برلین می بیند سیاه پوست زندگی می کند موضوع اعتراض

ضد نژادپرستی تظاهرات ممکن است کشیده شده اند جمعیت عظیمی از سه هفته پیش اما پلیس ستایش کنندگان برای نگه داشتن ب

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

ضد نژادپرستی تظاهرات ممکن است کشیده شده اند جمعیت عظیمی از سه هفته پیش اما پلیس ستایش کنندگان برای نگه داشتن به اجتماعی فاصله گرفته است. معترضان به تجربیات شخصی خود را از نژادپرستی در آلمان است.

بیش از یک هزار نفر با حضور سیاه و سفید زندگی می کند موضوع اعتراض در برلین در روز شنبه با شرکت کنندگان در تلاش برای رعایت اجتماعی فاصله مقررات.

حدود ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی (1200 GMT/UTC) پلیس گفت: حدود 1100 مردم نشان داده بود اگر چه محلی گزارش در بر داشت بسیاری از مردم تبدیل شده تا بعد.

DW خبرنگار امانوئل Chaze گفت: قوانین ایمنی بودند که مورد احترام با ماسک و فاصله.

معترضان ملاقات در برلین پیروزی ستون تقاطع در شهر عظیم Tiergarten پارک.

دویچه وله Chaze گفت: معترضان نشان دادن همبستگی با موضوع زندگی در ایالات متحده پس از مرگ جورج فلوید, اما همچنین برای محکوم کردن نهادی و روزمره نژادپرستی در آلمان است.

"در آلمانی جامعه وجود دارد واقعا یک احساس است که مردم در اروپا و آلمان شد و واقعا نمی دانیم که وجود دارد نیز نژادپرستی موضوع در اینجا. که آلمانی ها در مواجهه با نژادپرستی تقریبا به صورت روزمره" او گفت:.

"نه لزوما آشکارا نژادپرستانه حملات اما اعمال روزمره نژادپرستی مانند CV خود را نه گرفته به دلیل تصویر و یا نام خود و یا افرادی که به دنبال آنها در خیابان."

شرکت کنندگان صحبت کرد و از تجربه خود را از روزمره نژادپرستی در آلمان و خواهان تغییر است.

پلیس به خبرنگاران گفت که شرکت کنندگان تا به حال رفتار در یک نمونه به شیوه ای.

ادامه مطلب: نژاد پرستی در حال افزایش است در آلمان

وگان نظریه پرداز توطئه تلاش برای اخلال

این رویداد تا حد زیادی تحت تاثیر تلاش های نیمه برجسته آلمانی ناسیونالیست و توطئه نظریه پرداز آتیلا Hildmann که بنا به گزارش راند گذشته اعتراض در یک کاروان خودرو در حدود 100 آراسته با آلمان و پرچم ایالات متحده است.

وگان آشپز در گذشته ساخته شده و ناگوار اظهارات در مورد قوم یهود و مهاجرت بحران و همچنین ادعا coronavirus جعل است.

سه هفته پیش برخی از 15000 نفر با تجمع در برلین برای شبیه تظاهرات علیه نژادپرستی در حالی که هزاران نفر دیگر بسیج در دیگر آلمانی و شهرستانها اروپا است.

ادامه مطلب: برلن را به لحاظ اجتماعی فاصله زنجیره انسانی در اعتراض به نژاد پرستی

People take part in the Berlin Pride 2020 event

همجنسگرایان+ تظاهرات

همچنین در روز شنبه, برلین میزبان در مقیاس بزرگ ضد همجنسگرا ستیزی تظاهرات در خیابان کریستوفر روز پس از سنتی غرور رژه لغو شد با توجه به همه گیر.

حدود 3500 تن از Nollendorfplatz به الکساندر در اعتراض به تبعیض تجربه کسانی که در همجنسگرایان+ جوامع است. پلیس گفت که آنها بیش از حد تا حد زیادی مشاهده coronavirus محدودیت.

در برلین یکی دیگر از 49 نفر تایید مثبت برای coronavirus آوردن این شهرستان در مجموع به 8,144. همه مهم مثل نرخ همچنان زیر 1.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن