بایدن مبارزات مخفیانه ساختمان جمهوری, گروه

ظاهر می شود در یک Instagram چت زنده با ستاره فوتبال مگان Rapinoe در آوریل 30, presumptive دموکراتیک نامزد جو ب

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

ظاهر می شود در یک Instagram چت زنده با ستاره فوتبال مگان Rapinoe در آوریل 30, presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن ساخته شده خود به خود مبهم بیانیه در مورد او چگونه بوده است "صحبت به بسیاری از جمهوری خواهان" از جمله "همکاران سابق که در حال تماس و گفت: جو اگر شما برنده ما میخوایم کمک کند."

سپس او نشان داد و دست خود را: "ماده در واقع وجود دارد برخی از عمده جمهوری خواهان که در حال حاضر تشکیل "جمهوری خواهان برای بایدن'" معاون سابق رئیس جمهور گفت:. "عمده officeholders."

نظر به سختی دریافت هر گونه توجه در زمان. اما در آن اعلام بایدن به پایان رسید تا اوج کردن اولین مراحل یک دم تلاش است که شروع به گرفتن جریان در برخی محافل جمهوریخواه در پشت صحنه.

مصاحبه با چند تن از برجسته ترین NeverTrump جمهوریخواهان نشان می دهد که در حال حاضر نوپای تلاش است آزادانه تعریف شده و در نهایت می تواند انواع مختلفی از اشکال است. اما مذاکرات مقدماتی در مورد, پیام, تعامل, رهبری و رول از شروع به طور گسترده ترسیم شده با توجه به منابع به طور مستقیم آشنا با این موضوع. و مذاکرات اتفاق افتاده است و اغلب به عنوان بایدن حرکت محکم به انتخابات حالت.

"این است که به معنای واقعی کلمه فقط تشکیل" یک سابق بالا حزب جمهوری خواه رسمی درگیر با بحث های مقدماتی گفت: روزانه وحش. "من تا به حال چندین گفتگو با افرادی که به من نزدیک شد. آن را به را خاموش و آن را به اتفاق می افتد. سوال این است که به چه میزان و شکل آن را ندارد" این منبع که اعطا شد گمنامی به صحبت رک و راست در مورد بحث خصوصی, گفت:.

"شما نمی خواهید چیزی شبیه به این را در خیابان قبل از آن نیاز به" ایران منبع اضافه شده است. "این فقط باعث می شود آن را بسیار سخت تر به انجام."

خطوط در حال توسعه "جمهوری خواهان برای بایدن" جنبش در واقع مایع با دیرین فعالان سابق حزب وفاداران مخلوط در محصول نهایی خواهد بود و زمانی که آن را ممکن است به ثمر می آیند. حرکت پشت صحنه است که در مقایسه با تلاش عمومی برای متحد کردن چپ اما مسابقات بایدن خود استادانی علاقه برای همکاری با جمهوری خواهان.

هنگامی که با بایدن این, نظرات, ایران منابع مصاحبه اشاره شده دو اصلی امکانات: خارجی گروهی که کار می کنند از طرف او به عنوان یک عمل سیاسی کمیتهشبیه به دیگر دموکراتیک به رهبری گروه های خارج ازکه به لحاظ نظری می تواند یک مسیر روشن برای دیگران به عضویت; یا داخلی عملیات در یمن و مبارزه با یک یا بیشتر تشخیص جمهوریخواه ارقام پیوستن به عنوان چهره عمومی.

یک منبع دوم نیز قرار داده شده در محافل جمهوریخواهکه تا به حال گفتگو با مقامات ارشد بایدن مشاوران در هفته های اخیرگفت که هر گونه نصب و تلاش خود را به احتمال زیاد آمده از درون مبارزات گسترده شبکه.

"تصور من این است که یکی از مقامات خواهد بود بخشی از کمپین" جمهوری خواه منبع گفت: ارجاع آشکار "جمهوری خواهان برای بایدن" گروه بایدن ذکر شده خود را.

در میان تروریستها بیشتر سرسخت ضد جناح مغلوب ساختن پیشی جستن چند نام آمد تا در گفتگو وقتی پرسیده شد که به لحاظ نظری می تواند یک نقش در یک نهاد سیاسی است که نمی خواهد اجازه داده شود تحت کمپین قانون بودجه به هماهنگی با این کمپین به طور مستقیم. آن نامها عبارتند از سابق بهداشت ، پوسته پوسته شدن جف (R-AZ), ویسکانسین-بر اساس تحلیلگر سیاسی چارلی سایکس محافظه کار رسانه ای غول بیل کریستول سابق جمهوری خواه رئیس کمیته ملی, مایکل استیل, دیرین مبارزات انتخاباتی عمل استیو اشمیت سابق تشکر. دیوید نشاط (R-FL) و مقاله نویس مونا Charen, در میان دیگران.

در ضمن یک نام به طور خاص مطرح شده به عنوان یک انتخاب برای کمک به پاها به چنین تلاشی از داخل: سابق جمهوری خواه اوهایو رژیم صهیونیستی است. جان Kasich. این منبع که صحبت کرده به بالا بایدن از متحدان در مورد تعدادی از موضوعات گفته شده است وجود دارد بحث در Bidenworld مورد Kasich پیشرو NeverTrump صدای که پیوست به عنوان یک تحلیلگر سی ان ان پس از خروج از دفتر در ژانویه 2019.

ارشد Kasich استراتژیست هرگونه بحث.

"آن را انجام داده است اما دلیل آن را نمی رایج است وجود دارد تعداد کمی از مردم مایل به انجام این کار" دیرین دموکراتیک کمپین استراتژیست جو Trippi گفت: در مورد امکان پیوستن به حزب جمهوری خواه حزب دموکرات را در انتخابات این ظرفیت و یا بالعکس. "این نادر در بایدن کمپین ، شما فقط نمی معمولا اند که بسیاری از افراد برجسته معمولا حاضر به عبور از خطوط در وسط یک انتخابات ریاست جمهوری است."

اما زمانی که ارائه شده با هر دو گزینه Trippi گفت: این کمپین به احتمال زیاد می خواهید خارج و داخلی ایران کمک کند اگر در دسترس است. "اگر شما بایدن مبارزات انتخاباتی شما می خواهید هر دو کسانی که همه چیز اتفاق می افتد," او گفت:. "من فکر نمی کنم آن را یا نه."

رسیده از نظر یک سخنگوی بایدن کمپین گفت: "در بخش "معاون رئیس جمهور بایدن در حال اجرا برای رئیس جمهور برای متحد کردن کشور ما و بازسازی روح ملت و برای به انجام رساندن است که ما نیاز به گرد هم آوردن آمریکایی ها از سراسر طیف سیاسی برای ایجاد وسیعترین ائتلاف به شکست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

"همانطور که ما حرکت به انتخابات عمومی ما قصد داریم برای ادامه به سطح شیب دار تا دسترسی ما به آمریکایی ها از تمام خطوط سیاسی-از جمله بسیاری از ناراضی خواهان است که به وحشت انداخته تهمت تاریخی سوء مدیریت از coronavirus بحران است." کمپین کاهش یافته است به شرح بایدن را قبل از بیانیه درباره "جمهوری خواهان برای بایدن" گروه تشکیل شده است.

پس از تامین امنیت نزدیک فوری حزب وحدت پس از جارو پیروزی در کارولینای جنوبی بایدن انتخاباتی متمرکز شده است در بافت ارزش های مترقی رهبران خود را به پلت فرم در حال ظهور. پس از سن. برنی ساندرز (I-VT) خود را نهایی اولیه حریف و دیرین سنا, دوست, دوست رفتگان از مسابقه و تایید او در ماه گذشته رقیب سابق اعلام کرد تشکیل چندین نیروهای وظیفه به عنوان یک راه برای اولویت بندی مترقی مسائل.

"برداشت من بیش از تصور است که آنها شده اند محتاط در مورد پیش رفتن با هر چیزی رسمی "جمهوری خواهان برای بایدن' [تا حدودی به این دلیل] آنها می خواهید مطمئن شوید که دموکرات ها در حال همه خوب اول" گفت: منبع است که در مذاکرات با مجلس مشاوران.

هنوز بایدن در حال حاضر شده است ارسال کمتر-از-ظریف سیگنال به جمهوری خواهان در خود دارد.

در سراسر مقدار اولیه سابق معاونت باقی مانده ملی حزب سوسیالیست با صریح پیام است که او می تواند درخواست تجدید نظر به یک ائتلاف گسترده ای از افراد نیاز به ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن اغلب حفظ میانه سیاست و موقعیت زمانی که مخالفان خود را کج چپ. در یک مقطع زمانی در اواخر سال 2019 او حتی شناور امکان انتخاب یک جمهوریخواه در حال اجرا همسر ایده او از حمایت دور از پس از تبدیل شدن به حزب را presumptive نامزد.

به مبارزات انتخاباتی خود ادامه می دهد به شخم زدن رو به جلو به سمت نوامبر بایدن گرفته و مراحل جدید به درخواست خواهان. در اواخر مارس گفت: در طول یک مجازی جمع آوری کمک که او را در نظر نامگذاری داعش به کابینه خود را تحت این شرط که آنها "بهترین فرد واجد شرایط."

به برخی از جمهوری خواهان که نوع پیام از بایدن زوج با اوایل بحث خصوصی, تنظیم مناسب زمینه را برای یک یا بیشتر تلاش به صورت جدی از طرف او البته در سرعت کندتر در سن COVID-19.

"من می دانم که این اتفاق می افتد و آن را در آینده با هم" جنیفر شاخ دیرین جمهوری خواه از عمل سابق دولت رسمی گفت: روزانه وحش. شاخ گفت: او نزدیک شد چند ماه پیش توسط یک ملی ایران از عمل به طور خاص در مورد پیوستن به یک "جمهوری خواهان برای بایدن" تلاش اما نشده است درگیر به طور مستقیم. در عوض او را با تمرکز توجه خود را در لینکلن پروژه ضد مغلوب ساختن پیشی جستن فوق العاده PAC او توصیه می کند همراه با جورج کانوی شوهر از کاخ سفید مشاور کلیان کانوی اشمیت, سیاسی و فعالان جان ویور و ریک ویلسون (روزانه وحش نویس).

با کمتر از شش ماه تا روز انتخابات وجود دارد در حال حاضر تعدادی از جمهوری خواهان و جمهوری خواهان اعلام کرده اند که آنها قصد رای دادن برای مجلس. در روز سه شنبه, سابق, مدیر عامل شرکت Hewlett-Packard Carly Fiorina که رقابت مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 اعلام کرد که او "نمی تواند رای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2020" در حالی که سرگرم کننده امکان رای دادن نیست.

برای جمهوری خواهان با هدف دریافت نرم افزار-بایدن جنبش زمین است که بالقوه سناریوکه در آن رای دهندگان ممکن است احساس آنها به سادگی نمی تواند رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن و یا بایدنیک کابوس فکر می کردم.

"این واقعا سخت است که مردم را که آخرین مرحله" شاخ گفت. "به عموم می گویند و انجام چیزی. شما نیاز به پنج یا ده نفر که همه آماده برای رفتن در همان زمان."

نیز وجود دارد یک نصب نگرانی در حداقل برخی از گوشه ها با توجه به توافق منبع است که در گفتگو با دیگر جمهوری خواهان در مورد مشکلات ممکن است که بایدن انتخاباتی ممکن است قادر به پیوستن به نیروهای در یک راه بدون درز با اشاره به ویژگی های عملیاتی و مشکلات آنها به تازگی.

"یک ائتلاف شبیه به این به هم بافتنی بسیار دقت کنید چرا که آن را به سرعت می تواند سقوط از هم جدا و هر کس ساخته شده است به نگاه احمقانه" این منبع گفت. "این آخرین چیزی است که هر کسی که می شود در این ارابه موسیقی می خواهد به انجام زمانی که آنها متوجه است که چرخ نیست در ایمن."

در حالی که اکثر جمهوری خواهان مصاحبه صحبت کرد و با صراحت در مورد اولین بخش از بایدن گفته است که خواسته در مورد بخش دومکه "عمده officeholders" شروع این تلاشهیچ توافق منبع تماس می تواند در حال حاضر بتن نام و نام خانوادگی. اکثر بستری آنها خواهد بود شوکه به شنیدن از کسی در سنا و یا خانه سطح احتمال زیاد به یک مرحله اما حکومت نه از احتمال که بایدن می تواند با اشاره به دولت های محلی و یا مقامات منتخب.

دیگران کمتر متقاعد. پیشین نوشته. Joe Walsh (R-IL) که برنامه ای را به رای دادن به حزب دموکرات در انتظار مغلوب ساختن پیشی جستن در مقابل بایدن matchup گفت: "این هنوز یک جهش" برای یک جمهوری خواه به طور علنی می گویند آنها در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن. "این هنوز هم طول می کشد برخی از توپ و بنابراین من فکر نمی کنم شما خواهید دید تعداد زیادی از نام های شناخته شده," او گفت:.

"من فکر نمی کنم که هیچ گوشی راه فعلی منتخب جمهوری خواه که تا کنون ثبت نام خود را به جمهوری خواهان برای بایدن" والش گفت. "آنها نشان داده ایم در طی سه سال گذشته است که آنها فقط بیش از حد لعنت بزدلانه به انجام این کار است."

که حس شک و تردید بود و در مکالمات.

"هیچ کس می خواهد برای پایان دادن به مانند جف ذرات" فرگوس کالن یک مغلوب ساختن پیشی جستن منتقد و گذشته رئیس نیوهمپشایر حزب جمهوری خواه گفت: در مورد سابق آریزونا سناتور که بازنشسته از سنا با جدا anti-مغلوب ساختن پیشی جستن جنگهای صلیبی اوایل سال گذشته است.

حس استعفای مشترک در میان برخی ناراضی خواهان ساخته شده است حداقل تا حدی در تاریخ معاصر است. در اوایل ریاست جمهوری چرخه اصطلاح NeverTrump جمهوریخواهان قادر به خواستگاری یک خیمه چلنجر به primarying رئیس جمهور با Kasich و دیگران عبور در فرصت.

سابق کارولینای جنوبی رژیم صهیونیستی است. مارک سنفورد زد در مذاکرات اولیه برای یک زمان کوتاه قبل از ترک اجرا خود را در ماه نوامبر ترک والش و سابق ماساچوست رژیم صهیونیستی. لایحه جوش به عنوان برجسته ترین گزینه های باقی مانده. هر دو شکست خورده برای به دست آوردن مقدار کشش یا نوسان هر برجسته فعلی ایران دفتر دارندگان به علت خود.

"این است که در مورد کشتن تمساح نزدیک به قایق" گفت: ریک تایلر که در خدمت به عنوان سناتور. تد کروز (R-TX) مدیر ارتباطات خود را در طول سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری است. "مردم می گویند چگونه می توان از شما حمایت بایدن? تمساح که قصد کشتن ما نزدیک یک و مغلوب ساختن پیشی جستن," او گفت:.

"من نمی خواهم بایدن به رئیس جمهور شود. من نمی خواهم تهمت به رئیس جمهور بود," او اضافه شده است. "من مایل به بایدن رئیس جمهور بود پس از مغلوب ساختن پیشی جستن نخواهد بود رئيس جمهور ؟ شما لعنت حق من است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن