بن کارسون سهوا باعث می شود مورد 'سیستمیک نژادپرستی' در فاکس نیوز

در ظاهر با Martha MacCallum در فاکس نیوز سهشنبه شب, مسکن و شهرسازی, وزیر بن کارسون به طور تصادفی ساخته شده برع

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

در ظاهر با Martha MacCallum در فاکس نیوز سهشنبه شب, مسکن و شهرسازی, وزیر بن کارسون به طور تصادفی ساخته شده برعکس استدلال از او در تلاش برای ایجاد.

پس از یک بار دیگر از افسران پلیس که در حال حاضر شده است به اتهام قتل Rayshard بروکس گرفت و گفت که "اشتباه در هر دو طرف" کارسون خطاب بزرگتر بحث بر سر "نژادپرستی نظاممند" در امریکا است.

"ما در یک دوره از زمان که در آن اگر وجود دارد هر گونه حادثه ای که می رود که شامل یک فرد سیاه و سفید, شخص, شما می توانید تضمین شده است که اصطلاح 'نژادپرستی' در حال رفتن به پرتاب به آن" او گفت:. "واقعیت این است که بسیاری از فعل و انفعالات رخ می دهد که بین افرادی که هیچ ربطی به مسابقه اما ما تحمیل کنند که در همه چیز."

از آنجا کارسون مشخص شده چه اتفاقی ممکن است در ایالات متحده اگر نژادپرستی نظاممند است اذعان کرد.

"اگر ما می گویند که سیستم سیستمیک نژادپرستانه و سپس آن را به ما می دهد این بهانه که ما باید سعی کنید به طور کامل تغییر سیستم" او گفت:. به کسانی که می گویند آنها می خواهند به "بازسازی امریکا" کارسون گفت: "در ابتدا شما باید به این مورد که آمریکا شکسته است" چیزی که او بدیهی است که معتقد است نه به صورت.

"آیا ما نقص? کاملا," او اضافه شده است. "ما در حال ساکنان توسط افراد ناقص. اما چرا ما در شرایطی مانند آنچه فقط رخ داده در آتلانتا بیایید تشریح این و اجازه دهید مطمئن شوید که ما در جای خود قرار داده سیاست به طوری که مردم نمی همچنان به این نوع از شرایط بوجود می آیند. که خواهد بود بسیار دقیق تر از وارد شدن به ما مربوطه گوشه و اهریمنی یکدیگر و عصبانی شدن همه زمان ها است."

Nodding در توافق MacCallum در نهایت chimed در با "کلمات عاقل دکتر کارسون."

برای فعالانی که مایل به آدرس سیستمیک نژادپرستی در پلیس و دیگر جنبه های جامعه آمریکا برای سال های سال است که "بهانه" برای تغییر که کارسون توصیف دقیقا همان چیزی است که شده است به مبارزه با برای. آنها احتمالا نمی توانست آن را بهتر کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن