بهترین روش یادگیری کامپیوتر

  یکی از ترندهای جذاب این روزها، مهارت‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات است، خیلی از افراد رشته&zwnj

توسط مدیر سایت در 14 خرداد 1403

 

یکی از ترندهای جذاب این روزها، مهارت‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات است، خیلی از افراد رشته‌ی آی‌تی را انتخاب می‌کنند تا در این زمینه مشغول به کار شوند و در آینده یک زندگی خوب و راحت برای خود دست‌وپا کنند؛ اگر شما هم به دوره کامپیوتر در تبریز علاقه‌مندید،‌ این نوشته را تا انتها بخوانید تا کمی بیشتر با مفهوم آن آشنا شویم .

آموزشگاه پارسیان، به عنوان یکی از مراکز معتبر و حرفه‌ای آموزش ICDL در تبریز است، ما به دنبال ارائه برنامه‌های آموزشی جذاب و کاربردی برای ارتقای مهارت‌های شما هستیم.

تاریخچه استفاده از کامپیوتر

بشر از دیر باز سرگرم اموری نظیر شمارش ‌، اندازه گیری و ضبط کردن اشیاء و نیز گزارش دادن اطلاعات در مورد اشیاء به همنوعان خود بوده است . واژه ( اشیاء ) می تواند دلالت بر تعداد گوسفندان یک گله ، وزن یک کودک ، ابعاد یک زمین ، مدت زمان طی شده از آخرین خشکسالی یا شدت یک زمین لرزه را داشته باشد .

در مقابل کلمه ی Computer در دائره المعارفها نوشته شده است : محاسبه کردن ، تخمین زدن ، حساب کردن و ما Computer را به نام ماشین محاسبه گر می خوانیم .

کامپیوتر آخرین زنجیر از حلقه ماشین های محاسبه گر و ذخیره کننده اطلاعات می باشد . البته چیزی که کامپیوتر را از دیگر ماشینهای محاسبه گر جدا کرده است ، در واقع سرعت ، دقت و اطمینان بالا در انجام کارهاست .

کامپیوترهای امروزی در مقیاس میلیونها عملیات در ثانیه اندازه گیری می شود . هر چند ممکن است این عملیات ساده باشد ، اما ترکیب آنها به روشهای مختلف ، منجر به ظهور آرایش عظیمی از عملکردهای مفید می گردد . این موضوع تقریبا تمام اتفاقی است که طی سه چهار دهه اخیر ( که معادل است با کل تاریخ کامپیوترهای تجاری ) به وقوع پیوسته است .

اهداف گواهينامه icdl

  • سطح توانایی فرد در IT ارتقا پیدا کند.
  • سطح کارایی شرکت ها از طریق یادگیری ICDL  توسط افراد شرکت ، ارتقا یابد.
  • توانایی کارفرمایان را بالا ببرد تا بتوانند سرمایه گذاری های موثرتری انجام دهند.
  • بتوان از نهایت توانایی افراد شرکت در محیط کار استفاده کرد.

مزایای دریافت گواهینامه بین المللی ICDL قابل ارائه برای ادارات و سازمانهای داخلی و خارجی بعنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا، درجه شغلی گسترده ترین و بزرگترین مدرک شناحته شده در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر افزایش سطح مهارتها ، در استفاده های کارآمد و درست از IT و کامپیوتر.

کلاس مهارت های هفتگانه کامپیوتر

آموزشگاه پارسیان دوره آموزش ICDL در تبریز را برگزار می‌کند که یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین دوره‌های مهارت‌های کامپیوتری در سطح جهانی می‌باشد  ICDL یا International Computer Driving License به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های اساسی و پیشرفته در زمینه استفاده از کامپیوتر و نرم افزارهای مختلف را درک کنید و در بازار کار رقابتی بهترین عملکرد را ارائه دهید.

در دوره آموزش ICDL شما با موارد زیر آشنا خواهید شد:

  1. مفاهیم اساسی کامپیوتر و استفاده از سیستم عامل: شما با اصول کامپیوتر و استفاده از سیستم عامل آشنا می‌شوید. این شامل اجزای سخت‌افزاری کامپیوتر، نصب و راه‌اندازی سیستم عامل، مدیریت فایل‌ها و پوشه‌ها و امنیت رایانه است.
  2. کار با برنامه‌های کاربردی: شما با استفاده از برنامه‌های کاربردی اساسی نظیر واژه‌پرداز، جدولکشی، پایگاه‌داده و ارائه‌نرم‌افزار آشنا می‌شوید. شما مهارت‌های نوشتن و ویرایش متن، ایجاد و مدیریت جداول، استفاده از پایگاه‌داده و ایجاد ارائه‌های جذاب را کسب خواهید کرد.
  3. اینترنت و ارتباطات: شما با مفاهیم اینترنت، جستجوی اطلاعات، ایمیل، امنیت اینترنتی و ارتباطات آنلاین آشنا می‌شوید. شما مهارت‌های استفاده از مرورگر، ارسال و دریافت ایمیل و مدیریت ارتباطات در دنیای دیجیتال را به دست خواهید آورد.
  4. امنیت و حریم خصوصی: در این بخش، شما با مفاهیم امنیت و حریم خصوصی در استفاده از کامپیوتر و اینترنت آشنا می‌شوید. شما نحوه محافظت از اطلاعات شخصی، امنیت رمزنگاری، مدیریت رمز عبور و تشخیص و پیشگیری از تهدیدات امنیتی را یاد خواهید گرفت.

آموزش غیر حضوری ICDL آموزشگاه پارسیان

در حال حاضر، دوره‌های آموزشی غیر حضوری به دلیل سهولت و صرفه جویی در زمان و هزینه، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. این دوره‌ها به عنوان یک راه حل کارآمد برای افرادی که در شهرهای دیگر به دلیل فاصله و یا شرایط مختلف نمی‌توانند به صورت حضوری در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با استفاده از دوره‌های آموزشی غیر حضوری، شما می‌توانید به راحتی و به صورت آفلاین، به دوره‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید و مطالب مرتبط را به راحتی دریافت کنید. همچنین، با توجه به اینکه این دوره‌ها به صورت آفلاین ارائه می‌شوند، شما می‌توانید به صرفه‌جویی در زمان و هزینه دسترسی پیدا کنید و به راحتی با استفاده از تجربه‌های دیجیتالی خود، به دوره‌های آموزشی بپردازید.

در آموزشگاه پارسیان نیز، علاوه بر برگزاری دوره‌های حضوری، دوره‌های آموزشی غیر حضوری نیز برای شهرهای دیگر به صورت آفلاین ارائه می‌شوند. این دوره‌ها با استفاده از ابزارهای آموزشی مجازی، به شکل کاملاً غیر حضوری برگزار می‌شوند که به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در زمان و محل دلخواه خود به دوره‌های آموزشی دسترسی پیدا کنید.

تفاوت گواهینامه ECDL و ICDL چیست؟

گواهینامه اروپایی کاربری کامپیوترEuropean Computer Driving Licencez) ) میباشد.ECDL  در خارج از اروپا به عنوان ICDL شناخته می شود. آموزش فناوری اطلاعات (ICDL) کارآموزان آموزشگاه پارسیان برای دریافت گواهینامه فنی و حرفه ای کاربرد کامپیوتر باید در آزمونهای دوره ICDL در تبریز شرکت نموده و در هر آزمون نمره قبولی را کسب نماید.

مهارت های هفتگانه شامل چه مهارت های هستند؟

 این هفت مهارت عبارتند از:

  • اطلاعات پایه درباره تکنولوژی اطلاعات (مبانی کامپیوتر) Basic Concepts Of Information Technology
  • استفاده از رایانه و مدیریت فایلها (Windows xp ( Using The Computer And Maneging Files
  • واژه پرداز Word Processing
  •  صفحات گسترده Spread Sheets
  •  بانک اطلاعاتی (Access Data Base)
  •  ارئه مطلب (Power point ( Presentation)
  •  اطلاعات و ارتباطات(Internet & Outlook Information And Communication)

نحوه دریافت گواهینامه بین المللی کامپیوتر در تبریز

نحوه دریافت گواهینامه بین المللی کامپیوتر از طریق آموزشگاه فنی و حرفه ای پارسیان در تبریز  در حال حاضر مدرک ICDL ارائه میکنند. مدارک فنی حرفه ای در سطح ایران و جهانی اعتبار داشته و قابل دریافت میباشد. متقاضیان دریافت این گواهینامه (خواهران و برادران) بدون داشتن هیچگونه محدودیت سنی و تحصیلی میتواند دریافت نمایند.

 استعلام مدرک ICDL فنی و حرفه ای

گواهینامه‌های دوره icdl در تبریز و  مهارت های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به صورت الکترونیکی صادر و به مهارت آموختگان اعطا می‌گردد. متقاضیان جهت دریافت این گواهینامه باید ابتدا هزینه‌ای را پرداخت و سپس گواهی خود را از طریق قسمت استعلام گواهینامه‌های سایت سازمان فنی و حرفه‌ای دانلود و پرینت نمایند.

گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای که به آن‌ها کارت مهارت نیز گفته می‌شود دارای انواع مختلفی بوده که در موقعیت‌های مختلف مانند پیدا کردن شغلی متناسب با مهارت فرد و یا برگزاری کلاس‌ها و سمینار‌های کوتاه‌مدت می‌تواند به مهارت آموخته کمک نماید .

خلاصه و جمع‌بندی

آموزش ICDL به عنوان پایه‌ای ترین و مهمترین دوره آموزشی آموزشگاه پارسیان در کلیه کشورهای دنیا به حساب می‌آید که کاربر ضمن یادگیری این دوره‌ها، به مدرک ICDL نیز نیاز دارد. مدرک ICDL در رزومه کاری و روند استخدام کمک به سزایی به کاربر می‌کند. ما به شما دوره ICDL در تبریز را پیشنهاد می‌کنیم.

آخرین مطالب