بنیامین نتانیاهو فساد محاکمه می شود در اسرائیل

این اسرائیل است که از دیدن آن نخست وزیر در حوض برای اولین بار به عنوان بنیامین نتانیاهو مدتها در انتظار فساد م

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

این اسرائیل است که از دیدن آن نخست وزیر در حوض برای اولین بار به عنوان بنیامین نتانیاهو مدتها در انتظار فساد محاکمه می شود. پرونده او را با تقسیم کشور است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر بود و قسم خورده در آخرین یکشنبه برای پنجمین بار در hislong فعالیت های سیاسی به عنوان رئیس در دولت اسرائیل. این جمعه او به نظر می رسد در شرق بیت المقدس دادگاه منطقه برای شروع به طور گسترده ای پیش بینی شده در دادگاه به اتهام نقض اعتماد و رشوه خواری. نتانیاهو را رد کرده است هر گونه تخلف و بارها و بارها توضیح داده شده که اتهامات علیه او به عنوان یک جادوگر شکار با هدف او و خانواده اش.

"من به خوبی به یاد زمانی که سه سال پیش پلیس آمد به نتانیاهو اقامت برای اولین بار گفت:" Aviad Glickman دادگاه خبرنگار که دارای پوشش نتانیاهو در مورد از ابتدا برای اسرائیل کانال تلویزیون 13. "آن را مانند یک نوع از بسته شدن در حال حاضر که آن را [آزمایشی] بالاخره شروع می شود. اما آن را نیز برای اولین بار در تاریخ اسرائیل است که یک نخست وزیر را در دادگاه خواهد بود."

این محاکمه قرار بود برای شروع در اواسط ماه مارس بود اما به تعویق افتاد به دلیل coronavirus بحران است. در یک به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار تصمیم-وزیر دادگستری امیر Ohana یک متحد نزدیک نتانیاهو اعلام کرد اقدامات اضطراری برای توقف تمام مراحل دادگاه به جز برای موارد فوری. اما در حال حاضر به عنوان دادگاه از سرگیری کار خود را با برخی از بهداشت محدودیت در محل یک پانل از سه قاضی را بخوانید کردن اتهامات عنوان شده علیه نتانیاهو و سه متهم دیگر. درخواست نتانیاهو از وکلای این هفته به نیاز به حضور خود در روز یکشنبه توسط دادگاه رد شد.

نتانیاهو می توانید انتخاب کنید که آیا برای حضور در جلسات آینده بسته به مراحل محاکمه کارشناسان حقوقی گفته اند. اما نخست وزیر قطعا باید به جای روز اضافی در دادگاه در دادگاه.

"برای انجام شغل خود را به خوبی وکلای او را به مشورت با او و او را در جریان جزئیات هر زمانی که او وجود ندارد. این خواهد بود که به ویژه مهم در فاز متقابل امتحانات و شهادت" گفت: امیر Fuchs حقوقی محقق در اسرائیل دموکراسی موسسه.

نتانیاهو فایل

یک واحد ویژه پلیس به بررسی موارد اتهام علیه نتانیاهو برای چندین سال و توصیه می شود indicting نخست وزیر. در سال گذشته دادستان کل Avichai Mandelblit منتشر شده قصد خود را به دادستانهای نتانیاهو در سه مورد جداگانه.

در آنچه که به عنوان شناخته شده مورد 1,000 نتانیاهو چهره به اتهام تقلب و نقض اعتماد. او متهم است که با دریافت هدایایی مانند سیگار برگ صورتی شامپاین طلا و جواهر و بلیط های هوایی به ارزش حدود یک میلیون اسرائیلی مثقال (€260,00, $283,400) از دوستان ثروتمند مانند هالیوود تولید Arnon Milchan و استرالیا میلیاردر جیمز پاکر.

در مورد 2,000 نتانیاهو متهم است که اقدام به دریافت مطلوب تر پوشش از یکی از برجسته روزنامه Yedioth آن در حالی که ارائه آن ناشر Arnon موسی به تضعیف گردش خون از دیگر روزانه در بازگشت. نتانیاهو دفاع تیم را رد کرد که چنین تلاش ساخته شد. دادستان به کیفرخواست صادر نتانیاهو برای تقلب و نقض اعتماد در حالی که ناشر چهره اتهام رشوه خواری.

مورد 4000 در نظر گرفته شده است جدی ترین در میان سه مورد. آن مدعی است که نتانیاهو ساخته شده تنظیم مقررات تصمیم گیری است که می تواند به سود اسرائیل Elovitch عمده سهامداران در اسرائیل ارتباطات از راه دور شرکت Bezeq. در بورس Elovitch گفته تضمین مطلوب گزارش از طرف نتانیاهو خانواده در Walla, اخبار سایت Elovitch صاحب. در این مورد نخست وزیر و Elovitch هر دو اتهام رشوه خواری.

A protester in Tel Aviv holds a sign that reads let democracy win (Getty Images/AFP/J. Guez)

برخی از معترضان به نام نتانیاهو به طول محاکمه

تظاهرات و علیه نتانیاهو

نتانیاهو موارد و شخصیت به مدت طولانی با تقسیم اسرائیلی ها. رامی Matan بازنشسته ارتش سرهنگ می رود به طور منظم در اعتراض به نتانیاهو و امیدوار به دیدن متفاوت نخست وزیر پس از انتخابات است.

"مطمئن شوید که او بی گناه است تا اثبات جرم. اما آن را درست و اخلاقی نیست که یک ساعت منجر خواهد شد دولت در بعد از ظهر و صبح روز بعد از دفاع از خود در دادگاه" Matan گفت: پس از اعتراض از جانبازان ارتش در مقابل نخست وزیر اقامت در اورشلیم. "او باید در دادگاه بی گناهی خود را, اما لطفا ترک دولت ما را ترک و این کشور به تنهایی."

نتانیاهو و حامیان او را سرزنش چپ رسانه ها و پلیس و قوه قضائیه برای توطئه علیه او.

"در حق مردم فکر می کنم این همه جعلی این همه به قاب او را در حالی که در سمت چپ افراد فقط می خواهم به دیدن او می گوید:" Uri Dromi مدیر اورشلیم باشگاه مطبوعات و سخنگوی سابق برای رابین و پرز دولت. "سپس شما باید کسانی که می گویند, 'Ok وجود دارد یک سیستم دادگاه به اعتقاد ما در آن در حال حاضر دادگاه شروع می شود و اجازه دهید آنها را به انجام کار خود را و ببینید چه اتفاقی می افتد.'"

این اولین بار نیست که اسرائیل دیدن یک سیاستمدار در حوض — و یا حتی در زندان باید این موارد در نهایت با پایان حکم گناه. اما تقریبا همه از جمله مقامات پایین پا قبل از اینکه تحت تعقیب به عنوان نخست ministerEhud اولمرت بود. او پس از آن به اعدام محکوم شده بود و برای خدمت به مجازات زندان است. تحت قانون اسرائیل و وزرا باید به مرحله پایین اگر تحت تعقیب, اما نخست وزیران ملزم به انجام این کار تا زمانی که آنها گناهکار و خسته تجدید نظر.

نتانیاهو شده است که نخست وزیر برای بیش از یک دهه است همیشه حاضر است. پس از بی نتیجه انتخابات ظرف یک سال و بن بست سیاسی او هنوز هم موفق به تقویت موقعیت خود به عنوان رهبر حزب لیکود و نخست وزیر. دست زدن به او از مسائل مربوط به سلامت در طول بیماری همه گیر کوروناویروس فراهم او بالا تصویب نرخ در نظر سنجی.

برای 18 ماه آینده او منجر خواهد شد جدید "اضطراری ملی دولت" که او شکل گرفته با معاون سیاسی رقیب Benny Gantz (آبی و سفید).

آزمایشی است که انتظار می رود به بیش از یک سال گذشته.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن