لایحه Barr مزخرف Weaponizes عدالت حقوق مدنی بخش به مبارزه با مغلوب ساختن پیشی جستن خود COVID-19 ارشاد

سند ویلیام Barr وزارت دادگستری ثبت شده در ایلینوی دادگاه فدرال روز جمعه بود و آخرین آن نامنسجم سطح پهن هرچیزی

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

سند ویلیام Barr وزارت دادگستری ثبت شده در ایلینوی دادگاه فدرال روز جمعه بود و آخرین آن نامنسجم سطح پهن هرچیزی به خطر انداختن اعتبار دولت این بار با حمله به سیاست های حمایت شده توسط خود رئیس جمهور Coronavirus نیروی کار و disingenuously فرار آزمون بر خود مشاجره که stay-at-home سفارشات در حال تبدیل شدن به قانون اساسی—همه برای کمک به یک متعصب ایران با دولت قانونگذار دریافت ساختگی طرح دعوی در دادگاه در مقابل یک حالت دوستانه قاضی.

طرح دعوی در دادگاه در موضوع آورده بود توسط Darren بیلی معروف buffoonish عضو جمهوری خواه از ایالت ایلینوی در مجلس نمایندگان بود که در این خبر به تازگی در حساب از امتناع خود را به پوشیدن ماسک در قانونگذاری مجلسی در انطباق با قطعنامه با گذشت قریب به اتفاق قربانیان و حمایت هر دو حزب و در نتیجه خود را رسوا و بی نزاکت اخراج از زمین.

هنگامی که مشغول نیست به دنبال بی پروا به مخاطره می اندازد همکار خود قانونگذاران Bailey شده است تحت پیگرد برای حق همین کار را برای او تشکیل شده است. در آوریل بیلی ظ کت و شلوار در یک Southern Illinois state دادگاه ادعا که اقامت در خانه سفارش فرماندار جی پریتزکر اعمال شده مطابق با رئیس جمهور پس از عمل "Coronavirus دستورالعمل برای امریکا" (آغاز شد که "گوش دادن به و به دنبال دستورالعمل خود دولت و مقامات محلی") تجاوز خود را "آزادی" حقوق.

در آوریل 27, یک جمهوریخواه قاضی در بیلی منطقه مایک McHaney اعطا بیلی نمادین اولیه پیروزی با امضای یک دستور پیش نویس توسط بیلی مشاور ادعا که بیلی به حال "آزادی علاقه به رایگان از پریتزکر اجرایی منظور از قرنطینه در خانه خود" و صدور اضطراری امداد رسانی تاکیدی جلوگیری از در حال اجرا در برابر بیلی به تنهایی. این احتمالا مجاز که قبلا مهار قانونگذار به راه رفتن در اطراف آزادانه تمسخر دیگر مردم با پوشیدن ماسک. دیگر پرونده های حقوقی علیه پریتزکر سفارشات شکست خورده اند در دادگاه های فدرال و ایالتی; بر این اساس نگه داشتن این مورد قبل از McHaney (که رد درخواست انتقال پرونده به Springfield, سرمایه دولت) بود و از اهمیت آشکار به بیلی.

اخیرا بیلی توافق کردند به فسخ اضطراری سفارش او به دست آمده بود ظاهرا برای جلوگیری از محاکمه در دادگاه منظور در حال بررسی توسط یک دادگاه استیناف. او سپس ظ اصلاح شده شکایت در همان دادگاه بیشتر ادعا که فرماندار به تجاوز اقتدار خود را بر اساس قرار است ادعا می کند که به نظر می رسد به وجود می آیند در هر دو دولت قانون و همچنین قانون اساسی ایالات متحده. چون دادگاه های فدرال صلاحیت بیش از موارد دفاع از قانون اساسی فدرال نقض فرماندار اعمال دولت را به حق باید مورد حذف شده به یک دادگاه فدرال و در نتیجه آن را در زمان دور از قاضی است که پس نگران به بیلی. Bailey در پاسخ به پر کردن حرکت به دنبال داشته مورد remanded به دادگاه های ایالتی.

دیروز بر parachuted در یک تیم ترک از وکلا از DOJ حقوق مدنی بخش در تلاش برای کمک به بیلی تلاش برای به دست آوردن مورد از خطرناک محدوده دادگاه فدرال و در McHaney دوستانه دادگاه.

بر تازگی و نگهداری بسیاری از همان کسانی که وکلا مشغول پر کردن مقالات ادعا فقط به عنوان بیلی است که دولت های ایالتی و محلی بهداشت عمومی مقررات خلاف قانون اساسی است.

به تاریخ DOJ مداخله تنها در قرار "حقوق مدنی" موارد مربوط به بهداشت عمومی قوانین است که اعمال محدودیت در مراسم دینی. بر سهام دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را مشاهده که نگرانی های بهداشتی باید ابطال نمی شود و آزادی بی پروا اعضای روحانیت به جای گله خود را در خطر غیر ضروری با پرستش و آواز با هم در گروه های بزرگ (و در فضاهای محصور) با وجود این در حال حاضر کافی اپیدمیولوژیک شواهد چنین گردهمایی می تواند منجر به مرگ و عوارض.

حالا که تهمت گرفته و آن را بر خود به "نادیده گرفتن" "دموکرات" فرمانداران با تلفظ خدمات کلیسا به "ضروری" صرف نظر از خطرات آنها ممکن است مطرح Barr به احتمال زیاد به زودی مربوط به DOJ در بیشتر موارد.

اما بر ساخته شده است که ادعا می کند در مورد این ادعا فدرال قانون اساسی حق در معرض خطر عفونت است که گسترش فراتر از محدوده از کلیساها. در اوایل ماه آوریل بر توصیف اقامت در خانه دستور اکثر متحده بود در آن زمان اعمال شده در رئیس جمهور دستور به عنوان "سخت گیرانه" و پیشنهاد کرد (بدون شرح) که آنها ممکن است به نوعی تبدیل به قانون اساسی. بعد که ماه بر صدور نامه کارگردانی این کشور ایالات متحده وکلای مدافع به در مواظب برای بهداشت عمومی قوانین که ممکن است در میان چیزهای دیگر را تشکیل می دهند "ناروا دخالت در اقتصاد ملی است."

و فقط این هفته روی سر همان حقوق مدنی بخش که مداخله از طرف ویروسی آزادی جنگجو بیلی با ارسال نامه ای به لس آنجلس شهر و مسئولان شهرستان مبهم ادعا که آنها ممکن است در اجرا گرفتار قانون اساسی اگر آنها را انتخاب کنید برای ادامه به شور و نشاط اجرای بهداشت عمومی قوانین با ماندن در خانه و نظم در منطقه تهمت مشاور دکتر دبورا Birx شرح داده شده در این هفته به ویژه در مورد نقطه داغ. این نامه تکرار Barr مورد علاقه شعارهای توصیف بهداشت عمومی اقدامات به عنوان به طور بالقوه "خودسرانه و سنگین دست."

با توجه به DOJ را در حال حاضر بارها و بارها اعلام کرد ادعا می کند که بهداشت عمومی اقدامات ممکن است خلاف قانون اساسی است, شما ممکن است منطقی انتظار می رود که Barr و عوامل خود را خواهد پیوستن به بیلی در ساخت چنین ادعا علیه ایلینوی و فرماندار آن. اما شما اشتباه خواهد بود. به من اشاره کرد به این دلیل است که بیلی در زمان Barr پوچ مجادلات جدی و شکایت ادعا که پریتزکر را stay-at-home منظور نقض حقوق اساسی خود که فرماندار بود و قادر به حرکت پرونده به دادگاه فدرال و آن را از دست "آزادی"وسواس دولت قاضی که قبلا حکومت در بیلی را به نفع.

Barr DOJ در پاسخ به پیوستن به بیلی در گفتن دادگاه فدرال که بیلی را مورد هیچ ربطی به با ایالات متحده آمریکا قانون اساسی است. که قابل بحث است. بیلی ادعا میکند نقض متعدد حقوق است که به نظر می رسد ظاهرا ناشی از قانون اساسی; در واقع حکم دادگاه که بیلی خود وکلا گزارش پیش نویس متحده به عنوان تنها خود را پایه ای برای تسکین انکار ظاهرا ادعا قانون اساسی "آزادی" درست است.

با توجه به فدرال حقوق مدنی وکلا تنها مسئله واقعی در مورد این است که آیا پریتزکر به اجرا گرفتار ایلینوی دولت قانون است. به DOJ را مختصر می رود به ارائه استادانه درست شده توضیح که چرا بیلی قانون دولت ادعا می کند در حال شایسته است که–در حالی که به سختی قانع کننده–برای تلفن های موبایل به مراتب بهتر از آنچه قاضی McHaney قادر به آمده تا با بیلی کمک کند.

در عین حال یکی ممکن است تعجب که چرا این DOJ شد در یک دادگاه فدرال با این استدلال که شاکی را آشکار فدرال ادعا می کند باید نادیده گرفته و سپس اعطای وام یک دست در ساخت بحث در مورد مسائل از ایالت ایلینوی ، در واقع بلافاصله پس از انجام این کار DOJ offhandedly اذعان به دادگاه که "ایالات متحده نمی کند به طور معمول وزن در اتهام نقض قانون دولت است." که کاملا کتمان حقیقت است. این یک کاردینال اصل نظریه فدرالیسم که بار دیگر پردازان جناح راست مدعی پایبند است که دولت فدرال قرار است به نگه داشتن دست خود را از دولت و قوانین و قطعا نباید ارائه آموزش در مورد چگونه آنها باید تفسیر شود.

اما محض disingenuousness از DOJ را ارسال می کند پایان ندارد وجود دارد. پس از این ادعا که بیلی را مورد نیست در واقع شامل هر گونه اتهام فدرال قانون اساسی نقض این DOJ اختصاص صفحات به اظهار چگونه ایالت ایلینویز ممکن است با اینحال بود نقض قانون اساسی ایالات متحده. که DOJ جزئیات فقط به همین دلیل قانون اساسی فدرال ادعا می کند که DOJ ادعا بیلی است نه ادعا ظاهرا شایستگی داشته باشند.

بنابر این بار می خواهد به آن را هر دو روش: ترک این تصور که ایلینویز است که نقض قانون اساسی توسط صادقانه اجرای دستورالعمل CDC در طول مرگبار بهداشت و درمان اضطراری در حالی که انکار دادگاه فدرال این فرصت را به در واقع حکومت که ساختگی مشاجره.

بر استراتژی در Bailey مورد خرس کنجکاو شباهت به AG رویکرد در پرونده از مغلوب ساختن پیشی جستن دوست صمیمی مایکل فلین در آن بخش است که در یک حرکت به اخراج خود کیفرخواست فلین (بر اساس نظرات که اف بی آی و یک پیشنهاد ویژه که وکیل رابرت مولر درگیر در سوء) در حالی که همچنین تصریح می کند که دادگاه نمی توانید پرس و جو به صحت آن مجادلات.

به DOJ پوچ "بیانیه منافع" است که به احتمال زیاد باید کمی واقعی تاثیر بر بیلی مورد. سند بسیار نامنسجم و در چنین آشکار ایمان بد است که آن را در واقع می تواند به کاهش شانس بیلی موفقیت در مورد ارسال به McHaney دوستانه دادگاه.

اما روشن است که تسلیم در واقع هدف دیگری. مانند DOJ نامه به لس آنجلس و مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام قرار است او کشف قدرت به "نادیده گرفتن" سرکش فرمانداران به DOJ را ایلینوی ارسال بخشی-و-بسته از یک thuggish کمپین به مطبوعات متحده به "باز کردن" و یا دیگری. مغلوب ساختن پیشی جستن به سادگی معتقد است تنها راه برای انتخاب مجدد به قلدر "دموکرات" که مقامات مسئول از شهرها و ایالات متحده که شامل قلب اقتصادی این کشور موتور برای جلوگیری زیر توصیه های پزشکی حرفه ای در تعیین چگونه به حفاظت از سلامت شهروندان خود و کشور "در حال حرکت" در پیش از انتخابات.

اما در حالی که لایحه بار تا کنون موفق به محافظ مغلوب ساختن پیشی جستن از مواجهه با هر گونه عواقب قانونی برای سریال lawbreaking های AG فقط ممکن است به عنوان موفق در استفاده از دادگاه به قلدر مقامات دولتی را به بی پروا در معرض ترکیبات آنها به یک ویروس مرگبار است که در حال حاضر گرفته شده نزدیک به 100,000 آمریکا زندگی می کند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن