بایدن برای تلفن های موبایل پس از انتخابات ریاست جمهوری است که شما مردم را هیجان زده خواهد کرد

جو بایدن به یکی دیگر از سخنرانی بزرگ در روز سه شنبه سوم این ماه است. آن را قبل از صورتحساب به عنوان او را پله

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

جو بایدن به یکی دیگر از سخنرانی بزرگ در روز سه شنبه سوم این ماه است. آن را قبل از صورتحساب به عنوان او را پله تا حملات خود را بر روی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و او است که ("دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ما شکست خورده. ماه پس از ماه به عنوان بسیاری از ما خواست او را به مرحله و انجام کار خود را او شکست خورده ما") هر دو در آماده سخنان خود و در پاسخ به فشار سوالات.

اما او نیز چیزی دیگری چیزی که نبود "اخبار" بود اما بیشتر فوتی و فوری از چند کنسرو jibes. به یاد داشته باشید که چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن به بحث در مورد چگونه او می تواند "پس از انتخابات ریاست جمهوری است که شما مردم خواهد بود بنابراین بی حوصله"? خوب است که هرگز درست است. اما بایدن است که به دنبال پس از ریاست جمهوری—واقعا—که شما هیجان زده.

این مرد تغییر کرده است: تاریخچه قرار داده و او را در تلخ ترین و دلهره آور از موارد و او در حال افزایش است به آن. او را حمل خود را مانند یک رهبر و بنده است. او در این راه یک رئیس جمهور قرار است برای بحث. در تخمگذاری پنج مرحله او گفت: ما باید برای مبارزه با کروناویروس که هر نامزد را به او منتقل همدلی و مناسب حس از آنچه که رئیس جمهور در مورد: "سلامتی شما خواهد بود مسئولیت من اگر من رئیس جمهور شما. و من شما را رها نمی کند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن