میلیاردر زن و شوهر باران ایران با پول است. در حال حاضر آنها نیاز به یک Coronavirus تاسیسات.

این مقاله منتشر شد نوشته اصلی توسط PassBlue یک شریک روزانه وحش فراهم می کند که مستقل پوشش سازمان ملل متحد. این

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

این مقاله منتشر شد نوشته اصلی توسط PassBlue یک شریک روزانه وحش فراهم می کند که مستقل پوشش سازمان ملل متحد. این نوشته ایروین Arieff.

یک سال پیش کلی هنر و صنعت بود که در خدمت به عنوان واشنگتن اغلب غایب سفیر کانادا به زودی در مسیر به سازمان ملل متحد. او همسر زغال سنگ بارون ژوزف کرافت سوم شد knee-deep در یک مغلوب ساختن پیشی جستن دولت حمله در قوانین فدرال با هدف حفاظت از محیط زیست و کاهش تغییرات آب و هوایی و حفاظت از کارگران و دیگر تنفس آمریکایی از بیماری ها و صدمات و مرگ و میر مرتبط با سوزاندن زغال سنگ.

چه تفاوت یک بیماری همه گیر می تواند.

صنایع دستی بودند برداشت پاداش بعد از دوش گرفتن تهمت و متعدد دیگر جمهوری خواه سیاسی نامزدها با میلیون ها نفر در کمپین مشارکت در انتخابات 2016 چرخه. خوب بار نورد شد چون جوزف کرافت کار از بین بردن کسانی که مقررات رانندگی بود تا زغال سنگ فروش و ارزش زغال سنگ تحت کنترل خود به عنوان رئیس جمهور و رئیس اجرایی از معدن غول پیکر داد منابع شرکای.

داد, a publicly traded متنوع انرژی شرکت دومین زغال سنگ تولید کننده در شرق ایالات متحده با حدود 1.7 میلیارد تن ذخایر در ایلینوی و ایندیانا, کنتاکی, مریلند و ویرجینیا و ویرجینیای غربی.

در مه 14, 2019, داد منابع شرکای سهام معامله شد در $18.53 یک سهم. صنایع دستی' برآورد ارزش خالص در آن زمان به مقدار بیش از یک میلیارد دلار بیشتر در انرژی سهام آنقدر وسیع است که کلی هنر و صنعت محروم شد توسط فدرال اخلاق توافقنامه از شرکت در تغییر آب و هوا مسائل هنگامی که او U. N. سفیر سپتامبر گذشته.

سریع به جلو به مارس 13 سال 2020 تنها چند ماه پس از همه گیر رخ داد و سهم فروش در $2.89—حدود 84 درصد از ارزش خود را داشتن از بین میره.

جوزف کرافت مفید مالک بیش از 19 میلیون سهم داد منابع یا 15 درصد از کل برجسته با توجه به این شرکت در گزارش سالانه خود برای سال 2019. این بدان معناست که ارزش خود را از منابع کاهش بیش از 300 میلیون دلار بیش از سال گذشته است.

وال استریت در حالی که نامشخص در مورد آینده از زغال سنگ کسب و کار به نظر می رسد به نفع یک rosier آینده داد. تحلیلگران در حال بازی کردن خطر از شرکت رفتن شکم گفت: به نظر می رسد برگزاری به مشتریان خود و قراردادهای موجود حتی به عنوان دیگر زغال سنگ تولید کنندگان خود را در شکل بدتر.

اما پشت صحنه, داد همچنین به نظر می رسد به دنبال دوستان خود را در تهمت و دولت برای کمک به دست.

به عبارت دیگر صرف داشتن یک عمر مبارزه دولت با دخالت در بازار و صنعت فکر می کند که وقتی که می آید به پول در شرکت خود را از جیب آن زمان برای دولت به تسویه حساب کردن.

به زودی پس از بحران آمار صنعت و معدن که در آن جوزف کرافت یکی از چهره های پیشرو در واشنگتن برنده یک ارزش حاکم از federal Department of Homeland Security, که در نتیجه در اواخر ماه مارس که زغال سنگ ضروری صنعت "بحرانی برای اطمینان از قابلیت اطمینان از سیستم های الکتریکی" و در نتیجه "مهم بهداشت عمومی و ایمنی و همچنین اقتصادی و امنیت ملی است."

این تصمیم را فعال کنید کل زغال سنگ-عرضه زنجیره ای برای ادامه به طور کامل عملکرد در طول شیوع کروناویروس—در حالی که بسیاری از اقتصاد امریکا شد, تعطیل, ارسال میلیون ها نفر به بیکاری خطوط.

داد همچنین پیوست ملی معدن ارتباط درایو به کاهش اجباری صنعت پرداخت به برنامه های فدرال کمک زغال سنگ کارگران بیمار با بیماری های ریوی و تمیز کردن آلوده رها شده معادن زغال سنگ. دولت هنوز برای عمل به این درخواست.

داد همچنین برنده پشتیبانی از 11 سناتور جمهوریخواه—دو تا از آنها به آن داده است کمک های مبارزات انتخاباتی—برای پیشنهاد کمک داد افزایش ارزش سرمایه بیشتر به راحتی با تضعیف فدرال رزرو هیئت مدیره مورد نیاز در پیوند رتبه بندی.

این طرح در آمد یک مارس 21 نامه به خزانه داری, منشی, Steven Mnuchin و رئیس بانک فدرال جروم پاول. در زمان عادی شرکت های انرژی می تواند به افزایش سرمایه در بازارهای مالی از طریق فروش اوراق قرضه شرکت های بزرگ. شرکت های پرداخت بهره به دارندگان اوراق قرضه تا اوراق قرضه را با توجه, تاریخ, که در آن نقطه آنها پرداخت اوراق قرضه به ارزش. اما سقوط سهام و قیمت انرژی رانده اند پایین رتبه در بخش انرژی و اوراق مشارکت ساخت این سختی فروش می باشد.

بنابراین وزارت خزانه داری و فدرال رزرو طرحی را برای فدرال رزرو به خرید اوراق قرضه از شرکت های انرژی با رتبه بندی از مارس 22 در حالی که ضعیف را از تغذیه با اعتماد به نفس آن را دریافت کنید پول خود را به عقب زمانی که اوراق قرضه بلوغ برسد.

مشکل داد: دو نفر از سه دیوار خیابان سازمان های رتبه کیفیت آن اوراق قرضه پس از همه گیر آمار طبقه بندی آنها به عنوان اوراق قرضه; سوم امتیاز آنها بالای آشغال با کیفیت.

11 سناتور بدون اشاره داد نام خواسته فدرال رزرو و خزانه داری به تغییر رتبه مورد نیاز در دو راه است که به نفع اتحاد مورد برای گنجاندن در برنامه اوراق قرضه خرید.

سناتور گفت که مارس 22 خیلی دیر شده بود یک تاریخ در نگاه به رتبه بندی, به عنوان شرکت های انرژی شد "در حال حاضر در وضعیتی وخیم" از این بیماری همه گیر در پی یک جنگ قیمت بین روسیه و عربستان سعودی که فرستاده قیمت نفت حذف شدید به پایین.

"ما انرژی تولید نباید ناعادلانه محروم از اعتباری به دلیل خودسرانه تاریخ و زنده ماندن خود را باید از آن محافظت شود با افزایش حمایت اعتباری خود را و دسترسی به سرمایه" سناتور نوشت.

آنها همچنین "تحت فشار قرار دادند پشت در بانک فدرال مورد نیاز است که شرکت های که مورد بررسی قرار گرفته است توسط چندین آژانس های رتبه بندی اعتباری دریافت درجه سرمایه گذاری از حداقل دو نفر از این ادارات،" وبلاگ قرمز سبز و آبی گزارش شده است. "این به نفع زغال سنگ شرکت داد منبع همکاران که فقط به سختی به دست آورده سرمایه گذاری درجه امتیاز از Fitch, اما دریافت یک آشغال امتیاز از مودی و S&P."

دو تا از نامه 11 امضاء کنندگان جمهوری خواهان جیمز Inhofe از اوکلاهما و استیو Daines از مونتانا دریافت کمک های مبارزات انتخاباتی از هر دو جوزف کرافت و یا یک اتحاد عمل سیاسی کمیته و یا هر دو.

یک سخنگوی حرف اصلی نویسنده سناتور کوین کرامر از داکوتای شمالی پاسخ نمی دهند وقتی پرسیده شد که اگر کرامر آگاه بود از کمپین کمک به دو قانونگذاران. داد کاهش یافته است به پاسخ زمانی که خواسته در مورد نقش آن در یمن. وزارت خزانه داری نیز کاهش یافته است اظهار نظر در مورد این نامه اما هنوز به عمل سناتور' درخواست.

چگونه لرزان است داد? این آژانس اطلاعات انرژی ایالات متحده پیش بینی شده در مارس 12 که ما مصرف زغال سنگ رها می 23 درصد به 453 میلیون تن در کوتاه مدت در سال 2020 به طور عمده با توجه به پايين-قیمت گاز و 24 درصد کاهش برق مصرف خواهد کرد که ضربه زغال گیاهان سخت ترین. رشد تولید انرژی از منابع تجدید پذیر نیز برش به زغال سنگ فروش آژانس گفت: پیش بینی 25 درصد کاهش تولید زغال سنگ در سال.

اتحاد در پاسخ به بحران خاموش کردن تولید در ایلینوی حوضه معادن و کار در کاهش سطح. آن را نیز به حالت تعلیق در پرداخت سود سهام برای حداقل نیمه اول سال و کاهش در هزینه های سرمایه و هزینه های عملیاتی. در حالی که برداشت قبلی پیش بینی بازار آن گفت که انتظار می رود مجموع 2020 فروش به جست و خیز کردن 25 درصد پایین تر از انتظارات اولیه.

داشتن کمک عظیم همراه هدیه $721,200 به مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی صندوق عمل سیاسی کمیته در پایان 2019 هستند صنایع دستی در حال حاضر با عرض پوزش آنها را نگه نمی روی که پول ؟

در واقع جوزف کرافت برای تلفن های موبایل با اعتماد به نفس این روزها در مورد شرکت خود را شانس بقا. و اگر هر چیز دیگری نتواند آنها هنوز هم اجاره مکان به مکان زندگی می کنند حداقل تا ژانویه 2021: سازمان ملل متحد سفیر رسمی اقامت یک از 6000 فوت مربع منهتن پنت هاوس با نمایش خیره کننده از رودخانه شرق. اگر چه کلی صنایع دستی مشغول به کار بوده است از ماه مارس یا بیشتر—که مستند به تصویب رسید در شهر نیویورک—از کنتاکی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب