بنگلادش: Coronavirus می رسد بزرگترین اردوگاه پناهندگان در جهان

پس از اولین COVID-19 مورد شناسایی شد در Kutupalong Rohingya اردوگاه پناهندگان در بنگلادش کمک سازمان هشدار می د

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

پس از اولین COVID-19 مورد شناسایی شد در Kutupalong Rohingya اردوگاه پناهندگان در بنگلادش کمک سازمان هشدار می دهند که بدون منابع اضافی وجود دارد خواهد بود یک بهداشت عمومی فاجعه است.

از آغاز COVID-19 گیر کمک های بین المللی سازمان داده اند که شیوع در جهان را در اردوگاه های پناهندگان می تواند عواقب فاجعه بار.

برای جلوگیری از چنین سناریویی بنگلادش تا حد زیادی مهر و موم کردن Kutupalong اردوگاه پناهندگان در کخس بازار – ساکنان عمدتا توسط Rohingya افرادی که فرار از قومی و مذهبی آزار و اذیت در کشور همسایه میانمار – پس از شروع از آوریل سال 2020 است.

مردم مجاز به حرکت در داخل و خارج از اردوگاه تنها اگر آن را به شدت لازم است. پلیس تعیین کرده اند تا موانع و گشت به اعمال محدودیت در جنبش عمومی.

در هفته های اخیر کمک های سازمان هایی مانند کمیته بین المللی نجات (IRC) و مراقبت از آلمان تهیه شده است برای شیوع به عنوان به عنوان بهترین آنها می توانند. پرسنل پزشکی آموزش دیده اند و انزوا مراکز راه اندازی شده اند. با توجه به IRC یک اردوگاه با 1,700 تخت برنامه ریزی شده است و چند صد تخت در حال حاضر فعال هستند. وجود دارد یک بخش مراقبت ويژه با ده هواکش.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

اولین مورد تایید شده

چند روز پیش یک پناهندگان ساکن در این اردوگاه بیمار شد. او را به نزدیکترین مرکز بهداشت که پزشک مشکوک COVID-19 به دلیل علائم خود را.

یک تست انجام شد و نتایج ارسال به یک آزمایشگاه که در روز پنج شنبه تایید کرد که بیمار قرارداد این بیماری است.

"آلوده Rohingya فرد تحت درمان در انزوا در پزشکان بدون مرز (MSF) بیمارستان در کخس بازار," محمد Mahfuzar رحمان رسمی کار برای پناهندگان امداد و بازگشت کمیسر (RRRC) و مسئول Ukhiya Kutupalong اردوگاه گفت: DW. "شش نفر از اعضای خانواده اش نگه داشته شده است در قرنطینه به طور جداگانه. نمونه های آنها جمع آوری خواهد شد و بعد از ارسال به محلی کالج پزشکی آزمایشگاه برای تست," او اضافه شده است.

پس از تشخیص اولین مورد دولت بنگلادش و چند سازمان کمک شده اند در تلاش برای شناسایی زنجیره انتقال IRC گفت: DW. اما این روند هنوز ادامه دارد.

به عنوان یک نتیجه از تایید پرونده بیش از 855,000 پناهندگان و پناه جویان در اردوگاه و بیش از 440,000 ساکنان زندگی در مجاورت اردوگاه به سر می برند در حال حاضر در صورت خطر آلوده شدن با این ویروس.

خارج از اردوگاه وجود دارد در حال حاضر شده است COVID-19 موارد, اما دولت می گوید که آنها تحت کنترل هستند.

ادامه مطلب: گزارش coronavirus در Rohingya اردوگاه: "صرفه جویی در زندگی در حال حاضر مهم ترین وظیفه"

منابع اضافی مورد نیاز

با وجود تمام تلاش های منابع اضافی مورد نیاز خواهد بود برای جلوگیری از یک فاجعه, Manish Agrawal, بنگلادش کشور مدیر در IRC گفت: DW. "امکانات بهداشتی در حال حاضر شلوغ و غرق بدون تجهیزات کافی و سلامت کارکنان و فضای فیزیکی لازم برای درمان موارد است."

حتی قبل از وقوع COVID-19 امکانات بهداشتی در این اردوگاه در حال حاضر ناکافی با بسیاری از خانواده های توالت و اغلب صف های طولانی ساختمان در نقاط دسترسی به آب آشامیدنی و washrooms. آن است که غیر ممکن است برای حفظ فاصله فیزیکی در تنگ اقامت. تحت چنین شرایط انتقال سریع ویروس اجتناب ناپذیر است.

"در اینجا وجود دارد 40,000 برای 70,000 مردم ساکن در هر کیلومتر مربع. که حداقل 1.6 برابر تراکم جمعیت در هیئت مدیره الماس شاهزاده کشتی کروز که در آن گسترش بیماری چهار برابر سریع تر از چین در ووهان استان در اوج شیوع" گفت: Agrawal.

ادامه مطلب: در حال بنگلادش کم هزینه coronavirus کیت های آزمایش قابل اطمینان است ؟

آگاهی مهم اما دشوار

با وجود مبارزات مختلف Agrawal می بیند عدم آگاهی در میان ساکنان اردوگاه. کارشناسان می گویند اینترنت محدودیت های اعمال شده توسط دولت برای جلوگیری از گسترش شایعات و اطلاعات نادرست باعث این مشکل است.

"اینترنت و تلفن همراه محدودیت در اردوگاه منجر به عدم کافی و اطلاعات دقیق در مورد ویروس و چگونه برای محافظت از خود از بیماری. این محدودیت نیز تاثیر توانایی آژانس برای پاسخ سریع در مورد یک مورد گزارش شده در اردوگاه" Agrawal گفت.

این معلوم نیست که آیا همه ساکنان اردوگاه آگاه هستند از اولین مورد تایید شده وجود دارد.

"Rohingya در کخس بازار در حال حاضر دچار unspeakable تروما. بنابراین ما مصرانه از جامعه بین المللی برای ارائه کمک های مالی برای کمک به سازمان های کار در بنگلادش گفت: Deepmala Mahla آسیا مدیر منطقه ای برای مراقبت از آلمان است.

ادامه مطلب: COVID-19 مستند افزایش خشونت در بنگلادش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن