بهتر انتخاب شرکای شرکت با iHeartMedia, برای حمایت از حیوانات, پناهگاه نهفته COVID-19

بهتر انتخاب شرکت (OTCQB: BTTR) ("انتخاب بهتر") خشنود است به اعلام همکاری با iHeartMedia, به ارائه پشتیبانی به

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

بهتر انتخاب شرکت (OTCQB: BTTR) ("انتخاب بهتر") خشنود است به اعلام همکاری با iHeartMedia, به ارائه پشتیبانی به پناهگاه های حیوانات نهفته مداوم COVID-19 بیماری همه گیر.

به عنوان بخشی از این بهتر انتخاب شرکت COVID-19 امداد ابتکار خواهر مارک های Halo و TruDog با هم همکاری با iHeartMedia, برای اهدای $100,000 در وجوه پولی و 100.000 دلار ارزش محصول به پناهگاه در سراسر کشور. شرکت COVID-19 امداد ابتکار شامل پناهگاه در آتلانتا ققنوس, Indianapolis, لس آنجلس و لانگ آیلند و سان فرانسیسکو.

"کمک های مالی نقش بزرگی برای بسیاری از پناهگاه های حیوانات در سراسر ایالات متحده گفت:" ورنر فون Pein بهتر انتخاب مدیر عامل. "از طریق همکاری ما با iHeartMedia, ما امیدواریم که برای پر کردن این جای خالی سمت چپ توسط کاهش کمک های مالی در طول COVID-19 بیماری همه گیر. ما بر این باوریم که هر حیوانی اثرات زندگی ما و در نهایت نقش مهمی در بهبود جمعی ما خوب بودن. این شامل پناه حیوانات و به همین دلیل ما را به عقب خیلی جدی—برای کمک به تغذیه و تبدیل پناهگاه حیوانات برای کمک به آنها را بهترین فرصت برای همیشه در خانه است."

"ما خوشحال به کار با انتخاب بهتر در COVID-19 امداد ابتکار در این زمان بحرانی از نیاز به" اظهار نظر پیتر Volynsky معاون اجرایی رئیس جمهور, شرکت توسعه و سرمایه گذاری در iHeartMedia,.

در مورد انتخاب بهتر Company, Inc.

انتخاب بهتر Company Inc. به سرعت در حال رشد حیوانات بهداشت و سلامتی شرکت متعهد به پیشرو صنعت shift سمت حیوان خانگی محصولات و خدمات است که کمک به سگ و گربه زندگی شادتر و سالم تر و طولانی تر زندگی می کند. ما را به یک جایگزین تغذیه-رویکرد مبتنی بر سلامت حیوانات نسبت به معمولی سگ و گربه غذا ارائه و موقعیت نمونه کارها ما را از برندها برای بهره مندی از جریان اصلی روند رو به رشد حیوان خانگی انسانی و مصرف کننده تمرکز بر بهداشت و سلامتی. ما باید نشان داد و چند دهه سابقه موفقیت فروش اعتماد حیوانات و محصولات بهداشت و سلامتی اهرم تاسیس ما رد پای دیجیتال به ارائه پت والدین با دانش به تصمیم گیری آگاهانه در مورد سلامت حیوان خانگی. ما فروش اکثر ما غذای سگ, غذای گربه و رفتار تحت هاله و TruDog مارک های که متمرکز بود بر تامین پایدار منابع katchers و کنسرو مواد غذایی مشتق شده از گوشت کل و حداقل پردازش خام-رژیم غذایی غذای سگ و رفتار است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید https://www.betterchoicecompany.com.

رو به جلو به دنبال اظهارات

این آزادی مطبوعات شامل اظهارات به جلو نگاه در معنای اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995. واژه "ايمان" و "ممکن است" "برآورد" "ادامه" "پیش بینی" "قصد," "باید" "طرح" "می" "هدف" "بالقوه" "احتمالا" "را" "انتظار" و عبارات مشابه به عنوان آنها مربوط به ما در نظر گرفته شده برای شناسایی اظهارات به جلو نگاه. این شرکت بر اساس این اظهارات به جلو نگاه تا حد زیادی در حال حاضر ما انتظارات و پیش بینی ها در مورد حوادث آینده و گرایش مالی که به اعتقاد ما ممکن است ما را تحت تاثیر قرار وضعیت مالی و نتایج عملیات و استراتژی کسب و کار و نیازهای مالی است. برخی یا همه از نتایج پیش بینی شده توسط این اظهارات به جلو نگاه ممکن است به دست آورد. اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و عوامل خطر موجود در ما براده با SEC. به دنبال اظهارات ما در اینجا صحبت می کند فقط از تاریخ که در آن ساخته شده است. عوامل و یا حوادث است که می تواند ما نتایج واقعی متفاوت ممکن است پدیدار شود از زمان به زمان ممکن است برای ما برای پیش بینی همه آنها. این شرکت متعهد هیچ الزامی برای عموم به روز رسانی به دنبال بیانیه که آیا به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید تحولات آینده و یا در غیر این صورت به جز به عنوان ممکن است توسط قانون مورد نیاز.

در مورد iHeartMedia,

iHeartMedia, (NASDAQ: IHRT) شماره یک شرکت صوتی در ایالات متحده رسیدن نه از 10 آمریکایی ها هر ماه – و با آن یک چهارم از یک میلیارد ماهانه شنوندگان بیشتری برسد بیش از هر رسانه دیگر شرکت در آمریکا این شرکت را در موقعیت رهبری در صوتی گسترش در سراسر سیستم عامل های مختلف از جمله بیش از 850 پخش زنده رادیویی در بیش از 160 بازارهای سراسر کشور; از طریق آن iHeartRadio دیجیتال خدمات در دسترس در سراسر بیش از 250 سیستم عامل و 2000 دستگاه; از طریق آن اثرگذارندهها; اجتماعی; مارک یاد زنده رویدادهای موسیقی; دیگر محصولات دیجیتال و خبرنامه ها و پادکست ها به عنوان #1, تجاری, پادکست ناشر. iHeartMedia, همچنین منجر صوتی صنعت در تجزیه و تحلیل هدف و اسناد خود را برای شرکای بازاریابی با آن SmartAudio محصول با استفاده از داده های عظیم آن پایه مصرف کننده. بازدید iHeartMedia.com برای بیشتر اطلاعات شرکت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب