BBC World News و SES گسترش HD مقابله

بینندگان تلویزیون در سراسر غرب اروپا همچنان قادر به تماشای BBC World News تشکر برای تمدید قرارداد با SES. BBC

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

بینندگان تلویزیون در سراسر غرب اروپا همچنان قادر به تماشای BBC World News تشکر برای تمدید قرارداد با SES. BBC اخبار جهانی ارائه آن HD news channel, BBC World News, رایگان-به-هوا در سراسر اروپا در SES را در ماهواره Astra در 19.2 درجه شرقی.

مجموع HD رسیدن به در ماهواره Astra 19.2 درجه شرقی افزایش یافته است و هر سال در حال افزایش از 65 میلیون خانه در پایان سال 2015 به 88 میلیون تا پایان سال 2019 یک 34 درصد رشد در پنج سال. BBC World News channel است که در HD در دسترس از طریق SES پس از 2015 است که از طریق یک روش multiplex عمل و uplinked توسط SES از آن لوکزامبورگ ستاد.

کریس دیویس EVP بازاریابی و توزیع برای BBC اخبار جهانی می گوید: "این معامله با SES واقعا مهم است به عنوان آن اجازه می دهد تا ما را به رسیدن به اعتماد گسترده مخاطبان در سراسر غرب اروپا است. در میان یکی از بزرگترین اخبار این نسل ما شاهد بی سابقه تقاضا برای کیفیت روزنامه نگاری. پس از آغاز سال ما گرفته ام BBC World News از در دسترس بودن در 465 میلیون خانه در سراسر جهان به بیش از یک میلیارد و نیم خانه برای ارائه یک رشد مخاطبان با اعتماد و دقیق و بی طرفانه اخبار."

"از آنجا که COVID-19 بحران بهداشتی آغاز شده ما باید شنیده از مشتریان ما که تقاضا برای خطی تلویزیون به ویژه, اخبار, برنامه های در حال افزایش است و قابل اعتماد اخبار تولید کنندگان مانند بی بی سی در حال حاضر مهم تر در ارائه دقیق اخبار و اطلاعات به میلیون ها نفر از بینندگان گفت:" فردیناند Kayser, مدیر عامل شرکت در صوتی و تصویری. "ما خوشحالیم که در ادامه کار با بی بی سی و برای کمک به بالا با کیفیت HD, اخبار, به 88 میلیون اروپایی خانوار در یک زمان زمانی که آنها به آن نیاز دارید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن