پکن سفارشات مستند در میان تازه شیوع

بخش هایی از پکن قرار داده شده است تحت مستند پس از یک تازه خوشه از coronavirus عفونت پدید آمده در یک بازار محلی

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

بخش هایی از پکن قرار داده شده است تحت مستند پس از یک تازه خوشه از coronavirus عفونت پدید آمده در یک بازار محلی. ترس مقامات جهانی پیامدهای دوم شیوع در چین است.

مستند اقدامات تحمیل شده بود در بخش هایی از پکن روز شنبه در تلاش برای جلوگیری از گسترش یک کوروناویروس از جدید محلی منتقل خوشه.

در چین اعتقاد بر این بود که منبع جهانی coronavirus شیوع دقیق مستند اقدامات کمک به از بین بردن انتقال درون مرزهای آن.

در روز پنج شنبه با این حال مقامات پکن گزارش داد اولین بار در شهرستان به صورت محلی مقاربتی در نزدیک به دو ماه اضافه کرد که حداقل 50 عفونت بیشتر ترسیم شد به بزرگ Xinfadi گوشت و سبزی در بازار که منابع زیادی از شهر را با مواد غذایی خود را.

پکن فعال 'زمان جنگ ساز'

مقامات گفت: 45 آلوده بودند کارگران در بازار هر چند هیچ کدام به نشان دادن علائم.

مقامات گفته ساکنان در 11 املاک مسکونی به در خانه باقی می ماند. توده تست شد و دستور داد یک "جنگ ساز" قرار داده است که صدها نفر از افسران پلیس در خیابان ها فعال شد.

مدرسه reopenings برای اولین بار از طریق دانش آموزان کلاس سوم, برنامه ریزی برای روز شنبه را نیز به تاخیر افتاده است. برنامه ریزی رویدادهای ورزشی شده اند به حالت تعلیق درآمد.

رسانه های محلی گزارش داد که پکن مرکز ملی هنرهای نمایشی است که تا به حال فقط بازگشایی در ژوئن 2, یک بار دیگر درهای خود را بسته.

بیشتر بخوانید: Coronavirus dampens آلمانیها اشتها برای سفر

اروپا آماده برای باز کردن مرزها

اخیر انتقال سوخت ترس از تجدید حیات در چین که در آن منحنی شیوع شده است ماه جلوتر از بقیه جهان.

تازه موارد به عنوان بسیاری از اروپا آماده بازگشایی مرز روز دوشنبه پس از کمیسیون اروپا خواست کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای استراحت محدودیت.

با وجود مراحل را برای پایان دادن به حبس بهداشت مقامات هشدار داده اند که این بیماری همه گیر است که به مراتب بیش از. تعداد جهانی عفونت به تازگی دو برابر شده است در بیش از یک ماه و سازمان بهداشت جهانی است گفت: این ویروس در حال گسترش است به سرعت بیشتر در آفریقا و آمریکای لاتین است. برزیل به تازگی کشور با دوم بالاترین coronavirus تلفات پشت ما.

بیش از 7.6 میلیون نفر آلوده شده توسط ویروس در سطح جهان و بیش از 426,000 فوت کرده اند.

kp/stb (خبرگزاری AP)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب