بی بی سی به میزبان تنوع و شمول گفتگو با سازمان ملل متحد در ارتباط به علامت بین المللی تنوع روز

به علامت بین المللی تنوع روز (شنبه 21 مارس) BBC مدیر کل تونی هال و سازمان ملل متحد معاون دبیر کل آمنه J محمد م

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

به علامت بین المللی تنوع روز (شنبه 21 مارس) BBC مدیر کل تونی هال و سازمان ملل متحد معاون دبیر کل آمنه J محمد منجر خواهد شد یک ساعته بحث و گفتگو در مورد چگونه برای اطمینان از تنوع و شمول است که در قلب برنامه ای برای بازیابی بهتر از COVID-19 بیماری همه گیر.

این رویداد را با هم بی بی سی سازمان ملل متحد (سازمان ملل متحد) و کارشناسان برجسته از سراسر صنعت خلاق برای تنوع خلاق گفتگو بحث و گفتگو در ارتباط با زندگی می کنند.

آن پخش خواهد شد به ترکیب مخاطبان بی بی سی و سازمان ملل متحد را به میلیون ها نفر از LinkedIn پیروان و همچنین به LinkedIn عضو هستند که در صنعت خلاق است. این رویداد نیز هوا در بزرگ سیاه و سفید دیک داخلی کارکنان شبکه و سازمان ملل متحد خود را در وب تلویزیون.

همه گیر شده شدید تاثیر بر صنایع خلاق با نامحدود تعلیق بسیاری از پروژه ها و ثبات مالی از بسیاری از مترجمان آزاد در سراسر صنعت به سمت چپ در خطر است. مکالمه را کشف چگونه خلاق رهبران می تواند اطمینان حاصل شود ورود یک اولویت باقی مانده در طول این زمان از عدم قطعیت و ما اجتماعی-اقتصادی. آن را شامل سهم از بزرگ سیاه و سفید دیک تیم اجرایی و رهبران فکری در این منطقه از تنوع و شمول است.

گفتگو خواهد شد خوراک به ارزش 17 اهداف توسعه پایدار به تصویب رسید و توسط رهبران جهان و در حالی که بحث تمرکز در صنعت خلاق هدف این است که برای تم ها و آموخته می شود قابل اجرا در سراسر صنایع مختلف.

ژوئن Sarpong بی بی سی مدیر خلاق تنوع خواهد شد به اشتراک گذاری به روز رسانی در این برنامه منجر به راه با تنوع استراتژی در این زمان. او همچنین می خواهد پیوست توسط اعضای بزرگ سیاه و سفید دیک هیئت اجرایی از جمله شارلوت مور, مدیر, مطالب, James Purnell, مدیر رادیو و آموزش و پرورش, میراندا Wayland سر از تنوع خلاق و تیم دعاوی مدیر عامل شرکت BBC Studios. آنها را به صحبت در مورد تعهد به تنوع در مناطق خود.

Rosanna Durruthy LinkedIn جهانی سر از تنوع شمول و متعلق ملحق خواهد شد این پنل به بحث در مورد اهمیت اولویت بندی و سرمایه گذاری در تنوع و شمول از طریق این بحران و فراتر از آن و چرا متعلق همچنین باید بخش مهمی از این گفتگو. سهم نیز خواهد آمد از مشهور دانشگاهیان و رهبران فکری در این منطقه از تنوع و شمول - ادی Ndopu فعال بشردوستانه و سازمان ملل متحد توسعه پایدار هدف مدافع; Karen Blackett OBE WPP بریتانیا کشور, مدیر و GroupM انگلستان مدیر عامل; دکتر استیسی L. Smith, موسس, آننبرگ ورود ابتکار در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی; و کارولین کیسی بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Valuable500.

این بحث به بررسی نقش صنایع خلاق را در حصول اطمینان از مشارکت مکالمات و درک ادامه داد: در طول COVID-19 بحران است. زنده پوشش خبری به ما داده است تا به دقیقه به دقیقه اطلاعات است. سری جدید مانند قتل حوا آورده اند بحث و گفتگو به رسانه های اجتماعی. در حالی که لحظات مانند بزرگ سیاه و سفید دیک بزرگ شب در آورده جوامع و ملت ها با هم زمانی که ما تا به حال از هم جدا می شود. آنها را مشغول به چگونه خلاق صنعت را می توانید در ادامه به نمایش گذاشتن ما متنوع جهان تحت بی سابقه پولی فشار.

سوالات خواهد بود مطرح کرد: چگونه می تواند به ما در ایجاد سازگاری مانند Noughts و صلیب که دعوت بینندگان به نظر نژادی بخش است ؟ چگونه می تواند ما را در تولید زمین شکستن برنامه نویسی مانند Fleabag که پذیرای فراگیر مصاحبه? چگونه ما نشان دهنده همه صداها بنابراین جوامع درک هر یک از دیگر ؟

تونی هال, بزرگ سیاه و سفید دیک مدیر کل می گوید: "از طریق زمان همه گیر ما شده اند با تمرکز بر نگه داشتن مردم آگاه و تحصیل کرده و سرگرم اما اقدامات ما در حال حاضر و در آینده باید در هزینه ساختمان فراگیر صنعت خلاق است. من مصمم هستم که بی بی سی در ادامه به رهبری راه را در تنوع و ما متعهد به همکاری با کارشناسان و همکاران در سازمان ملل متحد و LinkedIn به اشتراک گذاشتن بینش و یادگیری از یکدیگر است."

آمنه محمد معاون دبیر کل می گوید: "ما رو به سلامت انسان دوستانه و اجتماعی-اقتصادی اضطراری - که بالاتر از همه یک انسان در بحران است. این دقیقا زمان مناسب برای تمرکز بر ما تنوع و برای اطمینان از ورود در هر مرحله از ما پاسخ و بازیابی از COVID-19 جهانی در کشور و سطح جامعه. برای انجام این کار ما نیاز به شریک برای کمک به ما در رسیدن به همه در همه جا و در همان زمان با صرفه جویی در زندگی اطلاعات و خدمات و حفاظت از مشاغل و معیشت."

ژوئن Sarpong بی بی سی مدیر خلاق تنوع می گوید: "این صنعت به وقفه در زمانی که جهان نیاز به خلاقیت آن بیشتر است. به عنوان بزرگترین خدمات عمومی پخش سی منحصر به فرد قرار برای کمک به صنعت خلاق از طریق این بحران هر دو از نظر ما چگونه آب و هوا طوفان اما شاید از همه مهمتر در مورد چگونه ما ساخت بهتر است. ما باید اطمینان حاصل شود که تنوع و شمول است پخته به ما جدید طبیعی " پس از بحران گذشته است. ما هیجان زده به همکاری با سازمان ملل متحد و ارتباط منجر به راه در این گفتگو مهم."

ادی Ndopu فعال بشردوستانه و سازمان ملل متحد توسعه پایدار هدف مدافع می گوید: "این بیماری همه گیر است که پاره شدن پشت پرده در نحوه تثبیت نابرابری است. راه حل دروغ با آسیب پذیر ترین در میان ما. به منظور واقعا ساخت بهتر هر صدا باید گنجانده شود. مانند بسیاری از من تجسم تمام هویت که موقعیت من در یک نقطه ضعف در جامعه است اما من متعهد به ساخت صدای من شنیده و به مبارزه برای آن مناسب برای همه است."

Rosanna Durruthy, ارتباط با رئیس جهانی تنوع شمول و متعلق می گوید: "به عنوان شرکت های جستجوی راه هایی برای نگه داشتن کارکنان خود را متصل و پشتیبانی در طول این زمان سرمایه گذاری در تنوع شمول و متعلق باقی می ماند و باید یک اولویت است. نامتناسب تاثیر COVID-19 در گروه کمتر است تأکید بر اهمیت ارتباط و جامعه در سراسر ما همه از راه دور و حقوقی واجد شرایط و به عنوان رهبران ما باید اطمینان حاصل شود که ما در حال انجام همه که ما می توانید به ادامه پرورش فراگیر محیط."

دکتر استیسی L. Smith, موسس, آننبرگ ورود به ابتکار می گوید: "من افتخار دارم برای پیوستن به بی بی سی و سازمان ملل متحد برای این موقع جمع آوری به بحث در مورد اهمیت شامل تمام صداهای به عنوان صنعت رسانه رزومه کار خود را در اطراف جهان است."

بحث و گفتگو خواهد شد در جریان در ارتباط با زندگی در 5 بعد از ظهر روز پنج شنبه 21 May.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن