BBC اعلام کرد که دو چرخش سریع کمیسیون: مبارزه با ویروس ها و نگه داشتن بریتانیا تغذیه

مبارزه با ویروس (w/t) می بیند پزشکان و برادران دوقلو کریس و Xand ون Tulleken داستان از این بیماری همه گیر از ی

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

مبارزه با ویروس (w/t) می بیند پزشکان و برادران دوقلو کریس و Xand ون Tulleken داستان از این بیماری همه گیر از یک شخصی, پزشکی و بشردوستانه چشم انداز. در نگه داشتن بریتانیا تغذیه (w/t) سارا کاکس و Ade Adepitan کشف سخت کار رفتن در پشت صحنه در سوپر مارکت ها به عنوان آنها مقابله با افزایش مشتریان.

جک لیورپول, سر, راه اندازی, علوم و تاریخ طبیعی می گوید: "کریس و Xand ون Tulleken نیست فقط تلویزیون و مجریان آنها بسیار پزشکان واجد شرایط که مهارت شده اند خواست در طول زمان بحران. پس کار خود را بیش از شش هفته خسته کننده, مبارزه با ویروس را به ما بینش صمیمی بریتانیا پزشکی و بشردوستانه پاسخ به COVID-19. نگه داشتن بریتانیا تغذیه در دیدار یک نوع متفاوت از قهرمان: افرادی که در حفظ و سوپر مارکت ها ما نگردند و ما زنجیره تامین در حال اجرا است. بدون کار خود و تعهد در صورت واقعی, خطر, ما همه می خواهم از دست داد."

TD

مبارزه با ویروس (w/t)

دکتر کریس ون Tulleken یک بیماری عفونی پزشک در UCLH در مرکز لندن مرکز درمان انگلستان شیوع. نه تنها کریس نامیده شده است تا به کمک بالینی او را منحصر به فرد قرار داده شده برای کمک به توضیح علمی از این بیماری همه گیر است و او قادر به ارائه بینش منحصر به فرد به عفونت بيمارستان و ICU. با دسترسی ویژه به دانشگاه کالج, بیمارستان, لندن, این فیلم ارائه خواهد شد در عمق و تند و تلخ تصویری از آنچه اتفاق می افتد در پزشکی مقدم, فیلم برداری بیش از شش هفته به عنوان ما شاهد یکی از کشور های پیشرو در بیمارستان برخورد با این بیماری همه گیر.

Dr Xand پس زمینه است که در انسان دوستانه دارو و مانند بسیاری از متخصصان پزشکی که از عمل او به تازگی به حال خود پزشکی مجوز ابقاء به منظور بازی در بریتانیا مبارزه با کروناویروس. او داوطلبانه با کمک های انسان دوستانه گروه که او را به کمک در طول بهداشت قبلی بحران در جهان در حال توسعه و که مهارت در حال حاضر مورد نیاز در خیابان های بریتانیا - مانند سازمان غیر دولتی بین المللی Medecins Sans Frontieres. به عنوان اثر مستند تشدید Xand را نشان دهد تاثیر این ویروس در جوامع در اطراف بیمارستان از بی خانمان ها در خیابان وست مینستر به یک خانواده بزرگ زندگی در یک برج لندن بلوک.

هم پزشکان و کریس Xand شاهد بحران در, از جلو, واکنش آن را به عنوان گستراند برای ایجاد یک فرانک و جذاب تصویر از آنچه اتفاق می افتد در خط مقدم.

کریس ون Tulleken می گوید: "من بسیار خوش شانس به کار در یکی از شگفت انگیز ترین بیمارستان ها در جهان است. این فیلم به نمایش گذاشته چگونه همکاران من اقتباس کرده اند و پاسخ خود را با تخصص منحصر به فرد."

Xand ون Tulleken می گوید: "هر فرد در انگلستان است که در پاسخ به همه گیر: آن است که مهمترین و گسترده پزشکی چالش در حافظه زندگی و یکی از بزرگترین در تاریخ است. بیمه خدمات درمانی و مراقبت از بیمار در قلب است که - به عنوان به خوبی به عنوان شاهد شدت بیماری در آن افراطی ترین اشکال ما می خواستیم را به تصرف تاثیر بر جوامع به خصوص کسانی که ما معمولا شنیدن کمتر از - تلاش پدر و مادر, افراد بی خانمان, گروه های اجتماعی - برای به دست آوردن یک حس مقیاس و پیچیدگی مشکلات است."

مبارزه با ویروس (w/t) یک 1x60' به صورت BBC One ساخته شده از جواهر کوچک. آن را راه اندازی شده توسط شارلوت, مور, مدیر, مطالب و جک لیورپول, سر, راه اندازی, علوم و تاریخ طبیعی. اجرایی تولید کنندگان بن گیل و هلن Littleboy.

نگه داشتن بریتانیا تغذیه (w/t)

در میان Coronavirus بحران سوپر مارکت ها تبدیل شده اند تقریبا بریتانیا چهارم خدمات اضطراری است. در حالی که بسیاری از ما شده اند ایمن ماندن در خانه ما یک ارتش از کارگران سراسر کشور شده اند و با قرار دادن خود در معرض خطر و کار دور ساعت برای نگه داشتن همه ما را تغذیه می کند.

سارا کاکس و Ade Adepitan داده شده است دسترسی به برخی از بریتانیا بزرگترین سوپر مارکت ها و تامین کنندگان خود را به ببینید که چگونه سیستم های خود را ایستاده اند تا به ترین زمان تست در تاریخ خود را.

سارا کاکس می گوید: "مانند هر کس دیگری در کشور من آموخته ام بیش از چند هفته گذشته چقدر از نقش بسیار مهم ما در سوپر مارکت ها و مغازه های کوچک تامین کنندگان و کشاورزان در بازی نگه داشتن فدرال آمریکا در زمان بحران. من واقعا هیجان زده برای دیدار با کلید کارگر قهرمانان در قلب خیلی از این تلاش بزرگ به ما ارائه با ما هفتگی فروشگاه - از نگه داشتن قفسه به طور کامل انباشته و مدیریت صف برای تحویل غذا به درب ما."

Ade Adepitan می گوید: "تماشای مردم زنگار آن را از سوپر مارکت ها با بسته های خود-بالا بردن آرد پشته لوو رول و دیدن قفسه های خالی در فروشگاه های مواد غذایی محلی بود سورئال. آن را به من متوجه است که قبل از همه گیر آمار UK, من, مواد غذایی و تمام سیستم های که در محل به آن را به ما جداول برای اعطا. در حالی که ساخت این نشان می دهد من با افرادی که در حال کمک به نگه داشتن این سیستم در حال اجرا هموار و پیدا کردن که چگونه آنها مقابله هنگامی که ما مواد غذایی زنجیره تامین رانده شد تقریبا به نقطه شکستن."

سارا پیدا کردن آنچه که می رود در یک سوپر مارکت بیش از 24 ساعت - از باز به بسته شدن و در تمام طول شب - برای دیدن چگونه آنها مقابله در طول بحران.

و آده می بیند که چگونه ملت ها در مزارع و کارخانه ها و انبارهای افزایش یافته است به چالش تولید و عرضه ما سوپر مارکت ها با مواد غذایی در این شرایط استثنایی.

آنها به دست آوردن بینش دقیقا چگونه ما عادات خرید تغییر کرده در طول بحران; کشف که چرا عرضه سیستم تقریبا به نقطه شکستن; و کاوش در دراز مدت اثرات این بیماری همه گیر در راه ما فروشگاه.

نگه داشتن بریتانیا تغذیه (w/t) یک 1x60' برنامه برای دو ساخته شده توسط استودیو " علم واحد است. آن را به سفارش توسط پاتریک هلند کنترلر سی دو و جک لیورپول, سر, راه اندازی, علوم و تاریخ طبیعی. راه اندازی ویرایشگر ابیگیل Priddle. تهیه کننده اجرایی است پل اورتون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب