Betcris مدیر عامل شرکت JD دوارت به صحبت می کنند در آینده SGASE مذاکرات برزیل رویداد

SAGSE (آمریکای جنوبی بازی تامین کنندگان نمایشگاه) مذاکرات گرفته اند نقش پیشرو در یک کانال برای اطلاعات و شبکه

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

SAGSE (آمریکای جنوبی بازی تامین کنندگان نمایشگاه) مذاکرات گرفته اند نقش پیشرو در یک کانال برای اطلاعات و شبکه برای رشد آمریکای لاتین صنعت بازی است. این سری از مذاکرات که آغاز شده توسط Mongrafie VP آلن Burak تمرکز بر فرد کشورها و چگونه هر یک از آنها در حال معرفی جدید قوانین و چارچوب های قانونی به, راهنمای قمار فعالیت های اقتصادی و افزایش حمایت از این صنعت می تواند ارائه دهد. پس از موفقیت های قبلی SAGSE مذاکرات یک نشست با هدف قرار دادن بزرگ برزیل بازار بازی بعدی برگزار خواهد شد دوشنبه, ژوئن 15 و Betcris مدیر عامل شرکت JD دوارت خواهد بود یکی از سخنرانان برجسته در این رویداد است.

از زمان آغاز خود SAGSE مذاکرات همه از آن برگزار شده است و عملا به دلیل coronavirus همه گیر شده اند سازمان برای پوشش آرژانتین و پرو و مکزیک است. رویداد های آینده در برزیل کشور است که اغلب دیده می شود به عنوان یک لنگر برای توسعه بیشتر از آمریکای لاتین, بازی, بازار, خواهد, ترکیب تجزیه و تحلیل فعلی و آینده این بخش با پانل متشکل از پیشرو بین المللی رگولاتور و اپراتورها و شرکت های.

Betcris به تازگی اسپانسر به تازگی برگزار شد SAGSE مذاکرات مکزیک رویداد و دوارت قرار بود بخش عمده ای از بحث. اما کسب و کار و تعهدات دیگر تعهدات مورد نیاز او را به تغییر برنامه های خود را در آخرین لحظه و نبود او قادر به شرکت. اما دوارت اعلام کرده است قصد خود را به در دسترس خواهد بود برای آینده برزیل اجلاس و برنامه های ساخته شده برای اطمینان از خود را برنامه اجازه خواهد داد او شمول است.

آمریکای لاتین قمار بخش است که در حال حاضر سریعترین رشد بازار در جهان است. گسترش آن پیشی گرفته است که از اروپا و شمال امریکا که هر دو باید تسلیم به بیش از حد-مالیات در مقررات و راهنمایی است که مشارکت در این بازار دست و پا گیر. اما آمریکای لاتین بازار در حال پیشرفت هموار و به سرعت به عنوان کشورهای سراسر منطقه نگاه به فعالیت به عنوان ابزاری برای پیدا کردن بهبود اقتصادی و ثبات است که بازداشته و آنها را برای چندین دهه است.

این رویداد خواهد بود تعدیل توسط Magnho جثه مدیر Magocom سردبیر BNLData و رئیس موسسه Brasileiro Jogo قانونی است. علاوه بر این و به عنوان قبلی در اجلاس, Burak و فرناندو Polti یک مشاور در جهانی جادوگران خواهد بود بخشی از این گروه از سخنرانان. SAGSE مذاکرات برزیل شامل جهانی حمایت های مالی توسط Betcris بازی N GO و طلایی مسابقه و کمک از مسابقه جهانی Latamwin, End2End, فورنیر و زنبور کارت. این شهر همچنین دارای نهادی پشتیبانی از Fecoljuegos ده کلمبیا APEJA, SONAJA های آمریکای لاتین انجمن بازی شانس (ALAJA) و ALEA از آرژانتین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب