بلاروس لوکاشنکو قانون شکنان تظاهرات بازداشت مخالفان

بلاروس دیده است یک جرقه در تظاهرات پس از رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو تایید او اجرا خواهد شد برای ششمین دوره د

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

بلاروس دیده است یک جرقه در تظاهرات پس از رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو تایید او اجرا خواهد شد برای ششمین دوره در دفتر. او گفت که او نمی خواهد اجازه می دهد تا یک "انقلاب رنگ" پس از خود اصلی حریف سیاسی زندانی شد.

رئیس جمهور بلاروس الکساندر لوکاشنکو روز دوشنبه گفت که مقامات یاغی تظاهرات تا زمانی که انتخابات آینده و او هرگز اجازه خواهد داد که یک انقلاب رخ می دهد. رسانه های محلی گزارش دادند که برجسته اپوزیسیون دستگیر شده بودند پس تظاهرات ضد دولتی در مینسک در آخر هفته.

"ما هرگز اجازه خواهد داد که بی ثباتی اوضاع در کشور ما" لوکاشنکو گفت. "ما نمی خواهیم هر" انقلابهای رنگی "اینجا" او افزود: با اشاره به رفت و برگشت از انقلاب در بالکان و در سراسر جهان در اوایل 2000s.

این حزب جدا رهبر اتحاد به رهبری شوروی سابق در دولت برای 25 سال بوده و به عنوان توضیح داده شده در اروپا آخرین دیکتاتور با توجه به تنگ نگه دارید و بر روی قدرت و اتهامات گسترده فساد در بالاترین سطوح دولت.

ادامه مطلب: مینسک و مسکو: وابستگی است و قیمت آن

لوکاشنکو است که به دنبال انتخاب مجدد به ششمین دوره ریاست جمهوری در اوت 9. ریاست جمهوری محدودیت لغو شد در سال 2004 رفراندوم. مخالفان می گویند او باید ممنوع از در حال اجرا; لوکاشنکو توصیف گروه های مخالف به عنوان "باند از مجرمان."

دستگیری رهبر مخالفان

تظاهرات شده اند مداوم برای چندین هفته پس از لوکاشنکو تایید او خواهد شد در حال اجرا برای مدت دیگری. رسانه های مستقل گزارش روز شنبه که برجسته رهبر مخالفان Mikola Statkevich دستگیر شد در یک تظاهرات.

Statkevich محکوم شد 15 روز در پلیس بازداشت به عنوان ده ها تن از فعالان برگزار شد در سراسر این کشور متهم به انواع حساب میآیند.

Statkevich داشت به جرم سازماندهی یک تجمع غیر مجاز AFP گزارش شده است. او شش سال زندانی در سال 2010 پس از مخالف لوکاشنکو در انتخابات ریاست جمهوری.

گروه های حقوق نیز محکوم دستگیری محبوب ترین ها, سیاسی, تصویری, وبلاگ نویس, سرگئی Tikhanovsky در روز جمعه. او را متهم به خشونت علیه یک افسر پلیس است که هواداران می گویند بود پلیس آزار و اذیت.

'هیچ Pashinyans یا Zelenskiys'

لوکاشنکو گفت: این امر می تواند غیر ممکن است برای یک انقلاب مثل ارمنستان یا اوکراین برای سرنگونی دولت موجود.

"ما نمی هر گونه Pashinyans یا Zenskiys او گفت:" روز شنبه با اشاره به ارمنستان Nikol Pashinyan و اوکراین" ولدیمیر Zelenskiy این ادعا که بلاروس' مخالفان فاقد چنین کالیبر. "من تبدیل شده ایم از نزدیک با آنها آشنا. آنها افراد با استعداد."

ادامه مطلب: بلاروس: چگونه جوخه های مرگ هدفمند سیاستمداران مخالف

رئیس جمهور همچنین با رد این ایده از یک زن رئیس جمهور در هفته گذشته گفتن یک جمعیت "ما باید یک مرد برای رئیس جمهور."

بلاروس آمار عناوین جهانی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان یکی از چند کشور به معرفی هر نوع محدودیت در زندگی عمومی است. لوکاشنکو اخراج coronavirus به عنوان یک "جنون" و گفته است که هوای تازه و سخت کار بهترین درمان.

کشور اروپای شرقی گزارش شده بیش از 43,000 تایید موارد با 230 نفر مرده هر چند کارشناسان بهداشت می گویند که آنها بر این باورند که موارد ممکن است زیر گزارش شده است.

اد/rc (AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن