بازیکنان بیس بال در حال بازگشت در کسب و کار اما خود اتحادیه انجام نمی دهد هر چیزی برای کنار ورزشگاه کارگران

بیس بال است و من حدس می زنم که خوب است. اما آن را خیلی خوب در همه برای یک گروه از مردم—حدود 40,000 ورزشگاه کار

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

بیس بال است و من حدس می زنم که خوب است. اما آن را خیلی خوب در همه برای یک گروه از مردم—حدود 40,000 ورزشگاه کارگران که برنده ندارد چون هیچ علاقه مندان به خدمت گرفته شود و catered برای. این مردم—که برخی از آنها نیمه وقت کار می کنند اما برخی از زمان در طول سال برای تیم های مختلف بازی های مختلف ورزشی در همان شهر هستند فقط از شانس.

برای یک ستون در مه, من با صحبت عایشه Johnson, ورزشگاه کارگران برای فیلادلفیا فیلیز و عقاب و یک فروشگاه مباشر برای او متحد-اینجا محلی است. تمیز کردن پس از فیلیز بازی و کار امتیازات در عقاب بازی است او شغل تمام وقت و زمانی که ما صحبت کرد او نومید شدند که او انتظار نداشتم به بازگشت به کار در سال جاری حداقل برای فصل بیس بال.

همانطور که من شروع به برنامه ریزی این ستون من فکر کردم من می خواهم حمله لیگ اصلی بیس بال و این تیم برای خروج این افراد در تلو تلو خوردن و رپ پنجه لیگ اصلی بیس بال بازیکنان Association (اتحادیه) برای تبادل در هر دو. اما واقعیت مرا افسوس که در جهت مخالف است. این تیم در حال انجام کاری برای کمک به کارگران کافی نیست اما چیزی. این اتحادیه ؟ Bupkes. اتحادیه باید شرمنده از خود است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن