برلیناله با تشکر Matthijs Wouter Knol برای طولانی مدت تعهد

پس از مجموع دوازده قابل توجه سال در جشنواره بین المللی فیلم برلین Matthijs Wouter Knol را مسئول آکادمی فیلم ار

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

پس از مجموع دوازده قابل توجه سال در جشنواره بین المللی فیلم برلین Matthijs Wouter Knol را مسئول آکادمی فیلم اروپایی در 1 ژانویه تا سال 2021. او به عنوان برنامه مدیر برلیناله استعداد از سال 2008 تا 2014 و منصوب شد مدیر برلیناله به فیلم اروپایی در بازار (EFM) در ژوئن 2014.

"با موفقیت بزرگ Matthijs جعلی پیش با استراتژیک گسترش سینمای اروپا بازار و توسعه آن را به یکی از مهم ترین صنعتی سیستم عامل در سمعی و بصری میباشد. ما خدا را شکر برای او تعهد و تبریک او را در حرفه ای جدید به چالش بکشد. ما مایل Matthijs بهترین و مشتاقانه منتظر ادامه این ارز با او در موقعیت جدید خود" می گوید: برلین مدیر duo Mariette Rissenbeek و کارلو Chatrian.

"این فوق العاده و فوق العاده غنی سازی تجربه برای من به سهم خود به گسترش بیشتر برلیناله به خصوص برلین استعدادها و سپس EFMبیش از دوازده سال گذشته. من ترک این جشنواره با بسیاری از خاطرات خوب. من آرزو می کنم برای تشکر از هر کس در مدیریت جشنواره برای ایمان خود را در من و من خوشحال هستم که در آینده ارائه خواهد شد فرصت های جدید به ادامه کار با هم" نظرات Matthijs Wouter Knol.

Matthijs Wouter Knol را به ادامه کار در EFM تا اکتبر 31. برلیناله مدیریت را در تصمیم گیری خود جانشینی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن