پکن اقدامات خطر هنگ کنگ آینده به عنوان مرکز مالی جهانی

امنیتی جدید قانون پکن اعمال شده در هنگ کنگ و ادامه بحران سیاسی cast a dark shadow در مالی توپی رقابت و جذابیت

توسط NEWSCENTERALS در 13 مرداد 1399

امنیتی جدید قانون پکن اعمال شده در هنگ کنگ و ادامه بحران سیاسی cast a dark shadow در مالی توپی رقابت و جذابیت به کسب و کار بین المللی.

هنگ کنگ اجرایی کری لام هفته گذشته اعلام کرد که انتخابات به صورت های مالی توپی مقننه خواهد بود با تاخیر برای یک سال و با استفاده از اورژانس ضد ویروس قدرت. این حرکت ضربه به دموکراسی خواهی در منطقه ویژه اداری که در آن تنش شده اند و در حال اجرا بیش از ستیز امنیت ملی قانون.

در ژوئن 30, پکن تحمیل شرایط سخت امنیتی جدید قانون ظاهرا جلوگیری از فتنه تبانی با قدرت های خارجی و تروریسم در خاک است. اما آن 66 مقالات حمل به مراتب عمیق تر مفاهیم برای هنگ کنگ.

دولت های غربی و گروه های حقوق بشر می گویند این قانون نشان دهنده عملا برچیدن "یک کشور دو سیستم" فرمول که قرار است برای نگه داشتن دلار هنگ کنگ تا حد زیادی مستقل حداقل تا 2047 و بیمه نقش این شهر به عنوان یکی از مراکز عمده مالی.

در پاسخ به پکن حرکت رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دستور پایان دادن به هنگ کنگ ویژه وضعیت معاملاتی تحت قانون ایالات متحده.

برخی از کسب و کار نیز بازشناسی حضور خود را در این سرزمین است. "در حال حاضر وجود دارد نشانه آن است که برخی از آنها به طور داوطلبانه خروج از هنگ کنگ" Heribert دیتر متخصص در برلین مستقر در آلمانی موسسه بین المللی و در امور امنیت (SWP) گفت: DW. وی با اشاره به قریب الوقوع جابجایی دفتر, آسیایی, رئیس دویچه بانک از هنگ کنگ و سنگاپور به عنوان نشانه ای از اینکه چگونه کسب و کار می تواند انطباق با وضعیت جدید است.

ترس فراوان در مورد قدرت های جدید تحت قانون نظارت انجماد دارایی ها و مطالبات برای اطلاعات. کاهش آزادی بیان نیز ممکن است آمار بهره وری از شهرستان های مالی بازار است. "کارکنان بانک و تحلیلگران مالی که ارزیابی اقتصاد چین را اجرا خطر بودن متهم به فعالیت های خرابکارانه و در بدترین حالت از فرستاده شدن به زندان" دیتر گفت.

"در حال حاضر آن است که هنوز روشن نیست که دقیقا چگونه دولت خواهد شد اجرای این اما قانون اجازه می دهد برای آن است."

کلید دروازه امور مالی

تنش های سیاسی و تظاهرات علاوه بر آسیب های ساخته شده توسط این بیماری همه گیر کوروناویروس گرفته اند و تلفات در این شهر اقتصاد و تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم پیمانکاری به اندازه 9% از یک سال است. آن را سه ماهه چهارم سال متوالی انقباض را برای اقتصاد است. سلامت اورژانس وزن به شدت در هزینه های مصرف کننده تجارت و گردشگری در مالی توپی.

هنگ کنگ یکی از مهم ترین مراکز مالی دوم تنها به نیویورک و لندن از نظر اهمیت جهانی است. خاک دارای بیش از 150 مجوز بانک ها و بیش از 1600 مدیران دارایی و همچنین مرتبط خدمات حرفه ای است.

ادامه مطلب: Sieren چین: مسموم جو در هنگ کنگ

اگر چه هنگ کنگ حساب برای کمتر از 3 درصد از کل چین محصول ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) در خاک این کشور مهم جذب سرمایه محل.

با وجود اهمیت رو به رشد از مکان هایی مانند شانگهای و شنژن چین به مراکز مالی هنگ کنگ باقی می ماند یک کلید دروازه اتصال سرزمین اصلی چین با بازارهای مالی جهانی.

این یک پیشرو دریایی مرکز برای هر دو دلار و renminbi بودجه. کسب و کار چینی از جمله تکنولوژی غول و متعلق به دولت شرکت های اغلب تبدیل به شهرستان را در بازار سرمایه برای جذب سرمایه از طریق عرضه اولیه اوراق بهادار, وام یا اوراق قرضه.

"هنگ کنگ تنها مرکز مالی در جمهوری خلق چین است که هیچ محدودیتی در حرکت سرمایه" دیتر گفت.

علاوه بر هر گونه عدم سرمایه کنترل هنگ کنگ را مدیون موقعیت خود به عنوان یک شکوفایی مالی hub به تعدادی از عوامل دیگر مانند منطقه حاکمیت قانون قوه قضائیه مستقل نسبتا پایین مالیات به عنوان به خوبی به عنوان بزرگ غلظت مالی و ارائه دهندگان خدمات حقوقی.

هنگ کنگ نیز جذاب به عنوان یک مرکز مالی به این دلیل که ارز وجود دارد, دلار هنگ کنگ, دلار بیشتر یا کمتر بصورتی پایدار و محکم ثابت به دلار, دیتر گفت و اشاره کرد که این به این معنی است که "تقریبا هیچ نرخ ارز در معرض خطر" برای شرکت ها و بازار مالی است. "یک دگرگونی به یوان [ارزی چین است] خواهد همه چیز را سخت تر و گران تر است."

جدا از بقیه جهان است ؟

سرزمین اصلی چین گسترده کنترل سرمایه و اغلب مداخله در سیستم مالی آن در حالی که هنگ کنگ یکی از باز ترین اقتصاد جهان است و یک بازار بزرگ برای صاحبان سهام و بدهی های تامین مالی. به عنوان یک نتیجه شرکت های بین المللی اغلب از هنگ کنگ به عنوان پایه ای برای گسترش به سرزمین اصلی چین است.

چین نیز با استفاده از دلار هنگ کنگ بازارهای مالی برای جذب منابع مالی خارجی. "شرکت های چینی به مراتب مهم تومان صادر کنندگان در هنگ کنگ دریایی در بازار, بنابراین بسیاری از هنگ کنگ بدهی خارجی است که در واقع بدهی از شعبه های عامل از هنگ کنگ" اقتصاددان ارشد برای آسیا و اقیانوس آرام در Natixis یک بانک سرمایه گذاری و محقق ارشد در Bruegel گفت: DW.

"دسترسی به دلار تامین مالی کلیدی است برای چین همچنان به خرید شرکت های خارجی بدون ارز تامین مالی محدودیت," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: هیچ پایانی در چشم به چین-آمریکا تقابل

با توجه به این شهر اهمیت زیادی به عنوان یک مرکز مالی حتی برای پکن بسیاری از تحلیلگران در غرب به نظر می رسد بهت زده توسط دولت چین اقدامات نسبت به دلار هنگ کنگ است.

"من فکر کردن در مورد آن را یک معامله بزرگ" گفت: Dieter. "چرا دولت در پکن در حال حاضر آماده را به دنبال درگیری با تقریبا تمام بازیکنان ؟ این محدوده از استرالیا و هند و ایالات متحده و اتحادیه اروپا است.

"آن را تنها حس می کند اگر ما فرض کنیم که استراتژی مرکزی حزب کمونیست است که برای جدا چین از بقیه جهان" این کارشناس اشاره کرد و تأکید کرد که "این تنها یک فرضیه است و هیچ سند که آن را نشان میدهد."

وادار کردن اتحادیه اروپا دست

پکن هنگ کنگ حرکت نیز مجبور اتحادیه اروپا به عمل با بلوک تصمیم به محدود کردن تکنولوژی-صادرات به هنگ کنگ است که ممکن است برای سرکوب و یا نظارت.

ابراز "نگرانی شدید" از 27 کشور اتحادیه اروپا به تازگی توافق کردند که به یک سری از تحریم ها از جمله تجارت محدودیت و بررسی ویزا موافقت نامه با خاک.

اما ناظران مانند دیتر می گویند اتحادیه اروپا همچنان مردد به قوی اقدام علیه پکن تا حدودی به دلیل اختلافات درون بلوک است که جلوگیری از یک مشترک سیاست خارجی پاسخ.

آلمان به عنوان مثال صادرات کالا به چین از هشت کشور اتحادیه اروپا در ترکیب پس از آنگلا مرکل همیشه به دنبال همکاری نزدیک با پکن و او شده است و مهار در انتقاد از رهبری چین دیتر اشاره کرد.

"اما با توجه آلمان تاریخچه اعتقاد من این مهم است که ما نمی باهم به دیکتاتوری" او گفت:. "ما باید وزارت امور خارجه به وضوح این است که نقض قوانین بین المللی است و ما نیز باید با در نظر گرفتن تحریم ها علیه چین است."

گزارش اضافی توسط Andreas بکر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن