بر تلاش برای اخراج آمریکا وکیل کاوش مغلوب ساختن پیشی جستن را بگیرید و یاد دهید. اما جفری برمن می گوید: او نمی روم.

دادستان کل ویلیام Barr اعلام کرد اواخر جمعه شب که او نامزد یک مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب به جای منهتن آمریکا

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

دادستان کل ویلیام Barr اعلام کرد اواخر جمعه شب که او نامزد یک مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب به جای منهتن آمریکا وکیل است که تا به حال مورد بررسی قرار گرفته و محکوم برخی از رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نزدیک ترین همکاران. آن را تکان دهنده اعلام و حتی به دادستان او در نظر گرفته شده به جای جفری برمن.

"من یاد گرفتم که در یک مصاحبه مطبوعاتی از دادستان کل امشب که من 'پله' به عنوان ایالات متحده وکیل" برمن در بیانیه ای گفت. "من نه استعفا داد و به هیچ وجه قصد استعفا من موقعیت که من منصوب شد و توسط قضات دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه جنوبی نیویورک. من گام خواهد شد هنگامی که یک presidentially منصوب نامزد تایید توسط سنا."

که حدود یک ساعت پس از Barr انتشار در 10 ساعت در شب جمعه که جی کلیتون منصوب شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار در سال 2017 خواهد بود به عنوان نامزد برمن جایگزینی ایالات متحده به عنوان وکیل برای منطقه جنوبی نیویورک با منطقه نیوجرسی, ایالات متحده وکیل کریگ Carpenito در حال حرکت در سراسر هادسون را به عنوان سرپرست SDNY آمریکا وکیل "موثر جولای 3." بار گفت که "کریگ را از نزدیک کار با خروجی ایالات متحده وکیل برای اطمینان از انتقال آرام."

حرکت حیرت زده مقامات و محاکمه وکلای مدافع در داخل اصلی عدالت به عنوان بخش واشنگتن دفتر مرکزی شناخته شده است. دو نفر در بخش داخلی بخش تایید به The Daily Beast که برمن تا به حال ارائه شده و کاهش یافته است فرصتی برای اجرای این بخش که در آن دستیار دادستان کل جودی شکار به طور ناگهانی اعلام خروج این هفته اما کاهش یافته است. بر این گزارش پس از آن خواسته برای برمن استعفای زمانی که برمن ارائه نمی دهد آن را دادستان کل به سادگی آن اعلام کرد.

یکی دیگر گفت: این خبر از برمن آشکار فردی گری به عنوان یک شوک آمد که آیا این تصمیم به معرفی کلیتون که هیچ دادستانی تجربه.

برمن بیانیه تیز تاکید کرد که او تا به حال قرار داده شده است در نقش در SDNY توسط دادگاه منطقه ای فدرال قضات با یک اصطلاح است که منقضی می شود تنها زمانی که سنا داده و رضایت خود را به رئیس جمهور نامزد—نشان می دهد که بر و مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است توجه داشته باشید که قدرت به او داده شده تفکیک قوا مسائل انجام این کار را افزایش دهد.

اواخر شب جمعه قضایی مجلس صندلی Jerrold Nadler یکی از معماران از مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح مورد نوشت که "آمریکا حق است به انتظار بدترین لایحه Barr که بارها دخالت در تحقیقات جنایی در مغلوب ساختن پیشی جستن از طرف. ما یک جلسه در مورد این موضوع در روز چهارشنبه. ما خوش آمدید آقای برمن شهادت و دعوت او را به شهادت."

برمن منصوب شد و در سال 2018 پس از سلف خود Preet Bharara یک اوباما منصوب شد, اخراج توسط ترامپ پس از امتناع ، Bharara شماره دو Joon Kim و سپس به عنوان اقدام آمریکا وکیل معمول پروتکل برای حفظ تداوم در حال انجام موارد.

قابل توجه Barr روز جمعه گفت که او خواهد بود در حال حرکت در نیوجرسی آمریکا وکیل به نیویورک به جای برمن در نقش بازیگری و اجرا دفتر اغلب با نام مستعار "پادشاه منطقه" برای خود استقلال و گسترده سازمان داده شده چقدر از این کشور زندگی مالی از طریق جریان منهتن.

"این بسیار نامنظم" سابق وزارت دادگستری بازرس کل مایکل برومویچ اشاره کرد در توییتر: "چرا عجله به جف برمن کردن درب و باعث بی نظمی در سه دفاتر مختلف در یک بار؟"

برمن منصوب شد و در سال 2018 بیش از یک سال پس از Bharara یک اوباما منصوب شده بود از کار اخراج شده توسط تهمت و پس از او حاضر است. تحت برمن این SDNY انجام تحقیقات متعدد و تعقیب که impinged در مغلوب ساختن پیشی جستن جهان—از جمله کیفرخواست از رئیس جمهور وکیل شخصی و دلال مایکل کوهن.

Bharara در زمان umbrage روز جمعه بر تلاش برای بوت برمن پرسیدن "چرا یک رئیس جمهور خلاص شدن از شر خود دست برداشت ما وکیل در SDNY در شب جمعه کمتر از 5 ماه قبل از انتخابات؟"

در حالی که برمن در ابتدا بازدید با برخی از سوء ظن به عنوان یک برگ برنده اهدا کننده و شریک سابق رودی جولیانی را در این شرکت از گرینبرگ Traurig او برنده بیش از بسیاری از منتقدان در داخل و خارج از دفتر پس از او گرفت و شروع به دنبال ریاست جمهوری ایران ،

"جف بیش از همه انتظارات" هداسا Waxman یک دموکرات که مشغول به کار تحت Bharara گفت: خبر مربوط به سال گذشته است. "از روز اول او را در وجود دارد و گفت:" این مرد در حال رفتن به منطقه جنوبی. وجود دارد رفتن به هر گونه تغییر. من قصد دارم به رهبری اتاق با همان صداقت و تعهد به عدالت.'"

SDNY ظ اتهامات علیه سرمایه و محکوم پدوفیلیا جفری اپستاین قبل از زندان و مرگ و اخراج عکس در سراسر تعظیم در بریتانیا را از شاهزاده اندرو به او اتهام دخالت متهم جنسی کاسب.

در فوریه 2019, برمن را دادستان subpoenaed مغلوب ساختن پیشی جستن افتتاحیه کمیته جستجوی اطلاعات بر روی همه چیز از فروشندگان به اهدا کنندگان—از جمله یک عامل به نام Imaad Zuberi بود که در نهایت متهم با مانع SDNY شد.

در آن تحقیق و تفحص از صدا در نیاوردن پول پرداخت شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین برای سرپوش گذاشتن رئیس جمهور در امور خارج از زناشویی با Stormy Daniels و دیگر زنان SDNY امن اعتقاد کوهن به اتهام فرار از پرداخت مالیات اظهارات نادرست به فدرال بیمه بانک و مالی مبارزات انتخاباتی نقض شده است. او محکوم به سه سال زندان اما بعد از آن منتشر شد به عنوان یک نتیجه از اقدامات پیشگیرانه در برابر جدید کروناویروس.

پرونده کوهن تولید غیر دادستان توافق در برابر آمریکا Media, Inc., شرکت مادر National Enquirerساخته شده است که پرداخت از طرف کوهن به سرکوب داستان یک عمل شناخته شده به عنوان "گرفتن و کشتن." برمن بعد نگاه کرد به آمازون میلیاردر جف بزوس " ادعا می کنند که امی سعی در باج خواهی بزوس در مورد ازدواج.

دیگر تهمت جهان همکاران خود را در مناظر از برمن ، SDNY اتهامات در برابر ناتالیا Veselnitskaya روسیه وکیل که خرید خاک بر هیلاری کلینتون به مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین در حاشیه مربوط به مورد است. برمن نیز تحت تعقیب لو Parnas و ایگور Fruman همکاران از مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل رودی جولیانی که متهم از پمپاژ پول خارجی را به تلاش برای حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن—یک پروب که همچنین منجر دادستان به بررسی جولیانی امور مالی.

سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون ادعا می کند در آینده کتاب اتاق که در آن اتفاق افتاده است که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان که SDNY بررسی به بانک ترکیه هالک بانک خواهد ناپدید می شوند هنگامی که تمام "اوباما مردم" بودند "جایگزین توسط خود مردم است."

در ماه اکتبر SDNY شارژ هالک بانک با شش فقره از جمله کلاهبرداری و پول شویی برای یک اتهام چند میلیارد دلاری طرح برای فرار از تحریم های ایالات متحده در ایران است.

که مورد ظهور از دفتر موفق پیگرد قانونی برای دور زدن تحریمها از Reza Zarrab دو شهروند ترکیه و ایران روابط نزدیک به اردوغان. Zarrab استخدام Giulani خود را یک سابق آمریکا وکیل برای SDNY و دادستان کل سابق ایالات متحده مایکل Mukasey هر دو متحدان سیاسی از مغلوب ساختن پیشی جستن برای تیم حقوقی خود را.

این جفت ارز نمی کمک به دفاع قانونی اما به جای ملاقات مخفیانه در استانبول با اردوغان به تلاش و کار کردن آنچه دیگری از Zarrab وکلا بعد شرح داده شده در دادگاه به عنوان یک اضافی-قضایی "راه حل دیپلماتیک" مربوط به مبادله اسرا بین دو کشور.

که هرگز از طریق آمد و Zarrab—که متهم شده بود در این ساعت از Bhararaand محکوم به کیم رهبری SDNY—در نهایت همکاری با این دفتر در آن موفق مورد در برابر هالک بانک را Mehmet هاکان Atilla که به نوبه خود منجر به پرونده بانک SDNY است که به دنبال در حال حاضر تحت برمن را تماشا کنید.

"برمن بیانیه حاکی از آن است که وجود دارد ارتباط بین تلاش به او فشار و تاخیر یا وقفه' از SDNY تحقیقات. کنگره نیاز به حکم برمن به شهادت و رسیدن به پایین از این" دادستان سابق فدرال رناتو Mariotti گفت: روزانه وحش.

ارین Banco و تریسی کانر کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن