بی بی سی یک روز راه اندازی جی تیغه های خانه ثابت طراحی شده برای الهام بخشیدن به بینندگان برای یادگیری مهارت های جدید به صورت مستند و فراتر از

جی تیغه, مجری بی بی سی یکی از مورد علاقه تعمیرگاه و خود اعتراف تبادل نظر علاقه مندان خواهد بود های شخصی راهنما

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

جی تیغه, مجری بی بی سی یکی از مورد علاقه تعمیرگاه و خود اعتراف تبادل نظر علاقه مندان خواهد بود های شخصی راهنمایی و ترفندها برای کمک به بینندگان تبدیل خود به اندازه کافی در خانه خود را.

جی خواهد بود برای نشان دادن چگونه همه ما می تواند تبدیل به یک کمی بیشتر دستی در خانه از طریق طیف وسیعی از ساده تظاهرات از کارگاه خود را. کمک غنی کاتالوگ BBC خانه و باغ بایگانی بینندگان خواهد بود هدایت از طریق راه هایی برای مقابله با کارهای برجسته و تشویق به سعی کنید چیزی جدید.

اخیر مستند باعث شده است تا بسیاری از استرالیایی ها به کشف عشق خود را از تبادل نظر و شده است وجود دارد یک انفجار در رسانه های اجتماعی از upcycled پالت مبلمان به رنگین کمان هنر و همه چیز را در میان. اگر صاف که ضعیف قفسه و یا خود را تکمیل تکنیک نقاشی است که هنوز هم یک بیت از یک راز جی را برطرف کسانی که مشترک تبادل نظر اسطوره ها و پیشنهاد کارشناس بینش روشن و گام به گام توسط به گام دستورالعمل برای اطمینان از مخاطبان می توانید کارشناسی ارشد مهارت های اولیه در خانه.

جی تیغه می گوید: "DIY یک عشق واقعی من, اما گاهی اوقات حتی ساده ترین کارهای در حال ملاقات با تردید - و این است که معمولا به خاطر مردم شکست خورده اند در پروژه های گذشته. شعار من است 'طرح برای جلوگیری از ناامیدی" و در انجام این کار است که شما همیشه خواهد بود و مجهز به ابزار برای مقابله با این کار در دست و جلوگیری از تبدیل شدن به غرق مسائل پیش بینی نشده.

[p"من به خصوص به دنبال به جلو به گرفتن یک نگاه از طریق بی بی سی بایگانی و های متخصص راهنمایی برای تشویق بینندگان به گیر در خانه و در آغوش تبادل نظر در مستند - یا به جرات میتونم بگم لذت بردن از آن است."[/p]

Carla-ماریا Lawson, سر, بزرگ سیاه و سفید دیک در طول روز و اوایل اوج می گوید: "بسیاری از ما از دست داده اند و پایه مهارت های زندگی از نسل های قبلی است که تا به حال به انجام و ترمیم اما با جی تخصص و می تواند نگرش این سری جدید کمک خواهد کرد که مجموعه ای از بینندگان در یک مسیر جدید به خودکفایی."

برای حفاظت از کارکنان و مجریان تولید خواهد شد اطمینان حاصل شود سخت اجتماعی فاصله قوانین انطباق با هر دو روشن و خاموش کردن صفحه نمایش.

جی تیغه های خانه ثابت (10x45') یک استودیو تولید. آن راه اندازی شد برای بی بی سی توسط کارلا-ماریا لاوسون و بی بی سی راه اندازی ویرایشگر نیل مک کالوم. تهیه کننده اجرایی برای استودیو جیمز Lessell.

جی تیغه را رفع خواهد هوا, روزهای هفته در بی بی سی یکی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب