Barnes & Noble انتخاب راشل Beanland را در فلورانس آدلر شنا برای همیشه به عنوان ماه ژوئیه سال 2020 ملی کتاب انتخاب باشگاه

Barnes & Noble, Inc., بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش امروز اعلام کرد فلورانس آدلر شنا برای همیشه توسط راشل

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

Barnes & Noble, Inc., بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش امروز اعلام کرد فلورانس آدلر شنا برای همیشه توسط راشل Beanland به عنوان ژوئیه سال 2020 انتخاب برای Barnes & Noble باشگاه کتاب ماهانه باشگاه کتاب طراحی شده برای خوانندگان در سراسر کشور به بحث و قانع کننده ترین کتاب. Barnes & Noble فروش ویژه منحصر به فرد باشگاه کتاب نسخه فلورانس آدلر شنا برای همیشه به عنوان به خوبی به عنوان میزبانی وب رایگان زنده رویداد مجازی در B&N Facebook صفحه با راشل Beanland در گفتگو با رمان نویس آن هود در مورد این کتاب در سه شنبه 4 اوت در 7pm East Coast زمان. مشتریان می توانند خرید نسخه منحصر به فرد در فروشگاه و یا آنلاین در BN.com.

"فلورانس آدلر شنا برای همیشه لطفا برای است ظریف multigenerational داستان عشق, اسرار و خانواده" گفت: جکی De Leo, معاون رئیس جمهور, کتابفروشی بارنز و شریف. "کتابفروشان در Barnes & Noble همه واقعا لذت می برد این اولین رمان که بر اساس یک داستان واقعی از نویسنده ، ما امیدواریم که هر کس قادر به پیوستن به ما برای مجازی رویداد ماه آینده به سهم خود و پاسخ به سوالات در مورد راشل Beanland باور نکردنی کتاب است."

در حالی که Barnes & Noble نمی تواند نگه داشتن آن معمول ماهانه باشگاه کتاب meetup در فروشگاه برای خوانندگان به بحث در مورد کتاب, کتاب فروش است و مشتریان تشویق به تعامل با این مهم و گیج رمان در رسانه های اجتماعی و عضویت جدید B&N Book Club Facebook گروه و همچنین از طریق ویژه مجازی باشگاه کتاب رویداد یک ماه پس از انتشار.

"قبل از من رفت و برگشت به مدرسه فارغ التحصیل, من یک عضو از نه یکی بلکه دو باشگاه کتاب, و من خیلی هیجان زده به رمان من انتخاب شده به عنوان ژوئیه انتخاب کنید در Barnes & Noble باشگاه کتاب گفت:" راشل Beanland. "من نمی توانم صبر کنید برای ما مجازی رویداد در آگوست 4. من اعتقاد دارم که هیچ چیز بهتر از آن لحظه که در باشگاه کتاب زمانی که اتاق و یا در این مورد چت, فوران در گفتگو همه بسیار هیجان زده در مورد این کتاب است که آنها در حال صحبت کردن بیش از هر یک از دیگر, و من امیدوارم که فلورانس آدلر شنا برای همیشه الهام بخش است که سطح از بحث است."

این رویداد مجازی در آگوست 4 خواهد بود میزبانی در Barnes & Noble را در Facebook صفحه و شامل یک مکالمه بین راشل Beanland و آن هود. قبل از رویداد مجازی, مشتریان همچنین می توانید در بحث و گفتگو در راحتی خود را در B&N Book Club Facebook گروه و در رسانه های اجتماعی از طریق هشتگ #BNBookClub.

قبلی Barnes & Noble باشگاه کتاب انتخاب شده اند شامل: زن اجبار توسط مگ Wolitzer, کاملا نکته قابل توجه توسط هنک سبز, آخرین Romantics توسط تارا Conklin, جزیره, دریا زنان توسط لیزا ببینید از دست داد گل سرخ توسط مارتا هال کلی خانم همه چیز توسط Jennifer Weiner, نیکل پسران توسط Colson وایتهد داخلی توسط Téa Obreht, این پارازیت توسط Margaret Atwood, عزیز ادوارد ان ها توسط ناپولیتانو, و محو نیمی توسط بریت بنت.

در مورد Barnes & Noble

Barnes & Noble, Inc. بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش در ایالات متحده و پیشرو خرده فروش از محتوای رسانه های دیجیتال و محصولات آموزشی. این شرکت بیش از 600 Barnes & Noble کتابفروشی ها در 50 ایالت و همچنین به عنوان گوشه دیجیتال کسب و کار و یکی از وب سایت برتر تجارت الکترونیکی سایت BN.com (www.bn.com). اطلاعات کلی در Barnes & Noble, Inc. می توان در وب سایت شرکت این شرکت در www.barnesandnobleinc.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن