BEAUZ و THX اعلام جدید استاندارد جهانی برای موسیقی دیجیتال

BEAUZ و THX Ltd. امروز اعلام کرد که اولین دیجیتال EP آلبوم ارائه شده در THX® فضایی صوتی به صورت همهجانبه تجربه

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

BEAUZ و THX Ltd. امروز اعلام کرد که اولین دیجیتال EP آلبوم ارائه شده در THX® فضایی صوتی به صورت همهجانبه تجربه موسیقی. شش آهنگ EP آلبوم منتشر خواهد شد در جولای 24th, در نیمه شب برای تمام دانلود دیجیتال فروشگاه از جمله Spotify و سیب موزیک. این THX های فضایی ارائه شده-EP در دسترس خواهد بود به عنوان یک پادکست در هر دو Spotify و موسیقی اپل و همچنین در BEAUZ کانال یوتیوب و ساوندکلاود ارائه واقعا همهجانبه تجربه صوتی برای هدفون و earbud شنوندگان. 100 درصد از درآمد حاصل از هفته اول فروش از آلبوم مربوط به فروش اهداء خواهد شد برای حمایت از مبارزه برای عدالت اجتماعی.

جشن EP راه اندازی 3 خوش شانس شنوندگان می توانید برنده یک جفت THXⓇ گواهی Razer اپوس هدفون در طول BEAUZ x THX تیتر.زنده حزب آزادی و یا با خرید EP با یک آیتم در فروشگاه merch

Beauz همچنین منحصر به فرد انتشار آلبوم حزب آنلاین در روز پنج شنبه, جولای 23rd, جایی که شنوندگان خواهد لذت بردن از دسترسی سریع به موسیقی همهجانبه THX های فضایی تجربه Razer اپوس هدفون سادگی نقشه کشی و تعامل با هنرمندان است.

این قسمت نشان دهنده حقیقی ترین شکل BEAUZ و جامعه آنها خیلی سخت کار کرده اند برای ایجاد. "ما و موسیقی ما, سیستم عامل, ما در حال ساختن BEAUZ جهان را شامل متنوع جامعه است که قادر به حرکت ما رو به جلو با پذیرش نوآوری و محبت است. تنفس "زندگی" به موسیقی ما, ما اجازه می دهد تا طرفداران ما برای تعامل با احساسات خود را در زمان واقعی آوردن زندگی واقعی چماقی تجربه صوتی از طریق راحتی از هدفون خود را" اضافه شده Johan و برنی یانگ.

موسیقی همواره کانال برای بیان احساسات است که ما را انسان. به عنوان مجازی تجربه تبدیل به هنجار این همکاری گسترش می یابد صوتی به چندبعدی و همهجانبه سطح. این THX های فضایی تفاسیر آوردن موسیقی به زندگی به طوری که از آن لذت می برد می تواند به عنوان نزدیک که ممکن است به راه هنرمند در نظر گرفته شده و موسیقی شنیده می شود. همکاری با THX در این نسخه اجازه می دهد تا BEAUZ به آن را به سطح بعدی. BEAUZ یک DJ/تولید کننده duo شناخته شده بودن این نوع خم پیشگامان روان-Pop در رقص های الکترونیکی موسیقی. برادران برنی و یوهان یانگ هستند تریل بلیزرز از dimensionalizing موسیقی و افزایش مخاطبان را تجربه صوتی. در حالی که در حال حاضر با داشتن صدها آهنگ در زیر کمربند خود را ظرف مدت کوتاه سه سال BEAUZ است که توسط خود جاذب, تمیز, مدرن نگر برای تلفن های موبایل و استفاده مکرر از شرقی عناصر شده است و گرانش-هجوم نیروی درون رقص صنعت موسیقی.

پس از موفقیت Blockeley جشنواره موسیقی در Minecraft, BEAUZ معافیت از طریق موانع نامرئی بر سر راه دوباره با هدف ادامه به نوآوری صنعت موسیقی. در واقع یک لیست اعمال مانند Zedd, Timmy Trumpet و ماجراجویی باشگاه هستند و تنها برخی از هنرمندان که این دو کار کرده است با پشت صحنه.

بحث در مورد EP BEAUZ باز می شود تا در مورد همکاری: "احساسات نیاز به بعدی. هر صدایی که می آید به گوش ما محرک های درونی پاسخ که در نهایت تبدیل به احساسات است که ما تجربه می شود. با THX ما در نهایت می تواند به طرفداران ما این تجربه صوتی آنها واقعا سزاوار. این نمایشگاه از پتانسیل موسیقی و از پیش فرض های فضایی برای هنرمندان و سازندگان." به گفته یانگ برادران.

THX همکاری با BEAUZ در این BEAUZ جهان VOL.1. مشتاق به تکامل زمینه ضبط موسیقی است. به همراه همه کاره, رقص پاپ duo THX هدف نه تنها موسیقی را سرگرم کننده و تعاملی و sonically همهجانبه اما همچنین صوتی spatialization تکنولوژی به راحتی در دسترس برای مصرف کنندگان جهانی برای دسترسی به.

THX های فضایی است که یک موضعی صوتی راه حل ارائه می شود که با دقت اشاره کردن صدا دقت با استفاده از real-time رندر و موقعیت مکانی استریو و چند کاناله محتوا. این THX های فضایی ابر چماقی مخلوط مورد استفاده در BEAUZWORLD VOL.1 قابل تنظیم سفارشی که غرق شنوندگان در موسیقی و شبیه سازی صدا برای تلفن های موبایل در طول یک عملکرد DJ live در یک باشگاه. شنوندگان را افزایش واقعی تجربه در هنگام گوش دادن بیش از هدفون یا از earbuds.

راه اندازی EP همراه است شانس خود را برای برنده شدن یک جفت از THX گواهی Razer اپوس هدفون. سه برنده خوش شانس حضور در جولای 23rd, BEAUZ و THX حزب آزادی جریان در Headliner.زنده را دریافت خواهد کرد یک جفت از تازگی راه اندازی هدفون بی سیم های پیشرفته سر و صدا لغو فعال (ANC) فن آوری است که در حال حاضر درآمد ستایش خود را برای عملکرد ستارگان. تست شده و بهینه سازی شده توسط THX مهندسین به عنوان بخشی از THX هدفون برنامه صدور گواهینامه است که به ویژه با توجه به پاسخ فرکانس پایین اعوجاج و استثنایی جداسازی سر و صدا هدست ارائه غنی و متعادل کننده صدا است که اطمینان حاصل شود BEAUZ و THX های فضایی ابر چماقی مخلوط تحویل داده شده در بهترین کیفیت ممکن. همراه با THX فضایی محتوای صوتی, برندگان را کامل تر THX تجربه. سه برنده خواهد شد همچنین توان از کسانی که به خرید هر دو قسمت و یک آیتم از فروشگاه کالا به صورت اضافی THX خبره با کیفیت بالا از earbuds.

درآمد حاصل به دست آمده از فروش EP هفته اول راه اندازی شروع ژوئیه 24 سال 2020 خواهد بود اهدا به NAACP دفاع حقوقی و آموزشی صندوق امریکا برتر حقوقی سازمان مبارزه برای عدالت نژادی. پس از هفته اول 50% مداوم درآمد حاصل نیز اهدا به همان علت است.

لطفا زیر مراجعه کنید:

EP لینک

BEBEAUZWORLD, VOL.1 برای MERCH

INSTAGRAM

توییتر

SPOTIFY در

SoundCloud

YouTube

در مورد THX Ltd.

تاسیس شده توسط فیلمساز افسانه ای جورج لوکاس در سال 1983, THX Ltd. و شرکای آن ارائه حق بیمه سرگرمی تجربه در سینما در خانه و بر روی بروید. بیش از 35 سال گذشته THX خود را گسترش داده و گواهینامه دسته بندی ها فراتر از استودیو و سینما به لوازم الکترونیکی مصرفی, مطالب, خودرو, سیستم های و سرگرمی زندگی می کنند. امروز THX در ادامه به تعریف دوباره, سرگرمی, هیجان انگیز ارائه فن آوری های جدید و اطمینان از تجربه است که مصرف کنندگان با ارائه برتر صوتی و تصویری, وفاداری و اطمینان از یک هنرمند چشم انداز صادقانه تحویل به مخاطبان در سراسر جهان. THX Ltd. متعلق به Razer و عمل به عنوان یک به طور کامل مستقل تابعه. برای اطلاعات بیشتر THX.com find us on Facebook, Instagram, و به دنبال ما را در توییتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن