بیانسه استادانه "سیاه و سفید پادشاه" تغییر خواهد کرد که چگونه شما جهان را ببینید

Tدر اینجا این است که یک قاب سیاه و سفید پادشاه است که هدر رفته است. شما می تواند به توقف عمل در هر لحظه و صرف

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

Tدر اینجا این است که یک قاب سیاه و سفید پادشاه است که هدر رفته است.

شما می تواند به توقف عمل در هر لحظه و صرف مقدار بی حد و حصر از زمان lavishing در تصاویری قابل توجه ، قدردانی فریم و مطالعه juxtapositions در, رنگ, مد, طبیعت, ظرافت, گذشته و حال که در تنش ثابت. به خصوص با زمینه موسیقی و شعر مفرح هر صحنه هر دنباله دعوت اکتشاف و بررسی در مورد تاریخ سیاه, افریقایی, فرهنگ و فعلی ما لحظه ای در زمان.

سیاه و سفید پادشاه است یک پیروزی بالا بردن استاندارد برای آنچه که یک آلبوم تصویری است که می تواند و از همه مهمتر می گویند—یک استاندارد است که Beyoncé مجموعه خودش با لیموناد در سال 2016.

سینمایی به همراه شیر شاه: هدیه ایاز موسیقی متن آلبوم کراوات به شیر شاه بازسازی که Beyoncé سرپرستی پروژه ویژگی های این ستاره به عنوان آن منجر مدیر اعتبار در اینجا به عنوان Beyoncé Knowles-کارتر. Kwasi Fordjour به غنا مدیر خلاق او پرکوود سرگرمی شرکت به عنوان دستیار کارگردان و جفت کمک طلب کردن ارتش آفریقایی و آمریکایی هنرمندان و استعداد از جمله Knowles-کارتر خود در خانواده و چه می شود با شکوه و احساسی عشق نامه ای به آفریقایی به مردم سیاه و سفید و فرهنگ به سنت به هویت و آینده است.

وجود دارد یک درخشندگی به ساده داستان: یک پسر جوان که به خود و قدرت خود را در زیر چارچوب شیر شاه. این سادگی است که کاملا از دین برگشته.

سیاه و سفید پادشاه است recenters آفریقایی داستان که دیزنی گفت: با استفاده از حیوانات متحرک و با یک تیم خلاق. که این پروژه برای اولین بار در دیزنی+ می تواند به عنوان یک ماوس خانه خود را اما که نوار بیانسه و هنرمندان درگیر خود آژانس و ماموریت.

آنها را اصلاح و تصحیح غربی و سفید روایت است. پیام در سیاه و سفید پادشاه است vibrantly روشن: سیاه پوستان در آفریقای بودند و پر رونق هستند. این یک تصویر و بازتابی از سیاهی که هالیوود را نادیده می گیرد و گاهی اوقات به طور فعال پنهان تیز بر روی صفحه نمایش در اینجا در یک کراوات در شیر شاه و دیزنی.

وجود دارد یک موقع رزونانس به همه این است که آشکار است از لحظه باز. آن را در هر تصویری, فقط به عنوان آن را در شعر از هدیه ایکه قدرتمند در حق خود را هنگامی که موسیقی متن فیلم منتشر شد در سال گذشته است. اما در این ماه گذشته این کلمات بخوان مثل آژیر خواستار شنیده می شود. هر تصویر گردد بنابراین به عنوان به نه فقط قدردانی می شود اما برای وادار کردن شما به نقطه ای که شما نمی توانید نگاه دور.

این نوع از پروژه که تغییرات شما چگونه دیدن جهان است که به می گویند که آن را در نهایت نشان دهنده جهان به عنوان آن است و بیشتر در زمانی که مردم ممکن است در نهایت آماده برای پردازش آنچه که واقعا به معنی.

در یک Instagram post ماه گذشته بیانسه در جشن انتشار فیلم تریلر نوشته "حوادث سال 2020 ساخته شده اند این فیلم را دید و پیام حتی بیشتر مربوط به مردم در سراسر جهان در کشتی سوار در یک سفر تاریخی. ما همه در جستجوی ایمنی و نور است. بسیاری از ما می خواهید تغییر دهید. من اعتقاد دارم که زمانی که مردم ما بگویید داستان خود را, ما می توانیم تغییر محور جهان و بگویید ما تاریخ واقعی از نسل ثروت و غنای روح است که نه گفت: ما در کتاب های تاریخ."

وجود دارد بسیار برای باز کردن در مورد سیاه و سفید پادشاه, آن را غیر ممکن می دانم که در آن برای شروع است.

آیا شما با شروع این مد ؟ آن را بی عیب و نقص, سرپرستی بیانسه دیرین سبک و طراح صحنه و لباس Zerina Akers. به نظر می رسد یک ترکیب بدون درز از مدل سنتی و اختلاط بالا-مد خیابانی به سبک قبیله ای فصل اردوگاه و هر روز کشت. حتی خواستار standout به نظر می رسد را بیش از حد زمان; هر ساز و برگ در "آب" به تنهایی—صورتی لباس!—شایسته است از یک پایان نامه.

چگونه در مورد راه هایی که در آن کلمات از کار افتاده خود را بر روی این تصاویر با هم شعله ور با رزونانس در میان سیاه و سفید زندگی می کند موضوع انقلاب از گذشته چند ماه است ؟

"اجازه بدهید سیاه بود مترادف با شکوه."

"زندگی نخستزادگی خود است. می کردند که در چاپ خوب است. نگاهی به قلم و بازنویسی آن است."

"هیچ درست پادشاه همیشه می میرد. اجداد ما نگه داشتن ما از درون بدن خود ما هدایت ما از طریق بازتاب."

"اجداد ما به ما از طریق خود ما بازتاب نور شکسته."

"زندگی بدون آینه برای مدت طولانی ممکن است شما را بدانم: آیا شما واقعا وجود دارد؟"

"تاریخ آینده خود را. یک روز شما را ملاقات خواهد کرد خودتان را به جایی که شما آغاز شده اما قوی تر است."

در میان یک unignorable بحث و گفتگو در مورد مسابقه در امریکا در حال حاضر و آنچه که در آینده نگه می دارد هر بخشی از سیاه و سفید پادشاه درج تاریخ به بحث و گفتگو شد. شیر شاه روایت بر سطح آن که شامل ایده اما این نقش بسیار starker اینجا: آینده جوانان و چه در جامعه در حال حاضر تحمل و چه بخش هایی که بار را هنوز هم شانه.

"این فیلم اختصاص داده شده به Beyoncé پسر آقا کارتر در یک توجه داشته باشید در پایان فیلم است که همچنین می گوید: "و به همه ما از پسران و دختران خورشید و ماه کمان برای شما. شما در حال کلید پادشاهی.""

این فیلم اختصاص داده شده به Beyoncé پسر آقا کارتر در یک توجه داشته باشید در پایان فیلم است که همچنین می گوید: "و به همه ما از پسران و دختران خورشید و ماه کمان برای شما. شما در حال کلید پادشاهی." او دختر ابی پیچک, به نظر می رسد در سراسر فیلم, و همسرش Jay Z و مادر تینا Knowles Lawson نشان می دهد تا به عنوان به خوبی. این درایوهای صفحه اصلی نقطه چقدر از تجربه نسل.

پس از آن وجود دارد فیلمسازی به بحث در مورد.

Beyoncé اخیر آثار تجسمی نمایشگاه قانع کننده علاقه تابلوهای سینمایی و پرتره. جالب ترین تصاویر اتفاق می افتد با افراد آن در سکون telegraphing نوع خاصی از قلمرو قدرت و آرامش در چهره خود را. او آن را انجام داده قبل از لیموناد و در "Apeshit" به طور خاص دومی قرار دادن خانواده اش چهره در موزه لوور در کنار مونالیزا و ساخت ما بازجویی آنچه از نظر ما شایسته به نام هنر و شاهکار و چرا.

هر زمان که یک فرد به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش او را مطمئن شوید که آنها واقعا هستند دیده می شود قبل از او حرکت بر روی بعدی تصویر. صحنه های جدید در حال تاسیس با زوم-ins در فرد در قاب طولانی طولانی تر از ما در حال به طور معمول مورد استفاده برای; یک luxuriation ساخته شده از اولیه ناراحتی.

زندگی که تنفس در طول قطعه به معنی فضا برای طنز و سبکی بیش از حد. یک پلنگ-نسخه قابل چاپ تبدیل همواره ما را به standout "خلق و خوی 4 اوا" دنباله مملو از یک باله هماهنگ شناگران در Technicolor مناسب حمام کردن یک انسان بازی شطرنج و به خصوص افسانه جفت باریک و گربه چشم عینک آفتابی.

"Beyoncé کست خودش را به عنوان یک ملکه مرز الوهیت وضعیت هجوم ما به سوال که آیا چنین اعلام شده است غرور به دست آورده و یا هر دو—به عبارت دیگر یک زن سیاه و سفید ادعا سفید نر امتیاز است."

اما حتی cheekiness از دنباله pokes در چیزی قدرتمند است. سراسر سیاه و سفید پادشاه استو به خصوص در این بخش Beyoncé کست خودش را به عنوان یک ملکه مرز الوهیت وضعیت هجوم ما به سوال که آیا چنین اعلام شده است غرور به دست آورده و یا هر دو—به عبارت دیگر یک زن سیاه و سفید ادعا سفید نر امتیاز.

پس از آن وجود دارد "پوست قهوه ای دختران" شامل ظاهر از Lupita Nyong زن نما, زن کیردار, Naomi Campbell, Kelly Rowland و چنین unapologetic شادی قلب شما شروع به ضرب و شتم یک کمی سریع تر زمانی که آن را به تماشای. A cappella شروع به "روح" حمایت gospel choir است در مورد به عنوان حرکت یک دنباله من دیده ام این سال است.

این همه بسیار حیاتی است به طوری خیره کننده, بنابراین خطر ناک و غیره در نظر گرفته شده که بیشتر خودنمایی نقص—موسیقی خود را اغلب نمی گیری تا سطح هنر—تقریبا خسته شده اید می رود. از آنجا که آن می تواند مورد سوال که آیا سیاه و سفید پادشاه است آیا رقیب بهترین Beyoncé کار است. آن را ندارد که عنصر غافلگیری که همراه با هر چیز دیگری پس پیشگام در مورد لیموناد. اما خیلی به تحسین و تفسیر که هر رتبه بندی ورزش به نظر می رسد ناعادلانه.

این هم یک قطعه از هنر است که در مورد هویت.

من یک مرد آمریکایی با یک مرد سفید سرگرمی منتقد و سفید نر Beyoncé superfan. کسانی که هویت اطلاع من چگونه جهان را ببینید, چگونه من, هنر, و چگونه من می بینم Beyoncé کار است. با سیاه و سفید پادشاه استمن هم فکر می کنم Beyoncé است رسم به تمرکز نه فقط چگونه من می بینم اما آنچه من می بینم چه, تصاویر فیلتر شده از طریق آن هویت در واقع در مقابل من قرار داده. و یا به دنبال دارد و با توجه به اعتبار.

این یک مورد که در آن Beyoncé را ندارد این پروژه "برای شما" پس به صحبت می کنند. در عین حال او نیز خواستار توجه شما.

آن را کاملا متفاوت منشور و تجربه از یک فرد که هویت است که اذعان و جشن در سیاه و سفید پادشاه است; در اصل بودن تاج. خوانش را از این فیلم بیشتر حیاتی است و من می توانم شما را به برخی که من دوست داشتم.

در پایان از او Instagram توجه داشته باشید, Beyoncé بیان امید او برای چه سیاه و سفید پادشاه خواهد انجام, اهداف, این, از طریق هر لنز, او بدون شک انجام: "من فقط امیدوارم که از تماشای شما را ترک احساس الهام به ادامه ساخت یک میراث است که اثرات جهان در بی اندازه راه است. من دعا می کنم که هر کس می بیند زیبایی و انعطاف پذیری مردم ما است. این یک داستان چگونه مردم را به سمت چپ ترین شکسته اند هدیه فوق العاده."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن