Bangkok, Blue Line فرمت رسما باز می شود به صورت کامل مسافری خدمات درآمد

توده Rapid Transit Authority of Thailand (MRTA) بانکوک بزرگراه و مترو عمومی شرکت محدود (BEM) و CH. Karnchang ش

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

توده Rapid Transit Authority of Thailand (MRTA) بانکوک بزرگراه و مترو عمومی شرکت محدود (BEM) و CH. Karnchang شرکت عمومی محدود رسما اجرا کامل مسافری خدمات درآمد برای خط آبی فرمت. در حمایت از این پروژه زیمنس تحرک یکپارچه خدمات کلید در دست تحویل 35 سه ماشین, مترو, قطار, نصب سیگنالینگ ساخته شده است که قدرت کشش عرضه یک مسافر اطلاعات سیستم اجرا SCADA, سیستم, ارائه, انبار تجهیزات کارگاه و نهاد یکپارچه سازی سیستم با ترکیب ارتباطات از راه دور و پلت فرم روی صفحه نمایش سیستم های درب های ارائه شده توسط ST, الکترونیک, تایلند به پروژه. در علاوه بر این به ارائه به طور کلی مدیریت پروژه رفتن به جلو زیمنس تحرک نیز ارائه تعمیر و نگهداری برای 10 سال. به طور کامل تکمیل خط آبی فرمت می افزاید: 28-کیلومتر آهنگ, 19 ایستگاه های جدید و اضافی 35 سه قطار ماشین. تکمیل فرمت خواهد شد در حال حاضر اجازه می دهد تا خط آبی به حمل حدود 500.000 مسافر در هر روز و یکپارچه متصل Thonburi کنار رودخانه چائو Phraya به بقیه شهرستان که دچار تراکم ترافیک.

"تکمیل خط آبی فرمت قابل حمل و نقل نقطه عطف برای بانکوک. توانایی به حرکت در حال حاضر حدود 500000 نفر از طریق خط آبی را فراهم می کند این شهر با یک کلید تحرک منابع برای کمک به مدیریت خود ادامه رشد" گفت: Michael Peter مدیر عامل شرکت زیمنس تحرک. "زیمنس تحرک بود و قادر به کمک به تحویل این پروژه مهم در برنامه با ارائه یک سیستم است. این کلاسیک مبل: از آنجا که ما مسئول تمام جنبه های این پروژه با تمرکز به طور کامل در عملیات کارآمد از یک روز و اجرای کامل تعمیر و نگهداری که حداقل تضمین های بی همتا در دسترس است."

اولیه خط آبی در بانکوک نیز تحویل داده شده به عنوان یک کلید در دست راه آهن سیستم زیمنس تحرک در سال 2004 و اولین زیرزمینی خط مترو در پایتخت تایلند با حدود 320,000 مسافر در روز با استفاده از 20 کیلومتر خط مترو با 18 ایستگاه.

زیمنس تحرک اهدا شد قرارداد برای توسعه در سال 2017. در ماه جولای سال 2019 آبی خط آغاز شده و یک نسخه ی نمایشی اجرا در بخش اول از این فرمت از هوآ Lamphong به باشگاه فرا - سه ماه جلوتر از برنامه. در سپتامبر سال 2019 درآمد خدمات راه اندازی شد بر روی یک کلید بخش از فرمت که شامل BEM عامل جدید مترو اتومبیل های تحویل داده شده توسط زیمنس تحرک. مترو قطار برای تحویل این فرمت در حال تکامل از آنهایی که استفاده می شود در اصل خط آبی مهمترین آنها می توانند حمل بیش از 800 مسافر و عمل به 80 کیلومتر در ساعت است. آنها در درجه اول تولید در وین اتریش و آزمایش در آلمان قبل از حمل به تایلند.

زیمنس تحرک قبلا تکمیل سه بالا-عملکرد کلید در دست راه آهن, سیستم های بانکوک. در علاوه بر این به خط آبی که عامل شده است پس از سال 2004 زیمنس تحرک تحویل Skytrain و فرودگاه و راه آهن را دارد. علاوه بر این در سال 2016 زیمنس دریافت سفارش برای 22 چهار ماشین, مترو, قطار به کار در این شهر خط سبز که رفت و به عمل در ماه دسامبر 2019.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زیمنس تحرک مراجعه کنید: www.siemens.com/mobility

زیمنس تحرک یک به طور جداگانه موفق شرکت زیمنس AG. به عنوان یک رهبر در راه حل های حمل و نقل بیش از 160 سال زیمنس تحرک است که به طور مداوم نوآوری نمونه کارها خود را در آن زمینه هسته ای از سهام نورد, آهن, اتوماسیون و برق های کلید در دست, سیستم های هوشمند ترافیک سیستم و همچنین خدمات مرتبط. با دیجیتال زیمنس تحرک است که امکان تحرک اپراتور در سراسر جهان برای ایجاد زیرساخت های هوشمند, افزایش ارزش پایدار بر کل چرخه, افزایش مسافر تجربه و تضمین در دسترس بودن. در سال مالی 2019 که به پایان رسید در تاریخ 30 سپتامبر سال 2019 سابق زیمنس تحرک بخش ارسال شده درآمد حاصل از €8.9 میلیارد دلار بود و در اطراف 36,800 کارمند در سراسر جهان. اطلاعات بیشتر در دسترس است: www.siemens.com/mobility.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب