بایر از دست می دهد کالیفرنیا تجدید نظر ارزیابی سرطان حکم

یک دادگاه کالیفرنیا به تایید حکم ارتباط خلاصه weedkiller به یک مرد به لنفوم غیر هوچکین. بایر گفت: آن را "یک گا

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

یک دادگاه کالیفرنیا به تایید حکم ارتباط خلاصه weedkiller به یک مرد به لنفوم غیر هوچکین. بایر گفت: آن را "یک گام در مسیر درست" بعد از دادگاه به طور قابل توجهی کاهش خسارت.

کالیفرنیا دادگاه تجدید نظر در روز دوشنبه کاهش میزان خسارت آلمانی كشاورز شرکت بایر خواهد پرداخت به یک مدرسه groundkeeper اما متوقف کوتاه از واژگونی یک حکم است که مرتبط با glyphosate-بر اساس ارزیابی weedkiller به انسان نوع کشنده سرطان است.

دادگاه کاهش خسارت به $20.5 میلیون یورو (€18 میلیون دلار) کسری اولیه $289 میلیون پرداخت یک سان فرانسیسکو داوران اهدا Dewayne Johnson, شاکی در سال 2018 است.

جانسون که مشغول به کار به عنوان یک groundkeeper در یک مدرسه در نزدیکی سان فرانسیسکو بود مبتلا به لنفوم غیر هوچکین در سال 2012 دو سال پس از شروع کار خود را. او اغلب اسپری صدها گالن خلاصه در محوطه مدرسه در هر سال.

او طرح دعوی در دادگاه علیه مونسانتو دو سال پس از اینکه قادر به کار با توجه به این بیماری است. بایر مسئولیت این پرونده پس از آن خریداری شده تا مونسانتو برای شکستن رکورد مجموع برای یک شرکت آلمانی.

Containers of Roundup on supermarket shelves

بایر موافقت کرده است به کنار میلیاردها دلار برای حل و فصل 100,000 دعاوی مربوط به خلاصه

'فراوان' شواهد

در سال 2018 یک هیئت منصفه حکم داد که مونسانتو "عمل کرده و با کینه توزی و ظلم و ستم" با عدم اذعان glyphosate به عنوان یک سرطان زا عامل. در آن زمان داوران دستور مونسانتو به پرداخت $289 میلیون دلار خسارت اما یک قاضی بعد از کاهش پرداخت به $78 میلیون نفر است.

اگر چه بایر گفت: روز دوشنبه حکم "یک گام در مسیر درست" نیست امکان حذف دنبال درخواست تجدید نظر در دادگاه عالی کالیفرنیا. بایر همواره رد کرده است که glyphosate است سرطان زا عامل.

اما کالیفرنیا دادگاه تجدید نظر گفت: جانسون ارائه شده بود "فراوان" شواهد نشان می دهد که افراد در معرض glyphosate در مقادیر قابل توجهی در معرض خطر بالاتر ابتلا به سرطان است.

ادامه مطلب: نظر: بایر و توانایی خود را به گزاف گویی

بایر به توافق را کنار بگذارند بیش از 10 میلیارد دلار برای حل و فصل بیش از 100,000 دعاوی مربوط به مونسانتو خلاصه weedkiller و دیگر آن glyphosate-بر اساس محصولات.

nm/ls ("رویترز" dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن