بانکو سانتاندر منصوب آنتونیو سیمس به عنوان منطقه ای از اروپا

بانکو سانتاندر است برای تعیین آنتونیو سیمس به عنوان منطقه ای از اروپا است. آنتونیو خواهد شد پیوستن به بانک در

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

بانکو سانتاندر است برای تعیین آنتونیو سیمس به عنوان منطقه ای از اروپا است. آنتونیو خواهد شد پیوستن به بانک در سپتامبر 1, منوط به تصویب قانونی و مدیریتی مسئولیت و نظارت بانک کسب و کار در اروپا با گزارش خطوط از کشور سران اسپانیا و انگلستان و پرتغال و لهستان. آنتونیو خواهد بود یک عضو از گروه کمیته مدیریت و گزارش به مدیر عامل گروه خوزه آنتونیو آلوارز.

آنتونیو می پیوندد بانک HSBC که در آن او باعث شده است که تعدادی از کسب و کار بیش از 13 سال گذشته هر دو در لندن و هنگ کنگ است. او اخیرا مدیر عامل شرکت جهانی بانکداری خصوصی و قبل از این که آنتونیو شد مدیر عامل شرکت برای انگلستان و قاره اروپا است. قبل از پیوستن به HSBC او یک شریک در McKinsey & Company در دفتر لندن و همچنین در گلدمن ساکس.

گروه اجرایی رئیس آنا Botínگفت: "من خوشحال به استقبال آنتونیو به سانتاندر و مطمئن هستم که تحت رهبری او ما را به ادامه ساخت و ساز در پیشرفت در حال حاضر ساخته شده در منطقه – ساده سازی مدل کسب و کار ما و اعمال نفوذ ما انتقال دیجیتال به بهبود محصولات و خدمات ما ارائه می دهیم مشتریان ما."

اظهار نظر در انتصاب آقای سیمس گفت: "من هیجان زده برای پیوستن به سانتاندر. این یک زمان بحرانی برای صنعت خدمات مالی که وجود دارد بسیاری از اجتماعی و تجاری عوامل نما هر دو قابل ملاحظه چالش بلکه فرصت های قابل توجهی برای ما نه تکنولوژی و نوآوری دستور کار است. من به دنبال به جلو به ادامه ساخت یک اروپا' پلت فرم در این تحول چشم انداز منجر به تحول در کسب و کار و همکاری با برخی از با استعداد ترین افراد در بانکداری است."

آنتونیو موفق خواهد شد جری بایرن که پس از یک حرفه ای پوشا نزدیک به 50 سال در بانکداری تصمیم به بازنشسته در ابتدای سال آینده است.

جری بخشی از سانتاندر گروه در سال 2011 زمانی که او در نقش رئیس Bank Zachodni WBK هیئت نظارت. پس از آن او با بازی نقشی اساسی در توسعه سانتاندر کسب و کار در لهستان و امروز آن را یکی از پیشرفته ترین و نوآورانه بانک ها در آن گروه همسالان.

اظهار نظر آقای بایرن را بازنشستگی Ms Botínگفت:"من می خواهم برای تشکر از جری برای سهم برجسته او ساخته شده است که در طول یک حرفه. از اوایل سال 2019 جری رهبری منطقه اروپا پس از ارتکاب به کار می کنند تا دو سال برای شروع یک دوره تغییر و تحول در اروپا قبل از بازنشستگی خود را. پیشرفت ساخته شده و تحت رهبری او این است که کمک به ما برای بهتر اهرم ترکیب نقاط قوت ما کسب و کار اروپا تطبیق سیستم عامل تکنولوژی ما برای بهبود چگونه ما در خدمت مشتریان و ایجاد یک اروپا'."

سانتاندر ایجاد منطقه ای ساختار سازمانی در سال گذشته به پشتیبانی و سرعت بخشیدن به استراتژی خود را با یک ساده ساختار مدیریت حمایت از چابکی و همکاری و همچنین به حداکثر رساندن فرصت ها به اهرم گروه تخصص در سراسر آن کشور و جهانی کسب و کار. سرجیو ریال سانتاندر برزیل مدیر عامل و Héctor Grisi سانتاندر مکزیک مدیر عامل شرکت سرب و آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی به ترتیب با کشور بانک سران بازیگری به عنوان اصلی گروه نمایندگان در هر بازار در تمام مناطق.

بانک اروپایی کسب و کار خدمت به 9.9 میلیون مشتریان وفادار و 14.2 میلیون دیجیتال مشتریان با c.70,000 کارکنان و 4,900 شاخه. در سه ماهه اول, بانک زمانی بیش از €100 میلیون در بازده با هزینه های در حال سقوط 5 ٪ در شرایط واقعی در سال در سال. بانک هدف این است که برای رسیدن به €1 میلیارد دلار صرفه جویی در هزینه ها در میان مدت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن