BBC Radio 1Xtra به پخش ویژه برنامه نویسی در حمایت از جامعه

فردا BBC Radio 1Xtra پخش خواهد شد ویژه برنامه نویسی موسیقی بحث و مناظره در حمایت از جامعه سیاه و سفید در انگلس

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

فردا BBC Radio 1Xtra پخش خواهد شد ویژه برنامه نویسی موسیقی بحث و مناظره در حمایت از جامعه سیاه و سفید در انگلستان و در سراسر جهان است.

1Xtra دارای سابقه ای طولانی در, بازتاب مخاطبان خود و همچنین ارائه یک پلت فرم برای بحث فرهنگی در کنار بهترین در موسیقی, سرگرمی, اخبار و امور جاری. فردا ایستگاه را نگاه منجر به بزرگ سیاه و سفید دیک محبوب موسیقی ایستگاه با برخی از لحظات خاص.

وجود خواهد داشت یک تمدید 1Xtra مذاکرات ویژه میزبانی Seani B و DJ Ace بین 6-8ساعت است که به شنوندگان فرصتی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه ها و نظرات اخیر حوادث غم انگیز در اطراف ما مرگ جورج فلوید و گسترده تر موضوع نژادی و بی عدالتی در جامعه است.

DJ Ace می گوید: "این یک گفتگو است که بسیار دیر شده است. این غم انگیز است که آن را گرفته و حوادث اخیر آن را به اتفاق می افتد اما من بیش از آماده کمک به تسهیل یک پلت فرم برای گفت و گو فرصتی برای بیرون ریختن درد و نا امیدی و امیدوارم یک کاتالیزور به جرقه برخی از تغییر."

Seani B می گوید: "در سال 2016 من ساخته شده است مستند به نام سیاه و سفید است که یک کلمه کثیف برای 1Xtra و رادیو 1. آن را به نظر می رسد بسیار تغییر کرده است از آن زمان. در حقیقت هیچ چیز تغییر کرده است در یک زمان بسیار طولانی است. در روز سه شنبه در 6pm ما بحث اگر و چگونه ما می توانیم یک تغییر به دلیل یکی این است که به شدت مورد نیاز است."

و همچنین این کار در طول روز 1Xtra پخش خواهد شد تمرکز در توانمندسازی غرور و هویت با 1Xtra دی جی از جمله داتی یاسمین ایوانز و MistaJam هر انتخاب یک انتخاب شخصی از آهنگ های خود را نشان می دهد. Jamz ابرنواختر و Snoochie خجالتی ادامه خواهد داد به تمرکز در غرور و برابری در طول شب.

BBC Radio 1 را لحظه از بازتاب در طول روز و آنی مک شب نشان می دهد جشن آهنگ از نوازندگان بازتاب مشارکت آنها ساخته شده به فرهنگ ما. Greg James صحبت در مورد اهمیت به چالش کشیدن نژادپرستی در صبحانه خود را نشان می دهد امروز:

رادیو بی بی سی 1

"این است که مشکل خود را بیش از حد. این معدن. آن را مال شما. همه است." @gregjames صحبت در مورد جورج فلوید مرگ نژادپرستی و آنچه شما می توانید انجام دهید. https://twitter.com/BBCR1/status/1267419371246362625

در BBC Radio 2, Jo Whiley منعکس خواهد شد موسیقایی در طول نشان می دهد بین 8 تا 11 شب و همچنین به عنوان منعکس شده در طول برنامه.

و همچنین مربوط به موسیقی و امکانات در طول روز در BBC Radio 6 Music وجود دارد دیگر فرصتی برای شنیدن موسیقی 6 قدرت سیاه نمای صوتی ارائه شده توسط همین Letts بین ظهر-1 بعد از ظهر.

دختر سیاه, شبکه منعکس خواهد شد و بعد از انگلستان و آمریکا واکنش در بحث از 10در در حالی که بابی اصطکاک میدارد موسیقی از برخی از الهام بخش ترین سیاه آمریکا هنرمندان از 7pm.

همه دی جی ها در سراسر BBC موسیقی پاپ ایستگاه های پشتیبانی خواهد شد باید به آنها مایل به استفاده از این روز به تمرکز بر جامعه خود و منحصر به فرد تمام نمایش ها در سراسر ایستگاه های مورد احترام خواهد بود.

FM2

1Xtra برنامه برای روز شنبه 2 ژوئن

  • 7-11am - این 1Xtra صبحانه نشان می دهد با داتی
  • 11-3pm - یاسمین Evans
  • 3-6pm - MistaJam
  • 6-8ساعت - 1Xtra مذاکرات
  • 8-11pm - Jamz ابرنواختر
  • 11pm-1am - Snoochie خجالتی


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن