بکی تپه Jax جونز, افشای RAYE, Carl Cox و بیشتر اعلام کرد برای رادیو بی بی سی 1 رقص آخر هفته, پیوستن به ایستگاه ماموت 70 ساعت جشن موسیقی رقص

خط کامل برای رادیو 1 رقص آخر هفته پرده برداری شده است با بکی تپه Jax جونز, افشای RAYE, Carl Cox و بیشتر مجموعه

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

خط کامل برای رادیو 1 رقص آخر هفته پرده برداری شده است با بکی تپه Jax جونز, افشای RAYE, Carl Cox و بیشتر مجموعه برای انجام برای این رویداد بین 31 ژوئیه تا 2 اوت سال 2020 است.

رادیو 1 رقص آخر هفته خواهد بود صرفه جویی در تابستان با گرد هم آوردن برخی از بزرگترین نامها در موسیقی رقص برای سه روز جشن بسته بندی شده با بیش از 70 ساعت از موسیقی رقص در رادیو 1. طرفداران می توانید پیوستن به حزب در سراسر رادیو و تلویزیون و رسانه های اجتماعی و آنلاین بیش از آنچه می شده اند Radio 1 سالانه آخر هفته در ایبیزا.

نکات برجسته این رویداد شامل BBC برای تلفن های موبایل تبدیل به بزرگترین کلوپ شبانه برای یک آخر هفته تنها به علاوه یک شب با نام تجاری جدید DJ مجموعه در جمعه 31 جولای از 7ساعت-1am, با, اجرای, از, افشای, Annie Mac, مدونا سیاه, Pete Tong b2b Bonobo دنی هوارد و بیشتر. یک نسخه ویژه از رادیو 1 رقص سرودهای در شنبه 1 مرداد (3-7 بعد از ظهر) خواهد شد از ویژگی های پس از بکی تپه و RAYE در کنار نام تجاری جدید مخلوط از امثال Jax جونز و Duke Dumont, در حالی که روز یکشنبه 2 مرداد میراث ارکستر & ژول Buckley خواهد بود reuniting به انجام یک محروم پشت پیانو آمیزه ای از برخی از بسیار دوست داشتنی رقص کلاسیک.

علاوه بر این بسیار محبوب رادیو 1 ایبیزا مدل از 2015 خواهد بود در تلویزیون پخش برای اولین بار در پنج شنبه, 31 جولای (نیمه شب BBC Four). ثبت شده در یاد رویال آلبرت هال, Ibiza, مدل ویژگی های ژول Buckley و میراث, ارکستر, John Newman, Ella Eyre, و بیشتر.

خط کامل و رادیو 1 برنامه است:

جمعه 31 جولای

رقص آخر هفته می شود روز جمعه 31 جولای با یک شب با نام تجاری جدید مجموعه DJ (7بعد از ظهر-1am) از افشای, Annie Mac, مدونا سیاه, اردک, سس, Franky واه دنی Howard, سیاه, قهوه, Jayda G, Four Tet و Pete Tong b2b با Bonobo.

کارل کاکس خواهد شد حذف آخرین Radio 1 را ضروری ترکیب بین 1-3 به دنبال Radio 1 رقص ارائه...با بیشتر منحصر به فرد مخلوط از 3-4am و سرد vibes در رادیو 1 را باد پایین ارائه... از 4-5صبح.

شنبه 1 مرداد

این حزب همچنان همه روز و همه روز Radio 1 نشان می دهد که بازی کردن برخی از بزرگترین و بهترین رقص آهنگ های از انگلستان و در سراسر جهان است. یک نسخه ویژه از رادیو 1 رقص Anthems (3-7 بعد از ظهر) به میزبانی MistaJam خواهد شد از ویژگی های پس از بکی تپه و RAYE به علاوه مخلوط با نام تجاری جدید از Duke Dumont, گرگان شهر b2b Sonny Fodera, Jax جونز MistaJam و MK.

از 7-9pm DJ هدف خواهد بود در ترکیب با دو ساعت از, مدرسه رقص کلاسیک پخش می در رادیو 1 و 1Xtra. Toddla T را به میکروفون از 9 تا 11 شب در رادیو 1, به دنبال دیپلو از 11pm-1am. از 1-3 شنوندگان خواهد بود قادر به بطور منظم احساس برخی از بهترین مخلوط از آرشیو رادیو 1 کلاسیک ضروری مخلوط به دنبال دنی Howard Club Mix (3-4am) و رادیو 1 Chillout Anthems (4-5صبح).

یکشنبه 2 مرداد

در یکشنبه, رادیو, 1 Chillest نشان می دهد ویژگی های یک نام تجاری جدید Ibiza کلاسیک Unplugged Piano جلسه از میراث ارکستر & ژول باکلی انجام را آمیزه ای از برخی از بسیار دوست داشتنی رقص کلاسیک در حالی که Above & Beyond معاون کشیش بخش یک Sunset Chill Mix. Benji B خواهد بود و در ادامه سرد vibes از 9 تا 11 شب در رادیو 1 با حضور مهمان از Otherline و عسل دیژون و به دنبال آن با موسیقی معرفی رقص از 11pm-1am که در آن میزبان جگوار خواهد ویترین برخی از بهترین در حال ظهور استعداد در صحنه رقص. نشان می دهد از ویژگی های در صفحه اصلی جلسه از مطلق و هند اردن خواهد بود و در ترکیب با مجموعه ای از آهنگ انتخاب از موسیقی معرفی آپلود. رادیو 1 اقامت خواهد آورد این رویداد به نزدیک از 1-3هستم.

رادیو 1 سالانه حج به ایبیزا به مدت طولانی به حال رقص طرفداران با هم آمدن در جزیره باشگاه برای جشن بهترین سبک را ارائه کرده است. به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس به آن معنی است که ممکن است برای پخش از ایبیزا, این سال, رادیو, 1 خواهد بود با هدف به ارمغان می آورد بی نظیر جزیره vibes به خانواده ها در انگلستان و در سراسر جهان با Radio 1 رقص آخر هفته. و همچنین به عنوان گوش دادن به رادیو 1, طرفداران می توانید پیوستن به حزب با رها به بزرگترین کلوپ شبانه در بی بی سی برای تلفن های موبایل در هر زمان در سراسر آخر هفته. هر یک از باشگاه مجازی را در اتاق خود را داشته باشد منطقه مختلف برای تلفن های موبایل: ضروری مخلوط اتاق رقص سرودهای اتاق رادیو 1 اتاق رقص باد کردن اتاق و بی بی سی, موسیقی, معرفی اتاق رقص.

رادیو 1 خواهد شد میزبانی یک توسعه برنامه ها می تواند به رقص آخر هفته با طیف وسیعی از جلسات طراحی شده برای الهام بخشیدن به توانمند سازی و آموزش جوانان با علاقه به موسیقی رقص. در حال اجرا از دوشنبه 27 - جمعه 31 جولای از طریق رادیو 1 Instagram صفحه, رادیو, 1 رقص مستر ارائه خواهد شد توسط رادیو 1 دی جی MistaJam دنی هوارد و چارلی هجز و ارائه خواهد شد جوانه زدن دی جی تولید و رقص superfans فرصتی برای شنیدن از کارشناسان و کشف برخی از با ارزش کلاهبرداری از تجارت است. جلسات را پوشش هنر از گرم کردن DJ (دوشنبه); هنر میکس (سهشنبه); سیاه و سفید فرهنگ و موسیقی رقص (چهارشنبه); پشت عرشه مخصوص ماشینها ممنوع (پنج شنبه) یک اکتشاف نقش dance تولید و ساختارشکنی یک رقص و سرود (جمعه).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن