بایدن تنش وحدت ریپ به مغلوب ساختن پیشی جستن اقتصادی در آدرس

Presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن پاره پاره به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یک آدرس اقتصادی ب

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

Presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن پاره پاره به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یک آدرس اقتصادی به ملت در روز پنج شنبه بعد از ظهر در میدان نبرد پنسیلوانیا به دنبال جلب تیز و در زمان پوپولیستی در تضاد به رئیس جمهور.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است باور سوراخ سوراخ شدن آمریکایی ها در برابر آمریکایی ها را به نفع او" بایدن گفت: در دونمر فقط در خارج از زادگاه خود اسکرانتون. "من نمی."

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را دوست دارد به بحث و... و... و بحث" بایدن اضافه شده است. "اما پس از سه سال و نیم از وعده های بزرگ و چه مردم آمریکا باید برای نشان دادن تمام صحبت کنید؟"

معاون سابق رئیس جمهور سخنرانی می آید او به عنوان پرده برداری از یک طرح برای رسیدگی به بحران اقتصادی کشور که قرار است در حداقل 18 میلیون آمریکایی از کار. تکیه به سایه های اقتصادی پوپولیستی پیام بایدن به دنبال افتراق خود را با رئیس جمهور در همه چیز از دست زدن به او از طبقه متوسط و خانواده های طبقه کارگر به شعارهای تفرقه و فساد در کاخ سفید است. در طول coronavirus همه گیر مغلوب ساختن پیشی جستن "شده است تقریبا فوق العاده متمرکز در بازار سهام می شود." "داو و Nasdaq. نه شما و نه خانواده خود را."

"مغلوب ساختن پیشی جستن دوستان و بگیرید و یاد دهید آنها بوده است برندگان بزرگ," او گفت:.

بایدن متمرکز بخشی از سخنرانی خود در تقویت کشور "پایگاه صنعتی" کاملا مشابه پیام به آنچه به سوق دادن نسبت ناروا به پیروزی در این دولت چهار سال پیش. در سال 2016 تهمت برنده پنسیلوانیا در برابر هیلاری کلینتون با کمتر از یک درصد است.

در اوایل روز پنج شنبه بایدن انتخاباتی منتشر گسترده اقتصادی طرح به نام "ساخت بهتر" برنامه است که می تواند میلیون ها نفر از اتحادیه مشاغل با یک دولت خاص دستور به "خرید" محصولات.

در دونمر بایدن تشریح عناصر از 700 میلیارد دلار پیشنهاد که شامل 400 میلیارد دولت فدرال سرمایه گذاری بیش از چهار سال در خرید محصولات و خدمات ساخته شده توسط کارگران آمریکایی و همچنین 300 میلیارد دلار سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه در فناوری ساخته شده در ایالات متحده است. در هفته های آینده, او گفت که او انتظار دارد به انتشار بخش دوم از طرح اقتصادی خود را که شامل طرح های جدید به سمت انرژی پاک و زیرساخت ها است.

"تعیین. انعطاف پذیری است. شن می شود." "قدرت برای به دست آوردن مهم نیست که چگونه بسیاری از زمان شما بوده ام زدم. احترام به کار سخت. و برای افرادی که آن را انجام دهد. کسانی که ارزش من با. و کسانی که ارزش من را با من به دفتر بیضی."

نسبت به پایان سخنان خود بایدن همچنین خطاب به رییس جمهور دفاع از مؤتلفه پرچم در روز دوشنبه در توییتر, نقشه کشی تمرکز خود را به سوی دولت خانه که هر دو کمپین را به عنوان یک باید برنده در ماه نوامبر.

"مغلوب ساختن پیشی جستن طلبانه ادعا می کند که او در دفاع از امریکا میراث آغوش مؤتلفه پرچم می شود." "آیا شما فکر می کنم او هر گونه سرنخی که 33,000 ساکنان نیوکاسل درگذشت در جنگ داخلی مبارزه در برابر همه چیز که پرچم ایستاده بود ؟ می بینم مختلف آمریکا از مغلوب ساختن پیشی جستن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن