بی بی نتانیاهو در دادگاه آغاز می شود در میان شعارهای و مبالغه

بیت المقدس و چهار سال از تحقیقات پلیس قضایی, مذاکرات, خیره کننده, نشت وعده های شکسته از سیاستمداران و ضرب و جر

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

بیت المقدس و چهار سال از تحقیقات پلیس قضایی, مذاکرات, خیره کننده, نشت وعده های شکسته از سیاستمداران و ضرب و جرح علیه اسرائیل موسسات یکشنبه به اوج خود رسید در یک هرگز قبل دیده می شود منظره: نشسته نخست وزیر اسرائیل ایستاده قبل از یک پانل از قضات خواهد شد که تصمیم گیری سرنوشت خود را.

"هرگز در تاریخ هر دموکراسی است و هر کسی شده است تحت تعقیب بیش از مثبت پوشش رسانه ای."

بنیامین نتانیاهو به نقل از مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل Alan Dershowitz

بنیامین "بیبی" نتانیاهو همراه با سه همکار متهمان به اتهام تقلب و رشوه خواری و نقض اعتماد در سه مورد جداگانه مربوط به خود را متهم به تلاش برای کنترل جنبه های مختلف رسانه های اسرائیل.

پس از انجام همه چیز را در درون خود قدرت قابل توجهی به جلوگیری از این تاریخی قسمت از وقوع نخست وزیر نتانیاهو تقریبا راه خود را.

به عنوان دفاع از خود وکیل Micha Fettman ایستاده بود به حال خود را در مورد قطعی در دادگاه مدار بسته سیستم چپ روزنامه نگاران تماشای یک سکوت قضایی پانتومیم و حتی به عنوان آنها لعنتی با سر و صدا از صدها نفر از نتانیاهو حامیان در خیابان زیر.

زمانی که نخست وزیر رز قبل از سه قاضی پنل به دولت خود نام و اذعان کرد که او را درک اتهامات او چهره و صدای او را نمی تواند بالاتر از دین شنیده.

هر طرف با این وجود قادر به ایجاد آن مورد است.

در طول روز صبح قبل از شروع رسیدگی نتانیاهو متحدان لعنتی قوه قضائیه از طرف او. به تازگی نصب شده به مجلس Yariv لوین را محکوم کرد "نادر در تاریخ اسرائیل قضائیه."

چند دقیقه قبل از دادگاه بود gavelled به منظور نتانیاهو inveighed در برابر پلیس اسرائیل قوه قضائیه و رسانه ها در یک اقدام بی سابقه فوران در دادگاه ،

"هرگز در تاریخ هر دموکراسی است و هر کسی شده است تحت تعقیب بیش از مثبت رسانه ها در پوشش" نتانیاهو نعره میکشید به نقل از مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل Alan Dershowitz و اضافه کردن "که من هرگز حتی از بهره."

"آنها نمی تواند شکست قوی راست گرا که گرایش نخست وزیر در انتخابات-جعبه به طوری که آنها در حال تلاش برای بیرون راندن من از طریق دوخته شده تا اتهامات" او thundered. احاطه شده توسط یک کادر از نقاب دار با وزیران خود را از حزب لیکود او متهم پلیس قضایی و رسانه ها از تلاش برای انجام کودتا به دلیل برنامه های خود را به ضمیمه تمام یا قسمتی از کرانه.

نتانیاهو طولانی وعده داده شده به ضمیمه بخش هایی از خاک ادعا فلسطینی Autho

"من نمی خواهد داد تا یک واحد حل و فصل!" او وعده داده شده

رسانه ها گفت: در حال اجرا بود "اتحاد جماهیر شوروی زمینه محاکمه" در برابر او.

اورشلیم دادگاه منطقه ای واقع در قلب شرق بیت المقدس یک دشت کهنه ساختمان که در آن قضات ریاست, کوچک, خانه عروسکی-اندازه اتاق یادآور آمریکایی ترافیک دادگاه.

تمام مغازه ها در خیابان های اطراف بودند خالی به دلیل عید فطر مسلمان و Salahdin خیابان که در آن دادگاه واقع شده بسته بود توسط پلیس.

قبل از بلندگوهای آغاز انفجار طرفدار حزب لیکود شعار تنها صدای شنیده بود وهم آور فریاد زدن یک بی موقع squall.

قاضی ریوکا فریدمن-فلدمن نمی دهد تا هر, واکنش, اگر او تا به حال اما او حضور به عنوان Fettman شروع به آدرس دادگاه قدرتمند بود یادآوری است که نتانیاهو با وجود بهترین تلاش خود را در حال حاضر متهم در مورد تعداد 64010. بدون مزخرف قاضی محکوم سابق نخست وزیر ایهود اولمرت به زندان در سال 2015 در کمتر هزینه از کسانی که نتانیاهو چهره امروز.

این جلسه یک ساعت به طول انجامید. مانند مشتری خود را Fettman لعنتی رسانه ها برای مصاحبه با شهود دادستان و یا در عبارت "مؤثر در دادگاه شهادت."

قاضی فریدمن-فلدمن demurred اشاره کرد که دادگاه او بود و بخشی از رسانه ها.

"ما نمی خواهد اجازه می دهد آنها را به استفاده از اظهارات عمومی به رقابت با دادگاه" Fettman گفت. "ما اجازه نمی دهد این را به عنوان یک سیرک به جای یک محاکمه. ما از دادگاه درخواست به وعده های که عدالت واقعی ساخته خواهد شد."

نتانیاهو شنبه در سراسر این جلسه متهم در نیمکت خود وکیل است.

گذشته از خود مبالغه, Fettman اصلی تاکتیک به نظر می رسید به درخواست برای تاخیر. او تا به حال هنوز در زمان حال به بررسی تمام اسناد و مدارک دادستان گفته قاضی. او نیاز به ارمغان بیاورد جدید وکلا به آماده شدن برای این مورد و آنها را به نقد و بررسی تمام شواهد و مدارک از ابتدا.

در قاضی مختصر و مفید وعده به موضوع پاسخ به خواسته به سرعت آن را آشکار بود که برای نتانیاهو است که تا به حال برای پاسخ به هر کسی که برای طول 12 سال به عنوان نخست وزیر اسرائیل و برای کشور کاری جدید را آغاز کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب