Barry Callebaut کامل کسب GKC مواد غذایی در استرالیا

این Barry Callebaut گروه تولید کننده پیشرو در جهان از کیفیت شکلات و کاکائو و محصولات امروز اعلام کرد که آن را

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

این Barry Callebaut گروه تولید کننده پیشرو در جهان از کیفیت شکلات و کاکائو و محصولات امروز اعلام کرد که آن را با موفقیت بسته کسب GKC مواد غذایی (Australia) Pty با مسئولیت محدود یک تولید کننده شکلات پوشش و پر کردن است که در خدمت مصرف کننده بسیاری از مارک شکلات در استرالیا و نیوزیلند. ادغام شروع خواهد شد که از هم اکنون.

"ما خوشحال به استقبال تیم GKC غذایی به Barry Callebaut خانواده است. میراث فرهنگی و محلی دانش GKC مواد غذایی ساخته شده پس از سال 1980 همراه با تخصص های دولت از هنر فرآیندهای تولید و قابلیت های یک رهبر بلامنازع در شکلات و کاکائو نوآوری را بیشتر تعالی به استرالیا و نیوزیلند بازار. ما به شدت اعتقاد دارند در فرصت های رشد در این هنوز هم تا حد زیادی اسیر بازار." بن ده Schryver رئیس جمهور Barry Callebaut در آسیا و اقیانوسیه

این کسب استراتژیک برقرار Barry Callebaut مستقیم حضور و ظرفیت تولید در رشد بازار استرالیا. کسب GKC مواد غذایی سبب این گروه به گسترش موقعیت خود را در صنعتی شکلات در بازار و به اهرم ارزش خود را-اضافه کردن خوراک شناس & تخصص کسب و کار در استرالیا و نیوزیلند.

استرالیا و نیوزیلند به طور متوسط شکلات مصرف حدود 5 کیلوگرم سرانه بالاترین سرانه مصرف شکلات در آسیا و اقیانوسیه با توجه به millward brown1. در استرالیا تقاضا برای شکلات در حال افزایش بوده است – شکلات و شیرینی جات در بازار در کشور رشد خوبی در بالا به بازار جهانی با توجه به نیلسن2.

احزاب توافق کرده اند که به افشای هر گونه اطلاعات مالی از معامله.

تمام عکس های مربوط به این خبر را می توان در Barry Callebaut آسیا و اقیانوس آرام در آلبوم عکس فلیکر.

1 millward brown شکلات و شیرینی جات در بازار استرالیا 2019.
2 نیلسن ژانویه - دسامبر 2019: استرالیا +5.2%; جهانی +1.3%.

در مورد Barry Callebaut گروه

با فروش سالانه حدود CHF 7.3 میلیارد دلار (EUR 6.5 میلیارد دلار / دلار 7.4 میلیارد دلار) در سال مالی 2018/19 زوریخ-بر اساس Barry Callebaut گروه در جهان است تولید کننده پیشرو با کیفیت شکلات و کاکائو و محصولات – از منابع و پردازش دانه های کاکائو به تولید بهترین نوع شکلات از جمله شکلات های خوشمزه دکوراسیون و ترکیبات. این گروه اجرا می شود بیش از 60 امکانات تولید در سراسر جهان و استخدام متنوع و اختصاصی نیروی کار جهانی از بیش از 12000 نفر است.

این Barry Callebaut گروه در خدمت مواد غذایی در کل صنعت از صنعتی تولید کنندگان مواد غذایی به artisanal و کاربران حرفه ای از شکلات مانند chocolatiers, شیرینی, سرآشپزها, نانوا, هتل ها, رستوران ها و یا مواد غذایی. دو مارک های جهانی غذا به نیازهای خاص این لذیذ مشتریان Callebaut® و کاکائو بری®.

این Barry Callebaut گروه متعهد به پایدار شکلات هنجار سال 2025 برای کمک به اطمینان از آینده منابع کاکائو و بهبود معیشت کشاورز. این پشتیبانی از کاکائو افق بنیاد در هدف خود را به شکل پایدار کاکائو و شکلات آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب