بنگلادش با مهاجران در ایتالیا ننگ بیش از coronavirus گواهی کلاهبرداری

در پیامد منفی coronavirus تست کلاهبرداری در داکا بنگلادشی زندگی در رم گزارش داده اند که تغییر در نگرش نسبت به

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

در پیامد منفی coronavirus تست کلاهبرداری در داکا بنگلادشی زندگی در رم گزارش داده اند که تغییر در نگرش نسبت به جامعه خود. برخی می گویند که آنها را تبدیل به ننگ به عنوان "بمب ویروسی."

Rakib حسن, 25, زندگی در رم برای چندین سال و تماس های ایتالیا, صفحه اصلی. ایستاده در یک صف در مقابل رومی بیمارستان و حسن می گوید DW چگونه بنگلادش جعلی منفی coronavirus گواهی رسوایی پیچیده مسائل برای بسیاری از مهاجران بنگلادشی در ایتالیا از جمله خود.

"من بازدید بنگلادش به تازگی. اما صاحب رستوران که در آن من در رم از من خواست برای دریافت تست شده برای coronavirus. آن را اجباری در حال حاضر گفت:" حسن و اضافه کرد که او احساس می کند شرمنده اخیر کلاهبرداری است که بازیگران سایه بنگلادش جامعه در این کشور مدیترانه ای.

محمد شاهد بنگلادش بیمارستان مالک و عضو هیئت حاکم عوامی لیگ شد متهم از صدور هزاران جعلی منفی COVID-19 نتایج آزمون به بیماران در دو درمانگاه در ازای پول است. چهارشنبه گذشته دستگیر شد در حالی که در تلاش برای فرار به هند مبدل در برقع.

DW's Arafatul Islam talks to a Bangladeshi migrant in Rome

دویچه وله Arafatul اسلام مذاکرات به یک مهاجر بنگلادشی در رم

شاهد به همراه ده نفر دیگر بازداشت شده توسط مقامات در ارتباط با کلاهبرداری است. شاهد بيمارستان گفته انجام 10,500 COVID-19 آزمون که از 4200 قانونی بودند و باقی مانده 6,300 آزمون گزارش داده شد حتی بدون انجام آزمون.

داکا کمیسر پلیس Abdul Baten گفت: شاهد اعتراف کرد پس از دستگیری او که خود را در درمانگاه نیست دارای تجهیزات مناسب برای انجام coronavirus آزمون.

برخی از شاهد بیماران پس از بازگشت به اروپا با جعلی گواهی تنها به توان مثبت با این ویروس پس از ورود در رم.

در جولای 6, ایتالیایی مقامات در بر داشت 21 coronavirus مثبت مسافران در پرواز 225 مسافر از داکا. بیشتر مسافران بعد از آزمایش مثبت آوردن این رقم به 48. برخی از آنها برخوردار منفی coronavirus گواهی از داکا با توجه به گزارش های رسانه ها.

ایتالیایی مقامات بعد اجازه ورود به یکی دیگر از پرواز از بنگلادش و اعمال یک ممنوعیت ورود غیر شنگن کشورها از جمله بنگلادش تا ژوئیه 31.

شدید مفاهیم برای کارگران مهاجر

بیش از 100 ، 000 بنگلادشی اقامت قانونی در ایتالیا و بیش از 30000 نفر از آنها در پایتخت با توجه به ملی ایتالیا آمار موسسه ISTAT. بنگلادش مقامات دولتی تخمین می زنند که بیشتر 45,000 اقامت در ایتالیا به طور غیر قانونی.

بسیاری از مهاجران کار در گردشگری غذا و کشاورزی بخش ها و هزاران نفر در حال ثبت نام در موسسات آموزشی.

به اتهام کلاهبرداری می تواند پیامدهای جدی برای کارگران مهاجر بنگلادشی به دنبال کار در خارج از کشور و, که حواله صورت یک بخش حیاتی اقتصاد بنگلادش مهاجر گروه های مدافع حقوق بشر هشدار داده اند.

تنها در سال گذشته حدود 19 میلیارد (€16.4) فرستاده شد به بنگلادش حدود 12 میلیون مهاجر کارگران با توجه به بانک مرکزی است.

"ما مواجه با یک تصویر بحران در ایتالیا در حال حاضر و ما مسئول آن" محمد حبیب است که زندگی در ایتالیا برای 13 سال گفت: DW.

ادامه مطلب: Coronavirus اختلال در برخورد ضربه شدید به صنعت پوشاک بنگلادش

'یک بمب ویروسی'

لاتزیو بالا سلامت رسمی Alessio d'amato به نام جولای 6 پرواز از داکا یک "واقعی ویروسی 'بمب' است که ما خنثی است." نظرات خود را به سرعت عناوین ساخته شده در جریان اصلی رسانه های ایتالیایی.

اقبال احمد بنگلادش سرکنسولگری میلان گفت: DW: "150 از 1600 در بنگلادش مسافران به ایتالیا بازگشت و از داکا در شش چارتر پرواز و به تازگی آزمایش coronavirus مثبت است." او افزود: "برخی دیگر آلوده شده اند پس از آمدن در تماس با آنها. عفونت رای بالا است که آن را برداشت توجه رسانه ها و مقامات بهداشتی."

علاوه بر این احمد گفت: نمایش یک coronavirus منفی گواهینامه از بنگلادش بود و نه حتی اجباری در زمان, اما که "برخی از آنها به میل خود به ارمغان آورد کسانی که گواهی."

پس از آن تعدادی از بنگلادشی زندگی در رم گزارش داد یک تغییر در نگرش نسبت به جامعه خود ادعا بنگلادشی را تبدیل به ننگ به عنوان "بمب ویروسی."

ایتالیایی اقتدار بهداشت خواسته همه بنگلادش مهاجران زندگی در رم به آزمون برای coronavirus رایگان.

"بیش از 7000 مهاجران بنگلادشی در حال حاضر نمونه های ارائه شده برای coronavirus آزمون در بیمارستان گفت:" محمد جاسم که مشغول به کار به عنوان یک داوطلب برای کمک به بنگلادشی به دست آوردن دسترسی به تست. "برخی از آنها مثبت بودند اگر چه من نمی دانم این رقم دقیق," او گفت: DW.

ادامه مطلب: Coronavirus: اقتصاد پایین و فقر در بنگلادش

در ضمن محمد راسل میا یک بنگلادشی جاست که در بازگشت از داکا در تاریخ 1 ژوئیه است از این دیدگاه که برخی از بنگلادشی ها نادیده گرفته coronavirus قوانین پس از بازگشت به رم باعث شیوع بیماری های جدید در میان بنگلادش جامعه است.

"ما خواسته شد به خود قرنطینه در صفحه اصلی به صورت دو هفته پس از بازگشت به رم از داکا. من به دنبال حکومت اما بسیاری از دیگران نیست," او گفت: "برخی از ما نادیده گرفته اند دولت دستورالعمل و ما در حال حاضر پرداخت قیمت آن است."

یک 'دوستانه' رابطه

بنگلادش سفیر RomeAbdus Sobhan Sikder فکر نمی کند coronavirus رسوایی تیره و تار بنگلادش-ایتالیا روابط.

"بنگلادش و ایتالیا باید یک رابطه دوستانه است. هیچ چیز آسیب دیده آن را به تازگی" Sikder گفت: DW اضافه کرد: "ایتالیایی ها مانند بنگلادش شدند. من نمی بینم هر تصویر بحران در اینجا."

بازتاب Sikder بنگلادش متخصص فرانچسکو Zannini استاد در رم LUMSA دانشگاه گفت هیچ افزایش تنش است.

"ایتالیایی ها می دانیم که مهاجران بنگلادشی در اینجا به کار آمد. آنها به خانواده خود را تغذیه و نمی درگیر در فعالیت های جنایی," او گفت: DW. "همین دلیل است که آنها نه در برابر بنگلادش شرح," او اضافه شده است. با توجه به Zannini اضطراب بیش از این ویروس شده است به خارجی ها به طور کلی.

"آنها [ایتالیایی] اجتناب از رفتن به رستوران های چینی زمانی که این ویروس شروع به گسترش در اوایل این سال است. برخی از مردم صحبت ضعیف چین در آن زمان بود. اما من شنیده ام هر چیزی از جمله در برابر مردم بنگلادش به تازگی" او گفت:.

مهاجران با اقامت و اجازه کار در حال حاضر در حال بازدید از بنگلادش ممنوع از ایتالیا تا ژوئیه 31. اما برخی از آنها مضطرب مقامات ممکن است گسترش این ممنوعیت برای یکی دیگر از چند هفته.

ادامه مطلب: بنگلادش مدرس بازداشت بیش از Facebook coronavirus پست



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن