است. این سوراخ به اجازه می دهد برای خنک کننده.

برای به حداقل رساندن تماس با سطح

OXO خوب چنگک Non-Stick Pro

این OXO ورق پخت می آید در دو قطعه تنظیم شده که در آن سه ماهه پان متناسب با صورت چسبیده به نیمی تابه و آن را بزرگ برای ذخیره سازی. وجود دارد یک میکرو-الگوی بافت در سطح برای کمک به اطمینان حاصل شود حتی پخت با به حداقل رساندن سطح تماس و در تابه به وضوح برچسب بنابراین شما می دانید که یکی از شما در حال گرفتن.

برای یک UNRIMMED ورق کوکی

Vollrath سایش همیشه ورق کوکی

گاهی اوقات شما می خواهید یک unrimmed ورق پخت. مزایای پاک کردن: شما می توانید با گرفتن دو طرف مطرح و اسلاید کوکی ها و یا هر آنچه که شما ممکن است پخت کردن طرف دیگر. این ورق دارای یک طرح بزرگ و آسان برای تمیز کردن است که بسیار مهم است در نظر من به خصوص وقتی که می آید به ورق کوکی.

در حال حاضر که شما باید ورق پخت از رویاهای خود را ارتقا دهید و بقیه را با برخی از مورد علاقه ما میدارد:

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن