BASF معرفی Luviset® 360: یک ظاهر طراحی شده جدید پلیمری به صورت استثنایی بافت و بسیار قوی و انعطاف پذیر نگه دارید

BASF راه اندازی آن یک ظاهر طراحی شده جدید پلیمر Luviset® 360 ارائه کارآمد یک ظاهر طراحی شده عملکرد شش ابعاد: م

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

BASF راه اندازی آن یک ظاهر طراحی شده جدید پلیمر Luviset® 360 ارائه کارآمد یک ظاهر طراحی شده عملکرد شش ابعاد: محصول نوآورانه ارائه می دهد قوی و طولانی مدت نگه دارید و همچنین کم پوسته پوسته شدن. این پشتیبانی از ضد آلودگی ادعا می کند و اجازه می دهد تا برای بافت جدید است. Luviset 360 کاملا مناسب برای تولید بالا چسبناک محصولات یک ظاهر طراحی شده با هیچ و یا پایین حرکت داخل بسته. این طراحی شده است برای طیف گسترده ای از final مو یک ظاهر طراحی شده محصولات مانند ژل و کرم و واکس.

به لطف خود ضخیم شدن خواص در غلظت های بالاتر از 4 درصد Luviset 360 تضمین دلپذیر ثبات در ژل یک ظاهر طراحی شده. مراقبت از مو تولید کنندگان با استفاده از Luviset 360 نیاز کمتر carbomer پرپشت کننده برای رسیدن به هدف گردد.

"مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال یک ظاهر طراحی شده محصولات است که ارائه انعطاف پذیر, اما قوی نگه دارید و کمتر احتمال دارد به پوسته پوسته شدن. Luviset 360 راه حل مناسبی برای توسعه ژل یک ظاهر طراحی شده برای این کار بسیار خواستار در بازار می گوید:" هانس مارتین Haake رئیس توسعه بازار مو و بدن و دهان و دندان در BASF مراقبت شخصی اروپا است.

اثر ثابت

عملکرد آزمایشات نشان داده اند که Luviset 360 فراهم می کند یک درجه بالایی از خم سفتی و حلقه گير حتی در فرمولاسیون با غلظت های پایین را نشان می دهد و عالی نگه دارید به خصوص تحت شرایط رطوبت بالا. BASF کارشناسان با استفاده از روش های استاندارد برای اندازه گیری سفتی خمشی از رشته های مو در آب و هوا و گاز ، حسی در آزمون برای Luviset 360 این انعطاف پذیری در برگزاری درک شده است به عنوان یک طبیعی تر خم بدون شکستگی از فیلم است. نوآورانه طراحی پلیمر نیز نشان داد که به طور قابل توجهی پایین تر پوسته با کوچکتر و کمتر قابل اندازه تکه.

حسی آزمایشات نشان داده اند که فرمولاسیون با Luviset 360 ارائه بهتر اوج و کوسن اثر طول کاربرد در رشته های مو. Luviset 360 نیز مناسب برای محصولات یک ظاهر طراحی شده با ادعای اضافی مربوط به ضد آلودگی: BASF کارشناسان انجام آزمایش در یک آلودگی مجلسی که نشان داد که کمتر آلودگی های باقی مانده بر روی رشته های مو درمان با Luviset 360 نسبت به کسانی که تحت درمان با دارونما فرمول. سازگاری آن را با متعدد تجمعاتی نیز باعث می شود Luviset 360 کاملا مناسب برای یک ظاهر طراحی شده محصولات با ادعا می کند برای مراقبت از اثرات مانند مرطوب کننده و یا تقویت مو.

Luviset 360 می توان به تنهایی و یا در ترکیب با دیگر BASF پلیمرها مانند Luvigel® مناسب تا Luviskol® K 90 یا Tinovis® GTC تا ارائه عالی هم افزایی قوی برای دعاوی و خلاق بافت.

در مورد مراقبت از مواد شیمیایی در بخش BASF

این شرکت BASF در بخش مراقبت های شیمیایی ارائه می دهد طیف گسترده ای از مواد تشکیل دهنده برای مراقبت های شخصی صفحه اصلی مراقبت های صنعتی و سازمانی و ویژگی های برنامه های کاربردی. ما تامین کننده پیشرو جهانی برای صنعت لوازم آرایشی و همچنین مواد شوینده و پاک کننده ها در صنعت و حمایت از مشتریان خود را با نوآورانه و سازگار با محیط زیست محصولات و راه حل ها و مفاهیم. این بخش با عملکرد بالا نمونه کارها محصول شامل سورفاکتانت امولسيفاير, پلیمرهای نرم کننده كلاته كننده ارزيابي عوامل لوازم آرایشی و بهداشتی, مواد تشکیل دهنده فعال و فیلتر UV. ما تولید و توسعه سایت در همه مناطق و در حال گسترش حضور ما در بازارهای در حال ظهور. اطلاعات بیشتر در دسترس است آنلاین در www.care-chemicals.basf.com.

در مورد BASF

در BASF ما ایجاد شیمی برای آینده ای پایدار. ما ترکیب موفقیت اقتصادی با حفاظت از محیط زیست و مسئولیت اجتماعی است. بیش از 117,000 کارکنان در شرکت BASF در کار گروه در کمک به موفقیت مشتریان ما تقریبا در همه بخش ها و تقریبا در هر کشور در جهان است. ما نمونه کارها سازماندهی شده است به شش بخش: مواد شیمیایی مواد صنعتی راه حل های سطح فن آوری تغذیه و مراقبت و کشاورزی راه حل. BASF تولید فروش €59 میلیارد دلار در سال 2019. BASF سهام معامله شده در بورس در فرانکفورت (BAS) و آمریکایی به عنوان امانت دار رسید (BASFY) در ایالات متحده آمریکا اطلاعات بیشتر در www.basf.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب