بایدن آخرین رویداد مجازی بود گرچن Whitmer Praisefest

چهار دموکرات شد و در حال حاضر در سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن آخرین رویداد مجازی یک میزگرد به بحث متحده' پاس

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

چهار دموکرات شد و در حال حاضر در سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن آخرین رویداد مجازی یک میزگرد به بحث متحده' پاسخ به COVID-19. اما در میان سه نفر از نر صدای میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer در مرکز صحنه.

"من فکر می کنم شما انجام داده ام یک جهنم از یک شغل" بایدن گفت: به Whitmer از خانه اش ایوان در ویلمینگتون در روز پنج شنبه بعد از ظهر teeing تا در یک گفتگوی طولانی با آشکار ستایش از زن است که تصور می شود در مخلوط خود را به عنوان پتانسیل همسر در حال اجرا.

"گرچن کردم این دقیقا حق" رژیم صهیونیستی. ند لمانت (D-CT) گفت: چند دقیقه بعد به یک پاسخ از Whitmer در مورد رویکرد او در میشیگان. "گرچن در آن گفت:" رژیم صهیونیستی. Phil مورفی (D-نیوجرسی) اضافه شده در نقطه دیگر.

طول میز گرد بایدن مورفی و لمانت ادامه داد: برای بالا بردن Whitmerیکی از ده نام فکر را در نظر بایدن به تازگی اعلام کرد معاون ریاست جمهوری بررسی صلاحیت کمیتهشده است که نظارت بر دولت گسترده ای در پاسخ به این رمان coronavirus بیماری همه گیر.

در مبارزات انتخاباتی بایدن به طور معمول در مورد خواسته صفات مهم در انتخاب همسر در حال اجرا. او اغلب در پاسخ با "simpatico" ارتباط و آمادگی برای سرب به عنوان بالا صفات.

"اولین و مهم ترین ویژگی این است که اگر چیزی اتفاق می افتد به من لحظه ای پس از آن که آن شخص قادر است از مصرف بیش به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده امریکا" بایدن گفت: در طول یک مجازی جمع آوری کمک در بازی چهارشنبه شب با توجه به یک گزارش از این رویداد. "من می خواهم به مطمئن شوید که شخص من انتخاب روشن است ظرفیت در مناطقی که در من نیست که من به عنوان واجد شرایط که من نمی باید به اندازه ظرفیت. و در واقع آماده به رئیس جمهور در یک روز. و این روند در جریان است و من نمی توانم به شما بگویم که آن ها شده تنگ کردن در همه ما فقط آغاز است."

در طول پنج شنبه بعد از ظهر به پنل Whitmer ارائه دقیق ترین پاسخ بایدن به سوالات در مورد تلاش های در حال انجام در خط مقدم برای کاهش گسترش این ویروس تایید کرد که دولت "اقدامات تهاجمی شروع به پرداخت" اما هشدار می داد که "ما هنوز هم مقدار زیادی از کار را به انجام" و این که "هیچ سوالی وجود دارد که ما نیاز به کمک از دولت فدرال است."

در یک نقطه زمانی که خواسته بایدن درباره احتمال که همه گیر می تواند دوباره بجای اول برگشتن در پاییزیک سناریو است که کارشناسان بهداشت هشدار داده اند این مورد برای چند هفتهWhitmer بود خجالتی در مورد پریدن در اول.

"شاید من شروع به صورتی که همه حق است," او گفت:. "آنچه ما می دانیم این است که تا زمانی که وجود دارد یک واکسن یا درمان, بهترین ابزار است که ما باید جدا از اجتماعی فاصله است تست. ما باید این قابلیت را به نگه دارید تا تست. اما آنچه که ما لازم نیست که به برخی از مهم ساده لوازم."

بایدن که متعهد به انتخاب یک زن به عنوان همسر در حال اجرا در اواسط ماه مارس تا حد زیادی روشن سازی سیاسی مکالمه به جای امید بستن برای سوال در مورد نیازهای خاص بر روی زمین است. نسبت به پایان این گفتگو هنگامی که پرداختن به معاون سابق رئیس جمهور درخواست فرمانداران افکار نهایی مورفی و لمانت نوسان به سیاست گفت: کشور نیاز به بایدن به شکست رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید است.

Whitmer ویژه نیست.

در عوض او تبدیل پانل توجه به تصویر بزرگتر در مبارزه با کروناویروس.

"من امیدوارم که ما آموخته زیادی در مورد نابرابری نژادی," او گفت:. "من امیدوارم که ما آموخته اند به آغوش علم است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب