مراقب باشید این COVID-19 واکسن 'مطالعه' از 80s, نوجوانان, Tech Titan و یک گیاه گوشتخوار قاچاقچی

یک 1980s, نوجوانان, تکنولوژی, سرمایه دار خیلی مهم همکاری کرده است تا با یک بار بین المللی گیاه گوشتخوار قاچاقچ

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

یک 1980s, نوجوانان, تکنولوژی, سرمایه دار خیلی مهم همکاری کرده است تا با یک بار بین المللی گیاه گوشتخوار قاچاقچی و یک دامپزشک برای ترویج آنچه که آنها ادعا می کنند که ممکن است واکسن برای COVID-19—اما کارشناسان هشدار می دهند که جوانه زدن پروژه تحقیقاتی می تواند کمک به سیل اطلاعات غلط فاکتورها باعث ایجاد پلاک coronavirus بحران است.

سه نفر همکاری یک "مطالعه" نشان می دهد موجود در واکسن سرخک ، اریون و سرخجه می تواند کمک به محافظت در برابر نابسامانی های COVID-19. خود گزارش منتشر شده از طریق مبهم, محیط زیست, موسسه خیریه به نام جهان سازمان نیز به دنبال coronavirus بازماندگان برای داوطلب برای آزمایش خون برای آزمایش نظریه خود را.

آنها همچنین می خواهند Dr. Anthony Fauci, ملت, مهمترین بیماری های عفونی پزشک متخصص یا تیم دیگری از اپيدميولوژيستها را در تحقیقات خود را.

جف طلا و کامپیوتر دانشمند و محقق ارشد در پشت این گزارش گفت: روزانه وحش است که گزارش های خبری از پایین نرخ مرگ و میر در میان کسانی که زیر 50 الهام بخش او را به جستجو برای یک علت. سپس او تصادفا در سراسر تاریخ ایجاد ترکیب واکسن سرخک ، اریون و سرخجه: 1971.

"تنها چیزی که می تواند از لحاظ فیزیکی متفاوت در مورد افراد جوانتر جمعیتی افراد زیر 50 در مقابل افراد بالای 50 سال یک واکسن" طلا استدلال کرد.

اما دکتر جیم کانوی اطفال متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون گفت: خوانندگان "باید محتاط زمانی که مردم در حال تلاش برای جلب انجمن که نمی بسیاری از بیولوژیکی معقول."

"در حالی که داده های استخراج از معادن خوب است وجود دارد خیلی بیشتر در معرض خطر از کشف انجمن که هیچ درست همبستگی در مقابل پیدا کردن چیزهایی است که در واقع علت و معلول کانوی گفت:.

سازمان جهانی را نباید با سازمان بهداشت جهانی منتشر کرده است این گزارش با عنوان "واکسن MMR به نظر می رسد به مشورت قوی حفاظت از COVID-19: چند مرگ و میر ناشی از SARS-CoV-2 در بسیار واکسینه جمعیت"در وب سایت خود و ترویج آن در مطبوعات منتشر شده و در اخبار محلی و رسانه های اجتماعی. این گروه بر اساس یافته های خود را از انتشار داده های اپیدمیولوژیک در COVID-19 نرخ مرگ و MMR واکسن مبارزات.

"در حال حاضر آن است که یک اولویت ملی برای توسعه امن و واکسن موثر برای COVID-19 ویروس و مسابقه است برای انجام این کار, با ده ها تن از شرکت ها و میلیون ها دلار صرف شده در این تلاش" در این گزارش آمده. "به عنوان بخشی از این تلاش وجود دارد باید تحقیقات فوری با استفاده از در حال حاضر در دسترس واکسن MMR در مطالعات کنترل شده نشان می دهد یک محافظ بهره مند شوند."

طلا جمع آوری اطلاعات مرگ و میر برای اولین بار از کره جنوبی و هنگ کنگ که در مقیاس بزرگ مدرن و ایمن سازی برنامه ها و همچنین پایین نرخ مرگ و میر—اما که همچنین اجرا زودهنگام و تهاجمی تست رژیم و ماسک-پوشیدن سیاست های پس از COVID-19 شیوع. او سپس به بررسی مکان های مانند ماداگاسکار و جزیره اقیانوس آرام سازمان ملل که گزارش چند و یا هیچ مرگ و میر و نیز در مقیاس گسترده ای MMR تلقيح برنامه های. او این یافته ها در تضاد با بلژیک که مطالعه می گوید: "حتی پیشنهاد MMR واکسن تا سال 1985 و آن را تا سال 1995 که از آن شروع به دادن توصیه می شود دو دوز واکسن MMR در هر فرد." 

یافته بودند به طوری قانع کننده به 53 ساله طلا, او گفت که او زد به Walgreens محلی برای دریافت واکسن MMR خود را.

"شما می توانید داده ها می گویند هر چیزی که شما می خواهید اگر شما انتخاب کنید را انتخاب کنید و چیزهای راست."

دانشمندان شناور موجود واکسیناسیون—به خصوص نزدیک به قرن قدیمی Bacillus Calmette-Guerin زنده ضعیف شده سل و واکسن 60 سال از واکسن خوراکی فلج اطفال به عنوان یک امکان دفاع در برابر coronavirus. هر دو واکسن نشان داده شده است برای افزایش ایمنی ذاتی در برابر دیگر عفونت های ویروسی.

این واکسن MMR را نیز شامل زنده ضعیف اشکال سرخک ، اریون و سرخجه.

کارشناسان هشدار می دهند نه به رسم سریع نتیجه گیری از طلا فرضیه.

"هر کس در تلاش است به زمین و من را سرزنش نیست این افراد به تلاش برای انجام کاری مفید" کانوی گفت: روزانه وحش. اما "فقط به خاطر دو چیز اتفاق می افتد به این معنا نیست یکی را با دیگری," او اضافه شده است.

برای مثال به عنوان یک واکسیناسیون مدافع که جنگ اطلاعات غلط در مورد واکسن و اوتیسم کانوی می گوید او نشان می دهد مردم یک اسلاید است که نشان می دهد این اختلال افزایش می یابد با افزایش در فروش مواد غذایی آلی. "شما می توانید داده ها می گویند هر چیزی که شما می خواهید اگر شما انتخاب کنید را انتخاب کنید و چیزهای راست" او گفت:.

یکی از عوامل از دست رفته از مطالعه است که از قبل موجود هدایت. آن را نیز فاقد اطلاعات در مورد چگونه بسیاری از آزمون ها در هر کشور انجام کانوی گفت.

"ما شده ایم با استفاده از MMR واکسن برای چندین دهه و آنها را به انجام هیچ چیز برای جلوگیری از سارس و دیگر coronaviruses," او اضافه شده است. "وجود دارد مقدار زیادی از دلایل بیولوژیکی که دیگر واکسن خواهد محافظت در برابر COVID."

دکتر Ajay K. Sethi, یک بیماری عفونی اپیدمیولوژی و دانشیار گروه جمعیت بهداشت و علوم در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون هشدار داد که هیچ شواهد و طلا و با همکاری محققان "با استفاده از یک رویکرد علمی خود را به آزمون فرضیه که" های مختلف قرار گرفتن در معرض واکسن بین جوان و افراد مسن ممکن است حساب کاربری برای این های مختلف مير رای [در COVID-19].'"

با توجه به Sethi برخی از پرچم های قرمز در این گزارش اشاره می شود که مطالعه طراحی و ارائه شده است و نویسندگان نیست و استناد به تحقیقات مربوطه که منجر به فرضیه خود را. نیز وجود دارد هیچ آزمون های آماری برای تعیین اینکه آیا این یافته ها با توجه به فرصت است.

"توضیحات دیگر برای ارتباط بین سن و COVID مرگ و میر به کاوش نیست حتی اگر بسیار نوشته شده است در مورد این موضوع" Sethi ادامه داد. "کشورهای منتخب و ارائه اطلاعات به نظر می رسد گیلاس برداشت به حمایت خود نتیجه گیری. مدارک و شواهد از طرفی وجود ندارد. استناد ارائه شده است برای بسیاری از ادعاهای ساخته شده است."

او گفت: نتیجه گیری نباید کشیده تا سه سوال خطاب: یافته به جای آن با توجه به آماری شانس ؟ می توانید تعصب توضیح این یافته ها? و می تواند دلیلی برای پیدا کردن توضیح داده شود توسط برخی دیگر متغیر ؟

در ضمن طلا است فشار برای به رسمیت شناختن گسترده تر از واکسن MMR تئوری. این طلا را برای اولین بار آشکار تاخت و تاز ایمونولوژی; برای بسیاری از دهه گذشته او و سازمان جهانی اجرا تصویب حیوان خانگی شبکه—نجات من!—و گرجستان, طبیعت, مرکز جاذبه در Watkinsville بشود نسبت به کودکان مدرسه. اما او صرف 1980s ساخت اکتشافات شگفت انگیز از نوع دیگری.

U. s. اخبار & گزارش جهانی برفلد طلا در سال 1983 زمانی که او پس از آن-16-year-old بنیانگذار دو طلا نرم افزار پس از توسعه اولیه anti-piracy برنامه ای به نام قفل کردن آن و یک الگوریتم است که می تواند به حل یک مکعب روبیک است. زمانی که این مجله پرداخت طلا بازدید, نوجوان نابغه عصبانی بود او می خواهم نیاز به یک متقاضي برای مبلمان او دستور داد برای مجموعه خود را از دفاتر. در آن زمان او گفت: خروجی او را باور نمی شکست.

"اگر شما شروع به یک شرکت ورشکسته به آن معنا نیست که شما شکست خورده اند. شما باید از تجربه آموخته گفت:" دره سیلیکون wunderkind که تا به حال کاهش یافته و از دبیرستان به دنبال فن آوری کسب و کار.

با توجه به یک سال 1984 واشنگتن پست از ویژگی های در "جوان کامپیوتر سرمایهداران" طلا جمعآوری شد, در بیش از یک سال 100.000 دلار و رانندگی Datsun ماشین ورزشی با غرور صفحات: DBL طلا. در خاطرات خود اتفاقی میلیونرکارآفرین, Gary Fong به یاد می آورد نشست طلا در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا باربارا در حدود همان زمان و توصیف او به عنوان "نسل نابغه است."

در اوایل 1990s, طلا آبادی علاقه به گیاهان گوشتخوار—او به اشتراک گذاشته شده با دوستان, ویلیام Baumgartl, یک دکتر در Allegiant موسسه ستون فقرات در نوادا که در حال حاضر درگیر در طلا واکسن MMR فشار.

Baumgartl یک متخصص بیهوشی و سلول های بنیادی متخصص گفت: دوست خود را یافته او را تحت تاثیر قرار زمانی که طلا به اشتراک گذاشته شده آنها در اوایل این سال است. "داده ها نشان می دهد ارتباط بین کسانی که دریافت MMR و حفاظت" Baumgartl گفت: روزانه وحش. "این ممکن است بر اساس یک بسیار ارزان و بسیار آسان برای شروع واکسن درمانی برای این بیماری است."

فایل های از Nevada State Board of Medical Examiners نشان می دهد که Baumgartl تاریخ به عنوان یک پزشک unblemished است. اما رکورد شخصی خود را طوری نیست بکر: در سال 1995 او و دو نفر از دوستان التماس کرد گناه را به قاچاق صدها گوشتخوار Nepenthes پارچ گیاهان به آمریکا از اندونزی و مالزی در تخلف از گونه های در معرض خطر عمل می کنند. فقط چند سال قبل از آن طلا بود در مواجه با اتهام مشابه از دولت ونزوئلا که اتهام او سرقت گوشتخوار ارکیده از دامنه های جنوبی آمریکا کشور Tepui مسس. طلا مورد مناقشه اتهامات—و هنوز هم—اما پس از آن محلول غیر انتفاعی او تاسیس کرده بود به مطالعه حشرات-بلع فلور.

"وجود دارد در حال حاضر نیاز به کسی که متخصص اپیدمیولوژی این را به سطح بعدی."

Baumgartl برای سرزنش او سوء تفاهم در بد مشاوره حقوقی از یکی از همدستان یک اوکلند معاون دادستان منطقه. "من حساب برای چه من پذیرش مسئولیت و آن را بسیار جزئی شارژ," دکتر گفت:, و اضافه کرد که او در خدمت هیچ زمان سخت را برای جرم و جنایت.

در ضمن ragtag تیم از محققان به ارتباط دانشگاه کمبریج مطالعه MMR واکسن به خود آن را "همخوانی report."

در آوریل انگلستان دانشمندان آپلود مطالعه به سرور medRxiv که شناسایی برخی از مواد شیمیایی شباهت های بین COVID-19 و سرخک ، اریون و سرخجه ویروس ها و ارتباط بین آنتی بادی سرخجه و تاثیر کمتر توسط رمان coronavirus. این گزارش که کارشناسی به این نتیجه میرسد که "واکسیناسیون در معرض خطر گروه های سنی با یک MMR واکسن شایستگی توجه بیشتر به عنوان یک زمان مناسب و امن مداخله."

"من به طور ناگهانی احساس مثل این است که از جمله مهم اتصال که ساخته شده و آنها ساخته شده ایم از همه مهمتر که واقعا می زند و این از پارک" طلا گفت: پیدا کردن کمبریج کاغذ. "آنها آمد تا با همان چیزی که ما در آینده آن را به طور کامل با زوایای مختلف."

هنوز Rocio هرناندز یکی از محققان در دانشگاه کمبریج مطالعه اعتراض به سازمان جهانی تفسیر تحقیقات خود را در بیانیه ای به the Daily Beast. وی با اشاره به تکذیبنامهها در medRxiv که هشدار می دهند که در مقالات وجود دارد "نباید متکی به راهنمای بالینی و یا مرتبط با سلامت رفتار و نباید گزارش شده در رسانه های خبری به عنوان تاسیس اطلاعات است." او در ادامه تأکید کرد که تیم کمبریج را کار هنوز در مراحل جنینی و نیاز به قابل توجه بیشتر به آزمایشگاه تحقیقاتی.

"در آنها نیست با استفاده از این کار مناسب آن را نمی توان مورد استفاده قرار گیرد به اثبات نتیجه گیری خود را به دلایل روشن" هرناندز گفت: روزانه وحش. "این کار مقدماتی بر اساس مقدماتی تست های آزمایشگاهی و فرضیه هنوز هم نیاز به بیشتر آزمایشگاه/کار بالینی برای تایید و یا رد آن است. مطالعه ما آگهی در حال حاضر به دنبال بودجه برای این کار است."

مصمم طلا شده است و به شدت هل دادن مقاله خود را ارسال آن به دکتر Fauci و موسسه ملی بهداشت ، و این هفته به توصیه چند تن از دوستان او شروع مبارزات انتخاباتی خود را به آن متوجه شده در مطبوعات.

"آنها به من بگویید که شما نیاز به دریافت این به رسانه ها قبل از مردم در NIH در حال رفتن به پرداخت توجه به آن" طلا گفت. "آنچه ما در حال گفت که اگر این درست است و چه کمبریج از همه مهمتر در سراسر اگر این درست است پس از آن یک راه حل وجود دارد به این بیماری همه گیر است که می تواند قرار داده و به عمل در عرض چند هفته."

در یک ایمیل NIH موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی تایید کرد که سازمان جهانی رسیده به کارکنان خود را اما که آن را "در حال حاضر مطالعه ارتباط بین واکسن MMR و COVID-19."

یکی دیگر از همکاران طلا, New Mexico-بر اساس دامپزشک دکتر لری Banjo—نویسنده و سردبیر چندین جلد در حیوانات بیماری—گفت: روزانه وحش که او تحقیق ادبیات پزشکی به عنوان بخشی از این مطالعه بود که طلا را زاییده افکار. اما او تاکید کرد آنها به دنبال دولت محققان و یا تجربه اپیدیولوژی به اتخاذ این فرضیه. "وجود دارد یک نیاز در حال حاضر به کسی که متخصص اپیدمیولوژی این را به سطح بعدی" گفت: Tilley, که همچنین یک تقویت کننده شات از آنجا که طلا یافته است. "آنچه ما یافتیم این همه مقدماتی."

"ما فقط به سادگی دیدم چیزی که حس را ندارد—چرا برخی کشورها با داشتن چنین نرخ مرگ" Tilley اضافه شده است. "من می گویند آن را به مردم در حال حاضر: من نه متخصص. اما به نظر می رسد مانند وجود دارد چیزی است که وجود دارد."

Tilley گفت: سازمان جهانی در تلاش است برای رسیدن به هر کسی که می تواند اجرا با یافته های خود را که آیا آن را مردم در "سی دکتر Fauci گروه NIH یا CDC."

خوانندگان از مطالعه در حال حاضر flocked به این گروه در Facebook صفحه درخواست اگر آنها باید یک تقویت کننده سرخک شات و اگر پزشکان اداره آنها را در صورت درخواست. یک زن اظهار داشت: "من باید خوب پس از آن. MMR یکی از واکسن های من در سال 2010 آن را مورد نیاز برای فرایند شهروندی."

یکی دیگر از دیدگاه گفت که او متولد شد و در سال 1973 و پرسید که آیا او می خواهم به احتمال زیاد تا به حال واکسن MMR. World.Org پاسخ داد: "شما احتمالا انجام داد اما در آن زمان آنها تنها به یک به جای دو در یک ردیف بود که کمتر موثر است. من توصیه می گرفتن یک سری از دو دوباره در حال حاضر. اینکه آیا یا نه ما مطالعه به پایان می رسد تا اثبات این 100% ما در حال حاضر بسیاری از شواهد اشاره است که راه آن را نمی تواند صدمه زدن به آنها را دوباره."

"و من در حال رفتن به CVS فردا" زن پاسخ داد. "با تشکر برای اطلاعات!!!"

قبل از روزانه وحش رسیده از سازمان جهانی آغاز شده بود درخواست COVID-19 بازماندگان از طریق وب سایت خود را به شرکت در یک مطالعه جدید که در آن داوطلبان خواهد سفر به نزدیکترین تلاش تشخیص آزمایشگاه و تست شده برای MMR آنتی بادی است.

Sethi, بیماری های عفونی, اپیدمیولوژی ابراز نگرانی کرد که نویسندگان این مطالعه "با استفاده از مقاله خود را به عنوان مبنایی برای استخدام COVID-19 بازماندگان برای شرکت در انسان مورد پژوهش است."

"در زمان بحران و ترس و عدم اطمینان می تواند باعث شود افراد به ورزش نیست و قضاوت بهتر در هنگام ارزیابی مشروعیت اطلاعات یافت آنلاین" Sethi گفت: روزانه وحش. "COVID بازماندگان ممکن است مشتاق به شرکت در پژوهش به دریافت پاسخ در مورد بیماری آنها تا به حال تجربه کرده و به منظور کمک به تلاش برای رسیدگی به این بیماری همه گیر."

Sethi, که همچنین تحقیقات گسترش بهداشت عمومی توطئه گفت که بر اساس این مطالعه ظاهر "یک خواننده ممکن است اشتباه کاغذ به عنوان علمی دقیق است."

"علاوه بر این نام این سازمان است که انجام این مطالعه به نام" سازمان جهانی.' کسی می تواند به راحتی اشتباه است که با "سازمان بهداشت جهانی" و گمراه را به فکر که که انجام این مطالعه" Sethi اضافه شده است.

در واقع حداقل یک خروجی TechStartups.com دارای گیج طلا را با سازمان بهداشت جهانی و misattributed تحقیقات خود را بر این اساس.

هنگامی که در مواجهه با ظاهر مقالات علمی, مصرف کنندگان باید چک کنید و ببینید اگر آنها منتشر شده در مجلات مورد بررسی, Sethi گفت. کسانی که نشریات باید دارای شهرت برای انتشار با کیفیت بالا و پژوهش در زمینه مطالعه. نویسندگان ممکن است به جای انتخاب به انتشار مقالات پژوهشی خود را در preprint سرور مانند medRxiv, arXiv و bioRxiv "است که به خوبی شناخته شده توسط اعضای جامعه علمی" Sethi گفت.

"ارسال مقالات به این preprint سرور هنجار است در بسیاری از زمینه ها و با انجام این کار تحقیقاتی است که بلافاصله در دسترس به هر کسی است و ذاتا موضوع را به طور مداوم بررسی دقیق پس از آن ارسال شده است. با انتشار مقاله خود را در وب سایت خود را به جای خوبی شناخته شده preprint سرور نویسندگان را کنار همکار-بررسی روند" Sethi اضافه شده است.

سازمان جهانی گزارش آمد با یک نکته در پایان: "در بهره ارائه زود هنگام اطلاعات به محققان دیگر و بسیاری از COVID-19 محققان از جمله خودمان در حال انتشار 'آزادی' مقالات مانند این یکی که در نظر گرفته نمی final. اطلاعات موجود در اینجا و یقین از هر گونه نتیجه گیری در حال رسیده به موضوع تغییر عنوان این مطالعه همچنان ادامه دارد."

Sethi گفت: "سلب مسئولیت در این مقاله چیز خوبی است اما نه یک جایگزین برای ارسال این پژوهش در یک سایت معتبر که در آن می تواند تحت peer-review."

اما طلا در دفاع از خود و کار خود را و ادعا او امیدوار بود تنها به تشویق بیشتر تحقیق بالقوه صرفه جویی در زندگی پاسخ به بحران کنونی است.

"ما در حال تلاش برای تظاهر به اپيدميولوژيستها در اینجا," او گفت:. "اگر این یک راه حل نیست, من فکر می کنم آن را به همان اندازه مهم است برای کسی که به رفتن را از طریق این داده ها و تجزیه و تحلیل آن است."

مدت کوتاهی پس از صحبت با The Daily Beast, طلا پیکربندی مجدد جهان, وب سایت سازمان به تغییر مسیر به ResearchGate های علمی شبکه و قبل از مطبوعات و سایت که در آن مطالعه خود را رفته بود تا یک روز قبل از.

کانوی اطفال متخصص بیماری های عفونی گفت که تا زمانی که چنین مطالعات کارشناسی آنها "به عنوان خوب به عنوان رسانه های اجتماعی است."

"ما در یک تاریخی عصر در یکی از راه های به دلیل علم بسیار شفاف تر از آن استفاده می شود چرا که از اینترنت" کانوی گفت. این شامل ارسال مطالعات بر روی وب سایت ها قبل از آنها آزمایش شده است به طور گسترده ای توسط دانشمندان دیگر.

و عجله برای نتیجه گیری می تواند عواقب خطرناک. کانوی اشاره کرد که چگونه نیویورک پزشکان تجویز ضد مالاریا مواد مخدر هیدروکسی کلروکین در نور "مشاهدهای" مطالعات که تا به حال نشده کارشناسی بالینی. پس از آن آمد یک غذا و دارو هشدار داد که آزمایش مشخص کرده است که این دارو می تواند "به طور بالقوه تهدید کننده زندگی ریتم قلب مشکلات" حتی اگر آن را تا به حال "اثبات بی خطر و موثر برای درمان COVID-19."

"یکی از روشنایی ضعیف تابیدن از اطلاعات و امیدوارم که ناگهان منجر به یک گلوله برفی کردن اثر" کانوی گفت: روزانه وحش. "از آنجایی که ما هیچ چیز را ندارد, روشن, مردم می خواهند به آن عمل کنند. آنها ترجیح می دهند که نه تنها ایستاده وجود دارد اما کاری انجام دهد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن